![]() |
||
Citaat:
maar het is ook niet gemaakt om naar te kijken btw ik vind mijn penis ook niet mooi hoor okal is er niks mis mee vind gewoon dat "god" of "de natuur" een beetje slordig is geweest, zo van het moet snel af ![]()
||
Citaat:
0.8 cm dik 3 cm lang en 0.5 eruit moesten hangen kan een paar mm schelen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach ik vind dat zo bullshit met die schaamlippen elke vrouw heeft ze wat maakt het uit hoe het der uitziet zolang het maar fris is daar gaat het toch om? alsof een lul der zo lekker uit ziet...this maar waar je je mee bezig houd en zolang je schaamlippen niet in de weg zitten is der al helemaal niks aan de hand.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-----> MENING DUS Dat jij het nou zo prachtig vindt moet jij weten.
||
Citaat:
![]() Ik geef alleen maar aan dat je moet waarderen wat je hebt, je kunt toch niet met afschuw naar je eigen lichaamsdelen kijken of wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() same here ![]() ![]() ![]() ben t btw volkomen met nijmengenaar eens, je moet je lichaam op n bepaalde manier wel kunnen waarderen, t ziet er mms zo uit dat t in t Louvre kan, maar tiz gewoon je lichaam en objectief gezien is t allemaal tog niet zo lelijk ook? ![]() zlrf vind ik n penis ook iet echt heel erg mooi of zo, maar ja je kan er wel van genieten en lelijk isie ook niet, dus wat waardering is daar ook wel op zn plek, waarom kan dat niet ook gewoon voor de vagina gelden????? onzekerheid verpest alleen maar dingen |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent vast een frequent bezoeker van www.vaginavrienden.nl, vertel es hoe noem jij je 'trotslippen' ? Ik vind het niet mooi, maar ik kan me er ook niet druk om maken, er is niks mis mee. Ik hoef er niet tegenaan te kijken. Mijn vriend daarintegen vindt het heel mooi, en dat is fijn, want hij zit er wel regelmatig met zijn neus bovenop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vinde jullie van mijn blog? vettefun | 6 | 15-04-2011 18:30 | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van Infected mushroom? anonieme_teddybeer | 33 | 19-03-2003 21:44 |