Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=121144
Staat er hier niet al een topic van jou hierover? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Sincerely yours: Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen maar had het groffer verwoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je relatie met je lief serieus zou zijn zou je niet zielig zitten te flirten met je ex. Der is een naam voor mensen zo als jij die ik evengoed niet wil zegge omdat hij ook te grof is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'k bekritiseer alleen op het feit dat je je vriendje niet trouw bent, en daardoor ook vooral op het feit dat je niet eerlijk bent tegen hem, dat zou je wel moeten zijn in een relatie... het uitmaken is voor jou de (beste) oplossing, en maar een paar jaartjes wachten tot je wel bereid bent om een relatie aan te gaan, dit ben je nu blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 23:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als je iedereen hier zo zielig vind enzo waar plaats je hier dan een topic?? als je toch weet dat je geen goede antwoorden krijgt.
Het is of posten en accepteren wat andere zeggen, want je vraagt tenslotte om een mening en niet dat ze zeggen wat jij wilt horen dat is niet de bedoeling. Of je moet gewoon niet posten hiero. |
![]() |
|
Ja, ik ken het verhaal. Alleen ik had de andere keuze gemaakt toen, ik ga nu ook met mijn ex (dus niet meer mijn ex) en het is uit tussen mijn vriendin (nu dus mijn ex).
Ligt denk ik altijd gewoon aaan jezelf, jij moet kiezen. Ik hoop dat je een goeie keuze gemaakt hebt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De zucht (kritiek gewenst) eelco | 4 | 16-04-2006 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Je zucht Regenboog! | 6 | 11-02-2005 11:31 | |
Verhalen & Gedichten |