![]() |
|
Goeiemiddag,
Ik zit na te denken over het maken van een petitie. De bedoeling is dat mensen in tekstvakjes hun naam, woonplaats en email-adres gaan invullen en dat ze dan aan de lijst worden toegevoegd (ik denk dat iedereen wel weet wat een petitie is). Het zou wel leuk zijn als er ook een dubbele-email-herkenner was en als de namen in een soort database worden opgeslagen. Als je het hebt over databases, dan heb je al snel te maken met programmeertalen die interactiever zijn dan HTML (php, Asp). Ik ken alleen HTML .... Dus ik vroeg me af of er petities gemaakt kunnen worden met HTML... Als het gewoon eenvoudig met HTML kan, dan is dat geen probleem. En voor jullie is het misschien een domme vraag, maar je kan toch PHP integreren in HTML? Ik bedoel dat de site zelf in HTML is en dat de petitie-script in PHP in je HTML document schrijft. Want soms zie je ook html documenten met polls. Je hebt ook kant-en-klare scripts voor petities, zoals deze of deze. Kennen jullie er toevallig nog meer? Je hebt ook sites, die petities aanbieden, zoals petitiononline.com of gopetition.com, maar ik heb toch liever een petitie op mijn eigen site staan. Alleen heb ik dan weer een domein nodig die php of asp ondersteunt. Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 14:35. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
logo gezocht miss kittie | 15 | 23-11-2008 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Petitie tegen sloop Kleine wijk | 3 | 27-12-2007 16:43 | |