Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 10:51
bracelance
bracelance is offline
Jazeker ze komen er weer aan. De volleybalcompetitie is afgelopen en de toernooien staan weer voor de deur. En zoals altijd begin ik dan weer aan vroeger te denken. Ik weet nog wel de eerste keer dat ik naar het Ledub-toernooi ging. De vriend van mijn zus ging er met zijn vrienden heen en hadden een man tekort, dus ik mocht meespelen. Ik was toen 14 jaar ofzo en had nog niet zo heel erg veel toernooien meegemaakt. Zaterdagochtend erheen vertrekken en iemand van de groep had de avond vantevoren teveel gedronken en had een aardige kater. Met opzet gaan de auto's IEDERE rotonde nemen en na 20 minuten rijden hing hij met zijn bovenlichaam uit de auto te spugen. Iedereen draaide een raampje open en begon commentaar te geven. "BROKKELEN!!!!!!" Ik was werkelijk versteld en dacht al dat het een geweldig toernooi ging worden. Dat verhaal heb ik dan ook het hele toernooi nog 34 keer aan moeten horen.

Nu een aantal jaren verder ben ik ongeveer een doorgewinterde toernooispeler geworden. 2 jaar geleden ben ik begonnen met als leiding mee te gaan naar jeugdtoernooien en zelfs dan gebeuren er rare dingen. Een leiding begon achter 16-jarige meisjes aan te rennen en ik werd vervolgens door 2 14-jarigen over mijn wangen gelikt.(waarom ze dat deden is mijn nog steeds niet duidelijk) Uiteraard geef ik meer de voorkeur aan 2 prachtige dames die dat doen VAN MIJN LEEFTIJD.

Sommige dingen gaan nooit vervelen, buitendoeken van een tent andersom erop zetten als iemand ligt te slapen geeft hilarische momenten en om 7 uur 's ochtends je rekruten wekken door hun tent open te ritsen en aan hun voeten beginnen te trekken geeft veel respectvol commentaar. "Godverdomme kutvent!" schijnt dan spontaan het begin van elke zin te zijn. Ik wist niet dat ik zoveel benamingen kon krijgen...

De feesttent is 's avonds toch wel iets waar je moet zijn wil je de roddels de volgende dag kunnen begrijpen. Volgende week is het weer zover dus ik begin alvast mijn tweepersoonsluchtbed te zoeken, je weet immers nooit...
Oud 13-05-2005, 10:58
Muchacha
Muchacha is offline
Onder lichte dwang : je weet wat ik er van vind he! De anderen waren grappiger, over Amalia enzo En have fun met je tweepersoonsluchtmatras!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 12:08
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Neh, ik vond het niet zo. Het kon me niet boeien en was blij toen het afgelopen was. Het onderwerp spreekt me niet aan, ik kan me er niet in vinden en er zit ook niet echt lol in.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 22:19
Changshan
Changshan is offline
Ik vind het gewoon vooral slordig geschreven en er zit geen echte lijn in, zeker niet als je de inleiding met de conclusie vergelijkt... voor de rest kan ieder onderwerp boeiend geschreven worden.
Oud 14-05-2005, 09:36
Anki
Anki is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 13-05-2005 @ 12:58 :
Onder lichte dwang : je weet wat ik er van vind he! De anderen waren grappiger, over Amalia enzo En have fun met je tweepersoonsluchtmatras!
Vind ik niet..ik vind deze duidelijk beter dat die over Amalia...die vond ik te sarcastisch
Oud 14-05-2005, 13:04
Verwijderd
Mwah, ik vind het irritant dat je af en toe HOOFDLETTERS GAAT GEBRUIKEN!!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 14:36
I C U
I C U is offline
Ik vind hem niet geweldig, de echte lijn ontbreekt. Er zitten wel leuke stukjes in, maar die wegen toch niet op tegen het ontbreken van de lijn. En eerlijk gezegd heb ik nog steeds geen duidelijk beeld van wat je nou aan het beschrijven was...
Oud 15-05-2005, 08:14
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
daarnaast is de titel ook een beetje een misleidend lokkertje
Reageren

Regels voor berichten