Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
oke, dan nog ff een off topic vraagje over dat xbox live. Mijn comp en modem staat beneden, de xbox zou dan boven komen te staan. Moet je dan helemaal een lijn van beneden naar boven trekken???
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja...kweet niet hoe je het anders wil doen....mischien kan je iets vogelen met draadloos.... (heb je wel een credit card?, dit vergeten sommige mensen dat je dat nodig heb) |
![]() |
|
Ik heb zelf voor de ngc gekozen. Puur om de exclusive spellen als mario en vooral zelda, dus de nintendo only games.
Shooters online kan ik echt wel op de pc. DVD is natuurlijk wel weer een pluspund, maar ach, ik ga nog wel een losse dvdspeler halen, zo duur zijn ze nu ook weer niet.
|
ik ben anti ms.. gewoon.. ms moet eerst maar eens bugs in windows fixen voor ze aan consoles beginnen
![]() de controllers van xbox zijn ZEKER wel groot, iig veel LOMPER dan die van de NGC. ik heb een dvd speler in computer + 2x een stand alone dus voor die dvd speler hoef ik bet niet te doen bovendien is een stand alone dvd speler mbt kwaliteit echt wel beter dan zon xbox ding.. nadeel van NGC is wel dat je games niet kan kopieren... maarja.. ik zou toch voor ngc gaan offtopic: ik zou uberhaubt helemaal geen console kopen kheb me pc
|
GC blijft een top loader en is dus ook niet altijd handig qua ruimte, elk console heeft wel z'n minpunten 't is maar net wat je belangrijker vind, k zou voor de box gaan zelf vind ik dr veelal leuke spellen op en de controllers uberfijn.
Dvd is ook erg practisch en de looks van dat ding vinnik nog immer prachtig.
|
![]() |
op de pc kan je nooit relaxed met je vrienden gamen, doe nu vaak smsh bro of goldeneye op de n64, maar gezien ik door jarenlange training niet meer egt uitdagingen vind, vind ik het tijd voor een nieuwe.
moet je creditcard hebben voor xboxlive??????? hoezo dat dan? je betaalt tog die 60 ukkies, koopt een spel en klaar
|||
Citaat:
(zo ontiegleijk stom gedaan) Citaat:
kan het ff zo snel niet in het nederlands vinden, maar hier is het dus ook zo.. Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 22:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De controllers zijn groot ja, dat ontken ik niet. En het was in het begin zeker even wennen. Maar binnen een weekje wil je niet anders meer. Dat antims is trouwens onzin. De xbox is qua stabiliteit evengoed als de gc |
![]() |
|
Wat je ook doet, koop em rond de feestdagen.
De NGC gaat vanaf 1 Oktober (tijdelijk?) €99 kosten, en als de Sony en Microsoft slim zijn gooien ze ook de prijs ziekelijk omlaag... Kijk vervolgens naar de games...dat is belangrijker dan het merk console. Het feit dat de X-box een DVD speler is vind ik nietecht een overtuigend pluspunt...de stand alone DVD spelers zijn erg goedkoop tegenwoordig. Ikzelf ga op 1 okt als de NGC €99 is er meteen een halen (ik verwacht een stormloop zodat ze nerges meer te krijgen zijn) samen met een Gameboyplayer en Golden Sun 2..(zit ik teminste niet meer te zoeken naar licht met mn GBA.. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() te kinderlijk?? ja die hebben we nog niet gehoord ![]() je kan ook gewoon je bek houwe... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ga toch lekker naar een X-Box forum gezellig met die andere fanboys andere consoles afzeiken. Er zijn geen slechte consoles mensen, 't ligt er aan wat voor spellen je leuk vindt en welke mogelijkheden je wil.
||
Citaat:
Wat denk je van spellen als Resident evil? Dit zou ik echt niet door een kind laten spelen hoor! Geeft maar weer aan aan dat er toch nog van die domme mensen zijn die maar gewoon iets roepen zonder het echt onderzocht te hebben. ![]()
|
Ontopic:
Welke goede games heeft de Cube? The Legend of Zelda: The Wind Waker The Legend of Zelda: Ocarina of Time Masterquest Super Mario Sunshine Star Fox Adventures Super Smash Bros. Melee Soul Calibur 2 Resident Evil Zero Resident Evil 1 Resident Evil 2 Resident Evil 3: Nemesis F-Zero GX Mario Kart Double Dash Metroid Prime Etc, etc. Verwacht: Resident Evil 4 Metal Gear Solid: The Twin Snakes Viewtiful Joe Etc, etc. Welke goede games heeft de X-Box? Halo Soul Calibur 2 Burnout 2 Verwacht: Halo 2 Lijkt me duidelijk. Edit: Mijn mening, niet geheel objectief. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 11:12. |
![]() |
|
Ze hebben allebei coole spellen,
de Xbox heeft Halo, kotor, Fable, halo 2, Jade Empire etc. De gamecube heeft Zelda, Metroid, Final Fantasy CC, Mario, MGS, Killer 7, Resident Evil 4 etc. Ik zou voor de NGC gaan!
|
Koop beiden. De gamecube is heer en meester waar het gaat om first party software, maar de x-box steekt er weer met kop en schouders bovenuit waar het de multi-format games betreft. En aangezien ik van beide optimaal wil genieten, kocht ik ze allebei. Moet jij ook doen.
