Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 09:26
r.g.2
r.g.2 is offline
Goeie dag ik ben werknemer bij een film studio genaamd Bosch Film. Wij zijn op dit moment bezig met een serie afleveringen over hoe jongeren omgaan met seks drugs en alcohol. Dit zal op de BOX komen eind dit jaar. Binnekort gaan wij opnames maken over homoseksualiteit. Mijn vraag aan jullie is of jullie je mening willen geven over dit onderwerp. Kortom vertel je mening en leg ook uit waarom!!Wat is jouw beeld over homoseksualiteit. Welke vragen zou jij beantwoord willen zien worden in deze aflevering

Bij voorbaat mijn dank voor alle reacties en moeite.

Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 12:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 09:32
annetjuh
annetjuh is offline
beetje amateuristisch maar ok.

ik vind homo's tof, je kunt onwijs met ze lachen en als ze publiekelijk zoenen, vind ik het inderdaad niet prettig om te zien, maar vind het tof dat ze het publiekelijk durven te doen en schijt hebben aan de rest die het eventueel zou kunnen zien.

en daarnaast woorom zou je een hekel hebben aan homo's zolang ze maar niet op lonsdale figuren gaan lijken, daar heb ik namelijk gewoon niet zo'n trek van.
Oud 10-05-2005, 09:33
Kurogane
Kurogane is offline
dat kan je toch zelf ook wel bedenken
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 09:38
Verwijderd
ik heb er niet echt een mening over want ik ken de meesten niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 09:41
Qimm
Qimm is offline
Ik heb er geen problemen mee
Oud 10-05-2005, 09:55
Egavam
Egavam is offline
homosexualiteit is een ziekte.
Oud 10-05-2005, 10:46
Divinityken
Divinityken is offline
Citaat:
Egavam schreef op 10-05-2005 @ 10:55 :
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:13
JJ13
JJ13 is offline
ik heb geen problemen met homo's, van mij mogen ze openlijk zoenen enzo, dat maakt mij niks uit. ik zag laatst op mtv n programma waarin jongeren hun ouders vertelden dat ze homo waren en sommige ouders reageerden echt vreselijk, ze hadden het erover dat het besmettelijk is enzo, ik snal niet dat mensen zo kunnen denken.
Oud 10-05-2005, 11:13
Verwijderd
Een opmerking als "homo's zijn tof" is natuurlijk een beetje generaliserend aangezien ik genoeg homo's ken die helemaal niet zo tof zijn . Ook een hele zooi die wél tof zijn, maar dat ligt niet aan het feit dat ze homo zijn maar aan het feit dat het gewoon toffe lui zijn .

Ben zelf lesbisch en zoals verwacht heb ik dus geen moeite met homosexualiteit .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:19
MB
MB is offline
Ik heb geen moeite met homo's en heb er wel respect voor dat ze hun eigen gang helemaal durven te gaan, maar ik vind het wel onsmakelijk om te zien als ze zoenen. Ik ken er twee, en dat zijn gewoon normale gasten, alleen vallen ze op mannen, lekker boeiend.
Oud 10-05-2005, 11:37
first eror
first eror is offline
Gast, verzin iets waar jongeren wel naar willen kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-05-2005 @ 10:38 :
ik heb er niet echt een mening over want ik ken de meesten niet
Oud 10-05-2005, 11:44
Kaps
Kaps is offline
*yawn*
Oud 10-05-2005, 11:57
Smobbo
Smobbo is offline
Homo's zijn mensen net als jij en ik...
Waarom moet ik juist over hun een mening hebben? Ik heb ook niet over alle hetero's een mening, laat ze lekker hun ding doen.
Ik ken wel een aantal homo's, een paar zijn aardig een paar niet. Net als bij hetero's.
Oud 10-05-2005, 12:05
Verwijderd
Homo's interesseren me helemaal niet, net zoals het me niet interesseert of iemand op blondines dan wel brunettes valt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2005 @ 13:05 :
Homo's interesseren me helemaal niet, net zoals het me niet interesseert of iemand op blondines dan wel brunettes valt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:56
Konijn
Konijn is offline
Ik heb geen specifieke mening over homo's in het algemeen, net als dat ik geen specifieke mening heb over hetero's in het algemeen.
Oud 10-05-2005, 13:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb uiteraard niets tegen homoseksualiteit en homoseksuelen. Ik heb wel een hekel aan klootzakken.
Oud 10-05-2005, 13:12
Sithan
Sithan is offline
Ik beschouw het fenomeen als de werkwijze van de natuur om het menselijk geboorteoverschot te beperken...
Oud 10-05-2005, 13:28
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
homoseksualiteit

