Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 14:26
MissN0urri
MissN0urri is offline
Okeej Lang verhaal

Mijn zus en broer zijn allebei flink wat ouder dan mij. Mijn zus heeft een slechte tijd achter de rug met 2 exen. Allebei hebben ze haar mishandeld. De 1 op een geestelijke manier, de ander op en fysieke manier. Als klein kind heb ik hier veel van gezien/gehoord.
Een x aantal maanden geleden is de vriendin van mn broer vreemd gegaan, wat me egt ongelooflijk trof..dit had ik van haar nooit verwacht!
En nu kwam ik 1,5 maand geleden erachter dat de jongen waar ik vreselijk veel van hield me bedrogen heeft. Nooit eerlijk tegen me is geweest en bovenal nooit van me heeft gehouden. Nu heeft hij al weer een ander.
Daarbij ben ik nogal ziek en gaat t kut op school. Ik haat dit en mezelf nu gewoon.
Dit doet me gewoon zo veel pijn. Ik ben gewoon bang dat ik door al deze gebeurtenissen iemand niet meer kan/wil geloven in een relatie. Misschien stel ik me aan ik weet het niet. Maar dingen waar ik in geloofde bleken gewoon niet waar te zijn. Hoe krijg ik mn vertrouwen weer terug?
Oud 21-05-2005, 14:56
Mennuz
Mennuz is offline
Niet?
Misschien de goeie tegenkomen, maar die bestaan niet.
Voor relaties moet je vooral naief en goedgelovig zijn, en dat is er hardhandig uitgejast
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 14:59
Verwijderd
Beetje rustig aan doen in nieuwe relaties; niet met jan en alle man in zee gaan.
En verder ga genieten van het leven, niet alleen maar stil staan bij dingen die rot gaan!

Laatst gewijzigd op 21-05-2005 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 15:51
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-05-2005 @ 15:59 :
Beetje rustig aan doen in nieuwe relaties; niet met jan en alle man in zee gaan.
En verder ga genieten van het leven, niet alleen maar stil staan bij dingen die rot gaan!
Oud 21-05-2005, 15:55
American*Dream
American*Dream is offline
je een tijdje niet aan relaties wagen. in korte tijd (wat was het? n oaar maanden?) is er vrij veel gebeurt wat jouw vertrouwen in relaties uberhaupt ernstig heeft beschaamd. Ik denk dat dat langzamerhand, als je meer líéve jongens ontmoet, vanzelf wel weer enigszins terugkomt, als je jezelf even wat tijd gunt.
Oud 21-05-2005, 16:04
Multilot
Multilot is offline
zoals iedereen zegt, de mooie dingen van het leven proberen te zien. Bij mij helpt het altijd om muziek te draaien en mee te blęren.
Ook jij komt iemand tegen die je gaat helpen het vertrouwen terug te krijgen.
Oud 21-05-2005, 16:55
Verwijderd
Dat moet weer groeien, en dat gebeurt ook wel. Maar dat gaat niet zomaar van de een op de andere dag gebeuren. Neem er de tijd voor, doe rustig aan. 't Komt best weer goed 't Kan absoluut geen kwaad lekker lang de kat uit de boom te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten