![]() |
|
Chello maakt altijd reclame over onbeperkt brederband internetten. en dan staat er in de kleine lettertjes dat zij een Acceptable Use Policy hanteren (Downloaden tot het buitensporig word)
In werkelijkheid heeft chello classic gewoon een keiharde datalimiet van 40 Gig maar chello komt daar niet openlijk voor uit. (Wat er op neerkomt dat je met chello classic 22 uur per MAAND!! voluit kan downloaden op volledige snelheid, al na die 22 uur zit je op 40 Gig en word je teruggezet naar 56K snelheid) De Kabel internet belangenvereniging (COAX) is een aantal keren in onderhandeling geweest met UPC maar dit heeft tot nu toe weinig opgeleverd. Vandaar dat zij nu een petitie zijn gestart. Mocht je hier als chello gebruiker ook problemen van ondervinden teken dan ook de petitie in de hoop op eerlijkheid van Chello en wellicht geen of een hogere datalimiet. www.coax.nl
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen nieuwe leden zijn de spreekwoordelijke l*l omdat chello pas geleden de contractduur heeft verhoogt van 1 maand naar 1 jaar. Najah uitleg is verder ook niet nodig, toch voor de mensen die al WEL chello hebben en op de datalimiet na tevreden zijn is deze petitie wel degelijk van belang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmmzzz mijn server verstookt toch een lullige 60 gig in de maand voor een beetje counterstrike.... maar om even terug te komen op het topic...@TS hou op met hardware bevuilen en Stik in je petitie |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens XS4ALL is het gemiddelde dataverkeer voor een Basic ADSL-abonnement 12 GB per maand, terwijl ik al sinds medio 2003 elke maand boven de 80 GB zit met uitschieters naar 200 GB. Ik heb daar nog nooit iets van gehoord. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Goed nieuws voor alle Chellogebruikers:
Drie abonnementen van Chello worden vanaf morgen aangeboden met onbeperkt dataverkeer. Daarmee worden de datalimieten bij UPC's internetprovider expliciet afgeschaft. Uitzondering blijven de twee goedkoopste abonnementen, Easy en Starter, die hogere limieten van respectievelijk 1GB en 500MB krijgen. Bron: Tweakers.net
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je mij nou zou vragen waar ik de tijd vandaan haal om al die films en series ooit te gaan kijken moet ik je het antwoord wel schuldig blijven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of je gaat torrens seeden ![]() Maar of dat veel mensen hier doen, betwijfel ik.
||
Citaat:
Dus tips over pm, msn of mail zijn altijd welkom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|