Anyway, ik heb er niets tegen ben zelf homo Ik denk er ongeveer hetzelfde over als nare man, nou ja, bijna altijd

Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 15:20
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Dus jij denkt mij te kunnen genezen? Grapjas

Maar nee, ik heb niets tegen homo's. Iedereen is zoals hij is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 10-05-2005 @ 16:20 :

Maar nee, ik heb niets tegen homo's. Iedereen is zoals hij is.
Zou wel lastig zijn als jij iets tegen homo's had ...
Oud 10-05-2005, 16:18
Balance
Balance is offline
Ik ken 1 jongen die aangegeven heeft homoseksueel te zijn. En hij is aardig.
Oud 10-05-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 10-05-2005 @ 16:20 :
niet alle ziektes zijn te genezen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:03
Verwijderd

Ja ach, het is wel een begrijpelijke vraag. Homoseksualiteit is gewoon nog niet geaccepteerd. Punt. Anders zouden er niet nog steeds zoveel programma's over zijn en zou er niet nog steeds zoveel aandacht aan besteed worden.

In Nederland is de emancipatie van homo's redelijk vergevorderd als je kijkt naar de wettelijke regelingen van homohuwelijk en dergelijke, maar in de maatschappij is het nog steeds niet echt 'normaal'.

En helaas doet de influx van bepaalde allocht...eh, andersdenkenden ook niet veel goeds voor de acceptatie van homo's.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 17:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-05-2005 @ 17:23 :
niet alle ziektes zijn te genezen
Ah, dus dit is een ongeneeslijke ziekte. Tsja, dan moet ik er maar het beste van maken en rustig mijn einde afwachten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:30
Built to last
Built to last is offline
Homo's zijn net als alle andere mensen, sommige zijn ok sommige niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:15
The0
The0 is offline
Citaat:
Built to last schreef op 10-05-2005 @ 18:30 :
Oud 10-05-2005, 18:52
Nyawa
Citaat:
Built to last schreef op 10-05-2005 @ 18:30 :
Nu ken ik zelf eigenlijk geen homo's, maar ik neem aan dat het niet veel anders zal zijn dan bij hetero's. Hun geaardheid maakt ze niet wezenlijk anders dan anderen in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:33
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 10-05-2005 @ 12:57 :
Homo's zijn mensen net als jij en ik...
Waarom moet ik juist over hun een mening hebben? Ik heb ook niet over alle hetero's een mening, laat ze lekker hun ding doen.
Ik ken wel een aantal homo's, een paar zijn aardig een paar niet. Net als bij hetero's.
Oud 10-05-2005, 20:52
Astraea
Astraea is offline
Tegen homoseksualiteit heb ik niets. Wat kun je eigenlijk uberhaupt TEGEN homoseksualiteit hebben?
Ik ken zelf drie homo's. Twee zijn aardig, die ander is een lul.
Beetje rare vraag dit sowieso, kun je dit niet zelf bedenken.
Oud 11-05-2005, 00:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 10-05-2005 @ 18:04 :
Ah, dus dit is een ongeneeslijke ziekte. Tsja, dan moet ik er maar het beste van maken en rustig mijn einde afwachten
Maar.. wat nou als het besmettelijk is!!!

Anyway: Ik heb even veel met homo's als met hetero's.. de meeste zijn aardig, sommigen niet. Maar dat heeft verder vrij weinig te maken met of ze homo of hetero zijn. Ik heb geen vragen die ik beantwoord zou willen zien en een programma over homo's lijkt me totaal niet interessant.
Oud 11-05-2005, 01:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 10-05-2005 @ 12:19 :
... maar ik vind het wel onsmakelijk om te zien als ze zoenen.
Ook als het 2 heel knappe dames zijn.
Oud 11-05-2005, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 11-05-2005 @ 02:15 :
Ook als het 2 heel knappe dames zijn.
Dat vind ik zo hypocriet van de meeste mannen. Als het twee mannen zijn roepen ze om het hardst dat het smerig en vies is enzo en als het twee vrouwen zijn, is het ineens opwindend? Ik snap dat niet.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 10-05-2005 @ 13:56 :
Ik heb geen specifieke mening over homo's in het algemeen, net als dat ik geen specifieke mening heb over hetero's in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:05
makina
makina is offline
Zo, mijn allereerste post op dit forum

Ik was al een aantal jaren aan het twijfelen, maar ondertussen heb ik toch tegen iedereen verteld dat ik lesbisch was. Wilde er eigenlijk nog een tijdje mee wachten, omdat ik bijna klaar ben met school, en geen zin had in reacties van onwetende mensen (ik ben ongeveer 2 jaar ouder dan zij)..
Maar toen liep ik het allerliefste en leukste meisje ter wereld tegen het lijf, en kon ik niet meer wachten. Gelukkig bleek zij ook lesbisch te zijn, en we zijn nu bijna 2 maanden samen. Iedereen in mijn hele familie weet ervan. Doordat ik ervoor uit ben gekomen, zijn mijn punten gestegen en heb ik ineens meer zelfvertrouwen.

