Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 11:05
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Haii mensen..!!

Voor degene die een relatie hebben:
"Wat vinden je ouders van je partner?"

Kunnen ze goed met elkaar overweg, of niet?

Bij mij gaat het heeeel goed, ik kan heel goed met zijn ouders opschieten en hij met de mijne
Oud 02-06-2002, 11:20
love is life
love is life is offline
geen idee ik verkeer er meer dan een maand mee en hij heeft nog nooit mijn ouders gesproken ... maar ik ben daar ook niet zo erg voor dat hij kennsimaakt met mijn ouders ...
Oud 02-06-2002, 11:33
Verwijderd
Ik mag zijn ouders en hij de mijne... klaaaaar!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:07
miro
miro is offline
Mijn ouders mogen hem heel graag, maar we zitten nog in de beginnersfase Zijn ouders weet ik niet, ik heb alleen zijn moeder heel kort gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:12
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
JA hor, mijn moeder vind Sjantal erg aardig en dergelijke
dus dat zit wel goed, en Sjantal vind Piety ook wel een goede vrouw dacht ik zo.
En ik vind Krien en Sjon <-- oudertjes van Sjant ook heel aardig enzovoort en zij mij ook wel dacht ik, want anders hadde ze wel gesegt ee je mag hier niet langer blijven loosjeren' ofzow
haha
Oud 02-06-2002, 13:20
Gothic
Gothic is offline
ach mijn ouders zijn al blij dat ik met iemand thuiskom
Oud 02-06-2002, 14:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ze mogen Marianne heel graag. Spontane meiden worden altijd wel als positief ervaren door mijn ouders.
Oud 02-06-2002, 16:06
Piccola
Piccola is offline
Mijn ouders haten mijn vriend! En niemand weet waarom...
Ik kan gelukkig wel heel goed met zijn ouders overweg!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:15
Verwijderd
ouders zijn altijd een probleem geweest.
Bij mijn ouders is altijd iedereen welkom en met iedereen die ik binnenhaal praten ze gezellig, tonen interesse, etc.

Maar andersom is het een ramp.
De moeder van m'n ex van vorig jaar mocht mij totaal niet.
En de ouders van m'n "nieuwste ex" zeg maar, waren wel aardig, maar ze kwamen heel stug over.
Toonden zelden interesse, deden alsof ze heel oprecht waren, maar achteraf gezien waren ze toch een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:59
Verwijderd
mijn vader en hij kunnen het heeeeeel goed met elkaar vinden, als mijn vader voor zijn werk iemand nodig heeft, neemt hij hem t liefste mee, en aan t einde van de dag loopt ie volop te roepen hoe trots hij wel niet is op zijn schoonzoon

en mijn moeder? ik weet t niet ik denk wel t zelfde, want hij had een keer mij opgebelt en is daarna best wel lang met mijn moeder weeste kleppen, toen ik thuis kwam kreeg ik te horen dat der schoonzoon gebelt had en had ze een glimlach voor oor tot oor.

ik denk dat t wel goed zit
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 18:29
vixen
vixen is offline
hell, gaat wel goed zo, hij woont op kamers dus ik heb bijster weinig met zn ouders te maken maar als we daar zijn isset wel gezzelig, vooral zn mamma is lief
Oud 02-06-2002, 18:47
GeNeVa
GeNeVa is offline
Very good!

Joehoe, ben ik echt heeeeeeel blij mee! Ik vind dat wel belangrijk, and helemaal dat ze hem kennen... and als hem ook nog een aardige jongen vinden.. ben ik heeeel blij... and : dat ben ik dus ook
Oud 02-06-2002, 18:52
Parlaatje
Parlaatje is offline
nouw mn ouders kenne mn (aanstaande) vriend niet maar mn moeder was zwaar bevriend met zn tante mag zn moeder ook en mn vader mag zn peetoom + vader dus ze zulle hem ook wel moge
Oud 02-06-2002, 19:00
Verwijderd
Mijn ouders zijn helemaal weg van mn vriend, en hij kan ook goed met hen overweg.. als ik dan huiswerk ofzow moet maken zit hij gwoon bij hen koffie te drinken en dat soort dingen..

