Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jaja, jij hebt wel fans hier. Mama was meteen oprichtster van de fanklup: 'oeh wat een spontane jongen!' (oma hipperdanhipdehipste!!)
|
mijn ouders vinden haar spontaan en aardig. een goede match voor mij, ze zijn er nog steeds niet uit wie de baas is in de relatie.
TUURLIJK BEN IK DAT
|
![]() |
ze vinden hem fantastisch
en zijn mam zegt da we de beste (allez ge wee wel ![]() hij f ier n tijdje gewoont toen dat em me zen mam een betje veel boel had, dus wel goeje contacte hier... ![]() wiiiii *PiMpS*
|
zijn ouders zijn gescheiden.. ik denk dat zijn vader en de vriendin van zijn vader mij wel okay vinden.. ik heb ze nog niet zovaak gezien..
Met zijn moeder kan ik heel erg goed opschieten altijd wel gezellig enzow.. de vriendvan zijn moeder is ook okay.. en hij kan ook goed opschieten met mijn ouders ![]()
|
Mijn ouders mogen mijn vriendin meer, alleen hadden meer met mijn ex, die vonden ze spontaner.
Mijn broertje en mij zus hebben dat ook, mij zusje boeit nie echt. Maar ja gaat om het meisje waar ik van hou, mijn ouders mogen haar dus wel, alleen mochten mijn ex meer, maar ja.
|
Mijn ouders hebben mijn vriendin zeer graag.... ze mag altijd komen wanneer ze wilt
![]() Maar ik mag nie binnen bij haar ouders...... alhoewel ik dat zeer graag zou doen.... De moeder van mijn liefje haar vriendin mag mij graag, haar kleine dochters ook... dus...waarom mag ik nu gewoon nekeer nie binnen bij haar ? ![]() *zucht*
|
het gaat heel goed!
mijn ouders mogen hem heel graag. ze zeggen altijd dat het zo'n lieve jongen is en dat ze het fijn vinden dat ik met problemen naar hem toe kan(die heb ik de laatste tjd nogal ![]() ik mag zijn ouders ook erg graag en ik voel me daar thuis goed op m'n gemak. ik eet daar ook vaak mee en hij bij ons. dus het gaat heeeeel goed! ![]() kuss my baby |
![]() |
|
mijn ouders vinden hem helemaal te gek. "wanneer komt-ie weer?" "mam, hij is gisteren nog geweest!" "ja, wanneer komt-ie nou?"
![]() Ik geloof dat zijn ouders mij ook nogal mogen. Ik kan met z'n moeder iig heeeel erg gezellig kletsen. We zitten m'n vriend ook altijd te pesten met z'n tweetjes. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 20:31. |
![]() |
|
duzz eigenlijk weet ik helemaal niet of ik met dioe pa kan opschieten ... ach ja ... in een jaar heb ik die vader hooguit alle dage bij elkaar opgeteld 3 weken gezien ofzo ? en dan alleen maar voorbij lopen he ... ja of op zondag dan paar x gezien .. met eten enzo maar dat was et wel
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb nog maar 2,5 week met hem, hij is 1 keer thuisgeweest maar ze hebben 'm paar keertjes gezien. Volgens mij vinden ze 'm wel ok maar hij moet zich denk ik wel gaan bewijzen want m'n ouders waren heel erg op m'n ex gesteld. Met hem heb ik 14 maanden gehad en begon het ook net als nu. Dus ik denk wel dat het goed komt.
Met de ouders van m'n ex kon ik niet echt overweg. Er waren geen problemen maar het waren gewoon niet echt mijn mensen. Ik hou meer van wat spontaner en gezelliger mensen. Met m'n nieuwe schoonouders was het heel gezellig toen ik voor het eerst bleef eten. Gezelliger dan dat het ooit bij m'n ex thuis aan tafel is geweest (komt misschien ook door m'n ex-zwagers ofzo..) Maar goed... ik denk dat het met m'n nieuwe schoonouders wel goed gaat komen en m'n lieve boyfrend ook!
|
kweenie wa de moeder van me vriendin va me vind.,... soms krijg ik de indruk da ze me nie mag, omdat ze me dan voor keuzes stelt...
bv: .... doet niets in het huishouden he? en dan denk ik: mar zelf laat je ook de afwas staan en maak je niet schoon. mar als ik dat zeg heb ik gezeik in de tent.. het komt soms over alsof ze me zit uit te spelen tegenover mijn vriendin.. het komt dus regelmatig voor dat ik er niet op in ga, ik weet alleen neit hoe ze dan over mij denkt. mijn ouders mogen mijn vriendin wel.
||
Citaat:
![]() Zijn ouders vinden mij wel aardig denk ik, een beetje stil, maar ja.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik hou van hem, maar mn ouders zijn tegen vi | 27 | 19-09-2009 22:35 | |
Liefde & Relatie |