![]() |
|
![]() |
Hey iedereen!!
![]() Ik wil jullie gewoon allemaal dees super geweldig spel aanraden! www.republic-online.net ![]() ![]() ![]() Het is de bedoeling een land te regeren, met inwoners (andere spelers)... Je begint als een Cleaner of een Prostitute...En werkt je weg omhoog naar Kingpin, God... Je kan echt oorlog voeren met andere landen, eigendom kopen, leider worden van een land door verkiezingen ![]() ![]() ![]() Het is gewoon gebaseerd op de werkelijkheid, en steekt schitterend goed in elkaar... ![]() Alles word gemaakt door 1 persoon...De maker van het spel: Helios. Hijzelf speelt ook mee. Ikzelf heb het ook al aangeraden aan enkele vrienden, en die hebben zich ingeschreven, en spelen nog steeds mee!! Als iemand van jullie het ziet zitten, dan mogen jullie het ook proberen... Breng me dan een bezoekje ![]() (Username: HuBeRbItCh en ik woon in Portugal...Ben er momenteel leidster..) Well...That's it ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 20:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Och nee...Ik heb me dus duidelijk vergist!!
![]() Het is www.republic-online.net www.republic-online.net www.republic-online.net www.republic-online.net SORRY HIERVOOR!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helaas.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Blood Fire Rage | 500 | 10-12-2006 09:04 | |
Vrije tijd |
www.hockeyarena.net Ivaai | 0 | 19-02-2005 18:15 | |
Games |
Beste RPG Wielrenner_R | 115 | 15-02-2005 20:47 | |
Games |
(beste spel voor) roleplaying Diary of Dreams | 35 | 04-02-2005 21:16 | |
Games |
Xbox of game cube????? goodfella | 78 | 03-02-2004 23:32 |