Ik kan ut owk wel goed met zijn ouders vinden, weet iig van hem dat zn vader me heel graag mag, ookal merk ik dat niet speciaal, maar hij schijnt tegen mij al duizend keer aardiger te doen dan tegen mn vriend's ex en andere mensen enzow. En met zn moeder kank ut gwoon goed vinden..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:30
Mindfields
Mindfields is offline
Zijn en mijn ouders mogen elkaar, zijne ik, en de mijne hem, klaar
Oud 02-06-2002, 19:41
Buffy
Buffy is offline
hihi dat is nu nog wat moeilijk te zeggen, omdat ze elkaar nog nooit gezien hebben (het is pas een weekje aan ) maar ik praat wel veel over hem en ze reageert daar heel leuk op duhz... jah kdenk wel dat ze hem mag
Oud 02-06-2002, 19:42
Esmée
Esmée is offline
Mijn ouders zijn vaak nogal 'kieskeurig' wat mijn vriendjes betreft, maar mijn huidige vriendje viel meteen bij de eerste ontmoeting in de smaak
Oud 02-06-2002, 19:44
lieve
lieve is offline
Hey,
mijn ouders zeggen wel tegen mij wat ze van mijn lief vinden(heb er nu geen!), vooral mijn ma dan! Mijn pa trekt het hem allemaal niet aan!!
Maar mijn ma zal nooit laten merken, dat ze hem niet graag heeft!! En dat waardeer ik echt aan mijn ma! Ze zal het hem nooit laten merken!
Oud 02-06-2002, 20:51
Verwijderd
UHmm zijn ouders mogen mij wel... ze vader vindt mij intelligent ofzow... altijd beetje najah loltrappen... hihi...
ZIjn moeder vindt mij ook wel aardig
De mening van mijn vader over me vriend weet ik echt niet hij komt hier niet zo vaak.. maar dat kwam een beetje door omstandigheden enzow.. M´n moeder mag hem wel..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 22:43
muckymouse
muckymouse is offline
mijn ouders zien elke jongen die ik mee naar huis neem ( dus ook gewone vrienden ) gelijk als potentiële schoonzoon
en dan worden ze onderworpen aan een vragenvuur

Ik was laatst op m'n vriend z'n verjaardag, zat ze heeeeele familie daar brrrr
Oud 02-06-2002, 22:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep t idee dat me moeder en me vriend t goed kunne vinden ze zegt ook dat ze hem een toffe jongen vind.
met zijn ouders kan k t ook goed vinden, niks te klagen!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:03
Verwijderd
Mijn moeder vindt 'm (Justin) vooral handig omdat ie veel eten en dan komt het avondeten op, en mijn vader gebruikt hem voor het grasmaaien of om snaren op zijn gitaar te laten zetten... maar ze vinden hem ook erg aardig hoor...
En zijn aardig zijn ook erg aardig, mogen mij ook wel, ze plagen mij alleen wel een beetje, argh!

En z'n broer vindt mij een beetje eigenwijs, geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:25
highlight
highlight is offline
Ze vinden 'm erg aardig, en vinden dat hij zo lekker weg kan kletsen...
Oud 03-06-2002, 10:03
Hukkie
Hukkie is offline
Waah, ik ben al opgenomen in de familie!!!! *schoondochter* Lollige mensen hoor, heel lief, en ik kan zelfs met de buren opschieten........
Oud 03-06-2002, 10:13
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Waah, ik ben al opgenomen in de familie!!!! *schoondochter* Lollige mensen hoor, heel lief, en ik kan zelfs met de buren opschieten........
Hmm, volgens mij was het zo van dat je ging vertellen wat je ouders van je vriend/vriendin denken...

Maargoed, om het in jouw stijl te houden

Ik heb volgens mij wel fans in Geesbrug ! Marije heeft een hele hippe familie en een hele toffe oma

[koele sig btw ]
Oud 03-06-2002, 11:05
Verwijderd
Mijn ouders zijn nogal kieskeurig. Zo werd m'n eerste vriendinnetje genadeloos afgekraakt vanwege haar geringe intelligentie (niet heel aardig, maar bij nader inzien hadden ze wel gelijk).
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:13
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Hmm, volgens mij was het zo van dat je ging vertellen wat je ouders van je vriend/vriendin denken...

Maargoed, om het in jouw stijl te houden

Ik heb volgens mij wel fans in Geesbrug ! Marije heeft een hele hippe familie en een hele toffe oma

[koele sig btw ]
Oeps, zat in het geheel niet op te letten

Jaja, jij hebt wel fans hier. Mama was meteen oprichtster van de fanklup: 'oeh wat een spontane jongen!'

(oma hipperdanhipdehipste!!)
Oud 03-06-2002, 13:44
bracelance
bracelance is offline
mijn ouders vinden haar spontaan en aardig. een goede match voor mij, ze zijn er nog steeds niet uit wie de baas is in de relatie.

TUURLIJK BEN IK DAT
Oud 03-06-2002, 13:56
Starrie
Starrie is offline
ik mag zijn ouders wel, en hij de mijne
zijn ouders mogen mij, en mijn ouders hem

wat een verhaal he
Oud 03-06-2002, 16:08
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
ze vinden hem fantastisch
en zijn mam zegt da we de beste (allez ge wee wel ) schoonfamilie zijn tov zijn zusjes

hij f ier n tijdje gewoont toen dat em me zen mam een betje veel boel had, dus wel goeje contacte hier... waz zeer tov btw..

wiiiii

*PiMpS*
Oud 03-06-2002, 17:11
sunnevot
sunnevot is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Ik mag zijn ouders en hij de mijne... klaaaaar!
Oud 03-06-2002, 17:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
zijn ouders zijn gescheiden.. ik denk dat zijn vader en de vriendin van zijn vader mij wel okay vinden.. ik heb ze nog niet zovaak gezien..
Met zijn moeder kan ik heel erg goed opschieten altijd wel gezellig enzow..
de vriendvan zijn moeder is ook okay..

en hij kan ook goed opschieten met mijn ouders
Oud 03-06-2002, 18:54
sunflouwer
sunflouwer is offline
we kunnen goed opschieten met elkaars ouders. het komt wel eens voor dat zijn moeder vraagt of ik mee ga winkelen, omdat mijn vriend en zijn broertje en vader nooit mee willen...
Is wel gezellig altijd
Oud 03-06-2002, 19:07
mar87
mar87 is offline
m'n ouders kunnen heel goe dmet hem opschieten, en m'n broertje en zusje ook. Ik had altjid het idee dat zjin ouders mij niet zo mochten, tenminste z'n moeder niet, maar dat weet ik ook niet meer zo zeker.. moet ik nog achter komen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:38
Tox
Tox is offline
Mijn ouders mogen mijn vriendin meer, alleen hadden meer met mijn ex, die vonden ze spontaner.

Mijn broertje en mij zus hebben dat ook, mij zusje boeit nie echt.

Maar ja gaat om het meisje waar ik van hou, mijn ouders mogen haar dus wel, alleen mochten mijn ex meer, maar ja.
Oud 04-06-2002, 08:01
happygirl1
happygirl1 is offline
mijn ouders kunnen heel goed overweg met me vriend en broertje ook wel.....

en ik kan gelukkig ook heel goed met zijn ouders en zusje overweg

dus dat zit wel helemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:23
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
fantastieque natuurluk!
Oud 05-06-2002, 16:47
DJken
DJken is offline
Mijn ouders hebben mijn vriendin zeer graag.... ze mag altijd komen wanneer ze wilt

Maar ik mag nie binnen bij haar ouders...... alhoewel ik dat zeer graag zou doen....
De moeder van mijn liefje haar vriendin mag mij graag, haar kleine dochters ook... dus...waarom mag ik nu gewoon nekeer nie binnen bij haar ?

*zucht*
Oud 05-06-2002, 16:53
my baby
my baby is offline
het gaat heel goed!
mijn ouders mogen hem heel graag. ze zeggen altijd dat het zo'n lieve jongen is en dat ze het fijn vinden dat ik met problemen naar hem toe kan(die heb ik de laatste tjd nogal )

ik mag zijn ouders ook erg graag en ik voel me daar thuis goed op m'n gemak.
ik eet daar ook vaak mee en hij bij ons.

dus het gaat heeeeel goed!

kuss my baby
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:14
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
ZzZzJaNtAlZzZzkiE schreef:
fantastieque natuurluk!
jeah
Oud 05-06-2002, 17:16
snoopy
snoopy is offline
mijn ouders vinden hem helemaal te gek. "wanneer komt-ie weer?" "mam, hij is gisteren nog geweest!" "ja, wanneer komt-ie nou?"

Ik geloof dat zijn ouders mij ook nogal mogen. Ik kan met z'n moeder iig heeeel erg gezellig kletsen. We zitten m'n vriend ook altijd te pesten met z'n tweetjes. Ze hebben me zelfs de sleutel van het huis gegeven.
Oud 05-06-2002, 20:23
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
Haii mensen..!!

Bij mij gaat het heeeel goed, ik kan heel goed met zijn ouders opschieten en hij met de mijne
hij kan echt heel goed met mijn ouders opschieten ..voor me ma is hij al haar schoonzoon en me pa kan die ook goed opscieten ama rzie nelkaar niet vaak .. .en of ik met zijn ouders kan op schiete ? mwo valt mee ...met z'n vader al helemaal niet met z'n ma wel .. met z'n pa niet omdat die altijd werken is duz die spreek ik nooit en die ken ik duz eigelijk in feite helemaal niet alleen z'n naam haha...ik praat nooit met hem . alleen hoi en doei ( als ik hem zie als ik kom en ga dan ) ... want meestal zie ik die pa niet .

Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:34
girl4you
girl4you is offline
duzz eigenlijk weet ik helemaal niet of ik met dioe pa kan opschieten ... ach ja ... in een jaar heb ik die vader hooguit alle dage bij elkaar opgeteld 3 weken gezien ofzo ? en dan alleen maar voorbij lopen he ... ja of op zondag dan paar x gezien .. met eten enzo maar dat was et wel
Oud 06-06-2002, 08:59
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
Haii mensen..!!

just the same
Oud 07-06-2002, 07:59
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb nog maar 2,5 week met hem, hij is 1 keer thuisgeweest maar ze hebben 'm paar keertjes gezien. Volgens mij vinden ze 'm wel ok maar hij moet zich denk ik wel gaan bewijzen want m'n ouders waren heel erg op m'n ex gesteld. Met hem heb ik 14 maanden gehad en begon het ook net als nu. Dus ik denk wel dat het goed komt.

Met de ouders van m'n ex kon ik niet echt overweg. Er waren geen problemen maar het waren gewoon niet echt mijn mensen. Ik hou meer van wat spontaner en gezelliger mensen.

Met m'n nieuwe schoonouders was het heel gezellig toen ik voor het eerst bleef eten. Gezelliger dan dat het ooit bij m'n ex thuis aan tafel is geweest (komt misschien ook door m'n ex-zwagers ofzo..)

Maar goed... ik denk dat het met m'n nieuwe schoonouders wel goed gaat komen en m'n lieve boyfrend ook!
Oud 07-06-2002, 08:11
M@TRIX
M@TRIX is offline
kweenie wa de moeder van me vriendin va me vind.,... soms krijg ik de indruk da ze me nie mag, omdat ze me dan voor keuzes stelt...

bv: .... doet niets in het huishouden he? en dan denk ik: mar zelf laat je ook de afwas staan en maak je niet schoon.

mar als ik dat zeg heb ik gezeik in de tent.. het komt soms over alsof ze me zit uit te spelen tegenover mijn vriendin.. het komt dus regelmatig voor dat ik er niet op in ga, ik weet alleen neit hoe ze dan over mij denkt.

mijn ouders mogen mijn vriendin wel.
Oud 07-06-2002, 08:23
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
Haii mensen..!!

De mijne vinden mijn vriend bijzonder aardig. Zelfs zo leuk, kennelijk, dat mijn vader aan mij vroeg toen hij voor de eerste keer langs was gekomen; 'wat moet zo'n jongen met jou?'.

Zijn ouders vinden mij wel aardig denk ik, een beetje stil, maar ja.
Oud 07-06-2002, 09:59
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
goed... ik heb zijn ouders nog niet gezien, maarja. komt wel... tenminste als nog lang duurd
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
kweenie wa de moeder van me vriendin va me vind.,... soms krijg ik de indruk da ze me nie mag, omdat ze me dan voor keuzes stelt...

bv: .... doet niets in het huishouden he? en dan denk ik: mar zelf laat je ook de afwas staan en maak je niet schoon.

mar als ik dat zeg heb ik gezeik in de tent.. het komt soms over alsof ze me zit uit te spelen tegenover mijn vriendin.. het komt dus regelmatig voor dat ik er niet op in ga, ik weet alleen neit hoe ze dan over mij denkt.

mijn ouders mogen mijn vriendin wel.
en das dus psies de reden dak uit huis wil!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:50
Janet
Janet is offline
nu ffies niet,maar dat komt wel weer!!!!
Reageren

Regels voor berichten