Ik vind het wel erg dat sommige mensen nogal een verstoord beeld hebben van homo's. Ik hoor vaker dat mensen denken dat homo's alleen op seks uit zijn.. Terwijl dat echt niet zo is.
Ik vind homoseksualiteit oke
Het gaat er om dat ze zelf lekker in hun vel zitten en zich goed erbij voelen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:13
filia dei
filia dei is offline
Ik vind kleffende homofiele stelletjes net zo schattig als kleffende heterofiele stelletjes.

Ik vind overdreven lebberende homofiele stelletjes net zo irritant als overdreven lebberende heterofiele stelletjes.

Vrienden die homofiel zijn, zijn vrienden.

En van homofiele personen die niet kleffen in het openbaar en ook geen vrienden/ kennisen zijn, weet ik niet dat ze homofiel zijn dus kan ik er moeilijk daarop gaan beoordelen dus.

Owh en homofiele mannen die expres verwijfd doen zijn grappig.
Oud 11-05-2005, 15:27
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb niets tegen homoseksualiteit. Homo's vind ik geweldig, samen zwijmelen bij knappe mannen En zo leuk verwijfd doen...
Ik ken minder lesbische meisjes dan homo's... Maar ik heb er ook geen problemen mee. Ik vind mannelijke homoseksualiteit precies wel meer ingeburgerd dan vrouwelijke...
Wat ik me wel afvraag is: je moet maar chance hebben dat de persoon waarop je valt ook homoseksueel is, niet? Of gaan homo's en lesbi's echt naar holebi-plaatsen?
Sorry voor de vage schrijfsstijl, mijn kop zit vol examenstof (en nee, dat ging niet over dit)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 16:27 :
Ik vind mannelijke homoseksualiteit precies wel meer ingeburgerd dan vrouwelijke...
Ik niet eerlijk gezegd. Ik denk dat je als lesbienne veel makkelijker geaccepteerd wordt door je ouders, vrienden, familie en mensen met wie je niets hoeft maar toch te maken hebt zoals klasgenoten e.d. dan als (mannelijke) homo.
Oud 11-05-2005, 15:32
Muchacha
Muchacha is offline
Als ik 2 lesbische meisjes zie, zou ik sneller 'schrikken', of nee, opkijken, dan als ik 2 homo's zie... Mja, ik snap je punt ook wel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 16:10
Cola
Cola is offline
homo's zijn ook gewoon mensen, en we moeten ze ook gewoon behandelen als jij en ik.
maar dat laat niet weg dat ik zoenende homo's vet ranzig vind....
lebisch daar in tegen
Oud 11-05-2005, 17:13
makina
makina is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 16:27 :
Ik heb niets tegen homoseksualiteit. Homo's vind ik geweldig, samen zwijmelen bij knappe mannen En zo leuk verwijfd doen...
Ik ken minder lesbische meisjes dan homo's... Maar ik heb er ook geen problemen mee. Ik vind mannelijke homoseksualiteit precies wel meer ingeburgerd dan vrouwelijke...
Wat ik me wel afvraag is: je moet maar chance hebben dat de persoon waarop je valt ook homoseksueel is, niet? Of gaan homo's en lesbi's echt naar holebi-plaatsen?
Sorry voor de vage schrijfsstijl, mijn kop zit vol examenstof (en nee, dat ging niet over dit)
Homo's zie je eigenlijk ook veel meer.. Op tv stikt het er van, en denk maar eens aan al die kappers en stilisten bij tv programma's. Het komt veel vaker voor dat je een homo ziet dan een lesbische. Ik denk ook dat er bij lesbische vrouwen gelijk aan man-vrouwen wordt gedacht..

