Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2005, 20:32
Punkygirl
Punkygirl is offline
Wat verwacht je van je vriend of vriendin als jij ziek/gewond/gekneusd thuis ligt?

Vind je het normaal dat hij iig even langskomt, wat extra vaak belt of een fruitmand komt brengen?

Tell me
Oud 25-04-2005, 20:35
Cookie
Cookie is offline
ja dat vind ik normaal..
en al helemaal als je langdurig ziek bent....
hoeso? ben je ziek en komt je vriend nie langs?
Oud 25-04-2005, 20:38
Verwijderd
Ja en nee.

Ik doe dat wel bij hem, en als hij dat weet verwacht ik dat dus ook van hem. Hij hoeft niet net als ik elke dag voor de deur te staan, maar een beetje extra aandacht zou wel fijn zijn. Dus lijkt me meer dan normaal, tenminste, als de andere partij het ook zou doen als de rollen zouden zijn omgedraaid.
Met citaat reageren
Verwijderd
op z'n minst dat-ie een keertje belt, ja. Ik woon in groningen en hij in enschede, dus ik snap het wel als-ie niet langskomt.
Met citaat reageren
Punkygirl
Punkygirl is offline
ik heb zweepslag (gescheurde spier) loop met krukken, mag 1 week niet naar school, 3 weken niet paardrijden.. etc

hij is niet langsgeweest.. terwijl ik dit wel fijn had gevonden omdat ik me ontzettend verveel, en hij dat ook weet.

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:41
Cookie
Cookie is offline
ja kijk..dat vind ik nie lief van hem...
zweepslag is pijnlijk.heb het niet zelf gehad maar wel zien gebeuren....
kzou hem nie bellen....hij komt vanzelf wel..en dan zie je wel waarom hij nie eerder gebeld heeft.
Oud 25-04-2005, 20:45
Verwijderd
gemeen zeg !
Mijn vriendje kwam lekker elke dag langs toen ik pas een weekje ziek thuis lag, lief hè (A)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:47
Cookie
Cookie is offline
nou ben jij gemeen
Oud 25-04-2005, 20:50
Punkygirl
Punkygirl is offline
tja dat is inderdaad lief..
Oud 25-04-2005, 20:52
Verwijderd
Ja, ik zou dan wel verwachten dat ze regelmatig langs komt, net zoals ik verwacht dat mensen zoals ik anderen er op wijzen dat ze een storende spellingsfout in hun sig hebben staan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:56
Verwijderd
Als ik in Nijmegen ziek ben, verwacht ik niet dat hij vanuit de andere kant van het land langskomt, als het niet heel erg is.

Als ik bij mijn moeder ben (dezelfde plaats dus waar mijn vriend woont), dan zou ik toch wel van hem verwachten dat hij lang komt, om mij gezelschap te houden. Maar ja dit heeft hij dan ook altijd gedaan.

Niet echt leuk van je vriend. Maar kan je dat dan niet een keertje eerlijk tegen hem zeggen?! mss denk hij wel dat je rust wil hebben ofzo, en komt hij daarom niet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:57
Cookie
Cookie is offline
met een zweepslag hoef je toch geen geestelijke rust...tenminste...niet perse
Oud 25-04-2005, 21:00
Punkygirl
Punkygirl is offline
nee inderdaad..
je bent alleen een beetje gehandicapt aan je been..
that's it..
daarom verveel ik me ook zo.. ik kan zo weinig doen.. en er is niemand om me gezelschap te houden.
Oud 25-04-2005, 21:01
Cookie
Cookie is offline
doet hij normaal ook een beetje zo of is hij dan veel ehm hoe zeg je dat......closer?
Oud 25-04-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 25-04-2005 @ 22:01 :
doet hij normaal ook een beetje zo of is hij dan veel ehm hoe zeg je dat......closer?
Dan kan-ie wel neuken, hè.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:20
Chosen
Chosen is offline
Hm.... mn vriendin heeft pasgeleden een week in het ziekenhuis gelegen, en ik was er iedere dag te vinden dusz.... ik vind dat ie wel es een bezoekje mag brengen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als er ooit écht wat aan de hand zou zijn, dan zou ik het wel fijn vinden wanneer m'n vriend een keertje langs zou komen ja. Bij hem zou ik in iedergeval wel langs gaan, zoals dat ook hoort imo (mits mogelijk natuurlijk, bijv. door afstand etc).

Ik moet zeggen dat ik het toch behoorlijk lullig vind van jou vriend.
Oud 25-04-2005, 21:36
Bo
Bo is offline
Ik vind het lief als hij me even belt om te vragen hoe het gaat, me smst en/of voorstelt om even langs te komen (hoewel ik daar niet altijd behoefte aan heb als ik me echt ziek voel)..
Oud 25-04-2005, 22:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat hij gewoon gezellig langskomt. hij heeft geen fruitmandje mee te nemen, maar zijn aanwezigheid zal me wel opfleuren!
Oud 26-04-2005, 06:59
Kitten
Kitten is offline
Ik vind dat 't d'r heel erg van af hangt wat voor situatie hij zelf in zit. Als ie ontzettend druk is met zijn examens enzo, dan kan ik 't snappen als ie niet voor je deur staat te trappelen, maar 's avonds even bellen is wel zo lief, of een email/SMS-je sturen ofzo.

Als ie 't niet druk heeft is toch het liefste wat ie doet bij jou zijn? Maar zelfs als ie dan niet langs komt, zou ie in ieder geval van zich moeten laten horen...

Nouja, veel sterkte met je ziekte en laten we vanaf hier dan maar even jou een hart onder de riem steken.
Oud 26-04-2005, 08:30
Verwijderd
Als ik een weekje thuis zou moeten blijven, dan mja... ik verwacht dan eigenlijk niet veel. Wel dat hij me helpt met een paar dingetjes (dus dat hij boodschappen zou doen en zou koken bv.) maar ik verwacht geen extra aandacht ofzo.

En ja, als hij niets van zich laat horen, en jij verveelt je, waarom bel jij hém dan niet?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 08:43
miekmuis
miekmuis is offline
Toen ik in het ziekenhius lag voor een niet ernstige operatie kwam mijn vriend elke dag langs. Hij moest daarvoor een half uur heen en terug rijden. En ik vind eigenlijk ook dat dat zo hoort. Dat jouw vriend helemaal niet langs komt vind ik best lullig.
Oud 26-04-2005, 08:53
Verwijderd
ik zou het doen als ik kon, maar als ik afspraken heb, tja dan lukt het niet. Ik zou dat ook niet van de ander verwachten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:25
Verwijderd
Bedoel je dat je 'm de hele week niet gezien hebt?

Hoe vaak zien jullie elkaar normaal gesproken eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:36
Sade
Sade is offline
Ik doe het zelf wel als hij ziek is, dus ik verwacht het ook wel enigszins van hem. We zijn ook allebei niet zo heel vaak ziek, dus als één van beide een keer ziek is, mag het ook wel een keer
Oud 26-04-2005, 10:01
WolterB
WolterB is offline
Even wat laten horen is toch wel het minste wat ik zou doen in zón geval.
Een kaartje, even langsgaan zou ik ook wel doen ja.

Maar niets van je laten horen, vind ik toch best apart
Oud 26-04-2005, 10:36
Punkygirl
Punkygirl is offline
Net terug van de eerste keer psysiotherapie.
j(%$%#$#@ wat doet dat pijn..
been zit ingetaped, moet om t uur koelen met ijs en ik heb krukken gekregen.

Heb heel erg op mn kop gekregen dat ik toch geprobeerd heb door te lopen met mn been...

en ik verveel me nog steeds ontzettend.
Oud 26-04-2005, 10:43
Shitonya
Shitonya is offline
een fruitmand? Dat is ook zo cliche
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 10:43
Drez
Drez is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 21:52 :
Ja, ik zou dan wel verwachten dat ze regelmatig langs komt, net zoals ik verwacht dat mensen zoals ik anderen er op wijzen dat ze een storende spellingsfout in hun sig hebben staan.
Spellingsfout bestaat niet, schat.
Oud 26-04-2005, 15:04
filia dei
filia dei is offline
Ik ben nooit ziek, en hij is ook nooit ziek, naja, en toen die stiekem een keertje nog wel ziek was was ik wel even langsgeweest.

Maar voor 'n dagje griep ofzo hoeft ie niet te komen, en als ik koortsig loopt te ijlen dan mag ie komen maar heb ik toch weinig door denk. Dus zegmaar als ik alweer beter aan het worden ben maar nog thuis zit en al iets van 2 weken ziekig ben geweest dan mag ie wel komen.

Owh en als ik in het ziekenhuis ben en niet duf of ijlerig dan koorst dan is't ook wel fijn als ie komt. En als ik wel duf en ijlerig bent is 't ook wel leuk ofzo, maja, dan is bezoek bestwel vermoeiend, zeker als het je vriendje is en je niet zielig wil gaan doen. Maarjah, dan mag ie wel me voorhoofd strelen tot ik slaap ofzo. Daz wel lief.

En andersom zou ik hetzelfde doen denk ik.

En ik zou me er geen zorgen over maken als ie niet komt. Ik bedoel hij heeft 't dan vast druk met huiswerk of weet ik veel wat.
Oud 26-04-2005, 16:07
Verwijderd
Dat hij lekker langskomt en lekker voor me zorgt de hele dag
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:10
waves
waves is offline
als ik een dagje ziek ben, hoeft dat natuurlijk niet. Maar als t langer duurt dan vind ik dat wel zo netjes. Iets meebrengen hoeft niet .
Oud 26-04-2005, 16:18
edinora
edinora is offline
ik vind het wel fijn als hij inderdaad even wat aandacht aan me geeft als ik ziek ben, maar iets meebrengen hoeft niet. heb overigens niets te klagen wat dat betreft.
Oud 26-04-2005, 17:13
Wandering
Wandering is offline
Mn vriendin is pas 6 weken ziek geweest, ze kon niet meer praten en zat constant onder de pijnstillers, echt zielig om te zien, ik kon ze haast niet aankijken. Ze heeft ook 3 dagen in het ziekenhuis gelegen daarvoor, en heeft toen ook cadeautjes gekregen zoals de zieke dat verwacht als die in het ziekenhuis ligt .
Ik heb toen 3 dagen bij haar in het ziekenhuis gezeten, en ben gedurende 6 weken de dagen dat ik kon bij haar geweest, vooral avonden dan. Ook heb ik de weekeinden met haar doorgebracht, en ben dus niet uit geweest (wat een opoffering toch van me he ).
Zij heeft ongeveer hetzelfde gedaan voor mij, net wanneer zij genezen was, kreeg ik de ziekte van Pfeiffer. Ik was gelukkig niet zo ziek, maar ze kwam mij toen ook vaker bezoeken in het weekend dan, want ze zit op kot... En ze heeft ook wel eens een avondje uit afgeslagen voor mij.

Het is niet zo dat ik het verwacht ofzo, maar het is wel net zo leuk om toch wat gezelschap te hebben.
Reageren

Regels voor berichten