![]()
|
![]() |
quote: Welke goede games heeft de X-Box?
Halo Soul Calibur 2 Burnout 2 Verwacht: Halo 2 denk wel dat xbox nog wat meer goede shooters heeft en krijgt, rainbow six 3 bv. Ik denk dat ik maar voor allebei ga, kom er tog niet uit. Tog wel eerst de cube denk ik.
|
Als je alleen een gamecube gaat kopen voor star wars rogue squadron 3 en de gedachte erachter is dat je die-hard starwarsfan bent, dan heb je nu star wars: knights of the old republic op de xbox, wat een supervette rpg is (+ 1 van de beste xbox-games op dit moment!)
Persoonlijk ben ik meer fan van de xbox, heb er 1 thuis staan en die heeft me al aardig wat uurtjes vermaakt bezorgd. De gamecube is daarentegen ook een prima spelcomputer en vooral Zelda: Wind Waker is erg koel! Ik denk dat een xbox toch net iets meer te bieden heeft dan een gamecube. Hiervoor een aantal redenen: A) xbox heeft betere graphics/snellere processor B) xbox heeft dolby 5.1 C) xbox heeft een harde schijf D) xbox is makkelijk te hacken, dan kan je games van internet downloaden en o.a. linux op je box draaien E) xbox heeft xbox live F) xbox heeft een aantal ERG goede games (waaronder Halo/DOA3/Splinter Cell en Panzer Dragoon Orta) G) Xbox krijgt veel aandacht van developers, die hun ideeen (en games dus) het liefst verspreiden op krachtige systemen. Aangezien de xbox het krachtigst is van de huidige consoles op de markt kieze veel developers voor de xbox (en ook veel voor de PC, by the way). Daarnaast koopt microsoft ook veel kleine developbedrijfjes over zodat die spellen voor de xbox kunnen gaan maken (zoals rare en bungie). Daarom prefereer ik een xbox boven een gamecube. ![]()
|
@StijnSpoortNiet: star wars: knights of the old republic komt ook voor de pc.
Verder ben ik het niet echt met je lijstje voordelen eens. Van die games moet je houden, het zijn toch echt vooral shooters. Xbox live is wel leuk, maar op de pc kan je ook online. Ik verwacht dat nintendo ook wel met zoiets zal komen.
|
nintendo zal ook wel moet zoiets komen maar wanneer ??
als het volgend jaar is, dan is het te laat.... je moet gewoon bij de spellenboer naar binnenlopen en ff kijken welke spellen jij leuk vind, zijn dat voornamelijk spellen voor de xbox dan koop je een xbox en andersom, btw de voordelen van de xbox kloppen wel, alleen is er een groot nadeel --> de prijs
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb in de winkel een demo cd gespeeld van de gamecube. Daar zat ook een level op van Roque Squadron Rebel Strike.
Dit spel is VET!!!!! Ik begon naast mijn gecrashte snowspeeder en moest AT-AT's neerhalen. Met een touw omhoog, gaatje maken met lightsaber, bom erin gooien, touwtje los, BOOM!!!! En ondertussen beschoten worden door snowtroopers. Alleen al voor dit spel zou je een Gamecube moeten kopen.... Maar ja, ik ben Star Wars-fan, dus misschien is mijn mening wat beinvloed daardoor. ![]()
|
![]() |
ja ik ben ook zeker star wars fan, kotor lijkt me ook leuk, maar rogue squad vinnik ik tog wel het star wars gevoel bij uitstek, dat de xbox een harde schijf heeft enz merk ik niet als ik lekker an t spelen ben, dus dat boeit me ook niks. gaat me egt puur om de games. En ze hebben allebei goeie titles op allebei andere fronten, geen van de twee is egt beter het is meer kwestie van smaak. De prijs is ook niet egt argument, want als een paar euro beinvloed of je een spel koopt of niet ben je wel EGT nederlander. En dat ombouwen vertrouw ik nooit 100%
|
Verwijderd
|
Dan toch zeker wel de Game Cube. Hoewel de prijsverlaging in europa niet doorgaat
![]() Nintendo daar blijf ik nou eenmaal fan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo DS import? Verwijderd | 278 | 20-01-2005 19:23 | |
Games |