Ik dacht er eerst ook serieus aan om naar een holebi ontmoetingsplaats te gaan, maar bij nader inzien leek me dat niets. Ik woon in Limburg, dus daar is niet zo veel te doen.. Ik ben met toeval tegen mijn vriendin aangelopen.. of aangereden. Ik moest haar altijd naar huis brengen met de rijles.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 17:22
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Mijn mening komt aardig overeen met de mening van een jongen uit Osdorp vandaag in Metro:

De laatste twee zinnen ondersteep ik overigens niet. ( Zonde van de flessen, plus dat ik geen Breezers drink.)
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
makina schreef op 11-05-2005 @ 16:05 :
Zo, mijn allereerste post op dit forum

Ik was al een aantal jaren aan het twijfelen, maar ondertussen heb ik toch tegen iedereen verteld dat ik lesbisch was. Wilde er eigenlijk nog een tijdje mee wachten, omdat ik bijna klaar ben met school, en geen zin had in reacties van onwetende mensen (ik ben ongeveer 2 jaar ouder dan zij)..
Maar toen liep ik het allerliefste en leukste meisje ter wereld tegen het lijf, en kon ik niet meer wachten. Gelukkig bleek zij ook lesbisch te zijn, en we zijn nu bijna 2 maanden samen. Iedereen in mijn hele familie weet ervan. Doordat ik ervoor uit ben gekomen, zijn mijn punten gestegen en heb ik ineens meer zelfvertrouwen.

Ik vind het wel erg dat sommige mensen nogal een verstoord beeld hebben van homo's. Ik hoor vaker dat mensen denken dat homo's alleen op seks uit zijn.. Terwijl dat echt niet zo is.
Ik vind homoseksualiteit oke
Het gaat er om dat ze zelf lekker in hun vel zitten en zich goed erbij voelen.
Dat komt omdat mannen gewoon gemakkelijk(er) aan seks doen... en als je dan twee mannen hebt, dan duiken die inderdaad meestal gemakkelijker met elkaar de koffer in.

Maar goed, ik heb dus helemaal niets tegen homo's. Ech nie.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 17:38
Verwijderd
The Box is al gay genoeg zonder homoprogramma's.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 22:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-05-2005 @ 07:34 :
Dat vind ik zo hypocriet van de meeste mannen. Als het twee mannen zijn roepen ze om het hardst dat het smerig en vies is enzo en als het twee vrouwen zijn, is het ineens opwindend? Ik snap dat niet.
(de meeste) mannen zijn bekrompen mietjes
Oud 12-05-2005, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-05-2005 @ 08:34 :
De meeste mannen vallen niet op mannen wel op vrouwen. Dus je ziet 2 mensen waar je op valt ipv 2 mensen waar je niet op valt.

IMHO is het net zo goor als 2 lelijke vrouwen het doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 00:45
Vice
Vice is offline
Citaat:
Alex schreef op 12-05-2005 @ 01:07 :
De meeste mannen vallen niet op mannen wel op vrouwen. Dus je ziet 2 mensen waar je op valt ipv 2 mensen waar je niet op valt.

Maar dan hoef je nog niet hard te roepen dat je het smerig vindt.
Oud 12-05-2005, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 12-05-2005 @ 01:07 :

Ja, maar vrouwen zijn daar volgens mij veel minder hypocriet in, die maakt het niet uit. En bovendien, als je twee vrouwen oké vindt, waarom twee mannen dan niet, tis allemaal hetzelfde. (Homoseksualiteit, namelijk.)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:14
Baka˛
Baka˛ is offline
Citaat:
first eror schreef op 10-05-2005 @ 12:37 :
Gast, verzin iets waar jongeren wel naar willen kijken.
Gast, ik denk dat het meer is om mensen er makkelijker voor uit te laten komen dat ze homo worden. Dat het een normaal iets gaat worden en niet een taboe. Niet alleen voor de plezier. Een zender als The Box kan hier best goed voor zijn.

Verder mijn mening: ik heb respect voor homos. Dat ze ervoor uit druven te komen dat ze in de ogen van veel "anders" zijn. Je kan ook met de homos die ik ken goed lachen. Ze zijn niet anders dan de heteros en hebben ook een normaal gevoel voor humor. Ze zijn... net als hetero's eigenlijk

Ik vind het gewoon zonde dat mensen anders behandeld worden (vooral in Griekenland is 't een taboe, als je ervoor uitkomt dat je homo bent is 't zelfs normaal dat je ontslagen word en verbannen word uit de familie. Als je in een homobar ontdekt word, wordt je voor de tv ten schande gezet en ben je het zwarte schaap van de gevangenis... ik heb een vriend in Griekenland die homo is die me dit allemaal heeft verteld), gewoon omdat ze liever aan een lul zuigen dan een meisje beffen. Dat ze hun lul liever "ergens anders" stoppen, dat ze hun meer op hun gemak voelen bij iemand van hun eigen geslacht.

Ik vind de vooroordelen nergens op slaan, het zijn ook mensen, waarom dan discrimineren? (vooral ook omdat 't al zo moeilijk is om ervoor uit te komen, het nog even moeilijker maken om daar nog even bij te pesten etc.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten