Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het een niet al te best stuk. De brief is heel onpersoonlijk geschreven. Heel afstandelijk en zonder emotie, ik geloof echt niet dat die vader haar verkracht heeft hoor als k het zo lees. Daarbuiten is het een soort opsomming van wat er is gebeurd, maar mij lijkt dat dat meisje echt wel weet wát er is gebeurd. Als ik jou was zou ik de brief juist over laten stromen van zinnen, emoties die misschien niet altijd even goed in elkaar passen, maar in ieder geval wel goed duidelijk maken wat hij voelt en door het niet in zo'n opsomming neer te zetten, maar gewoon, ja hoe zeg je dat, heel erg aan het slachtoffer gericht die geen uitleg van wat er gebeurd is nodig heeft, maar wel een verklaring wil waarom het gebeurd is.
Snap je wat ik bedoel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel te voorspelbaar, te saia geschreven, geen emotie, teveel afstand, lalalala anyhow, nog steeds bagger. Nog meer edit: je hebt je naam wel mee zeg ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 09:31. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Aan het begin dacht ik: gatverdamme. Toch las ik verder en op den duur raakte het me ergens wel. Hoewel het nog steeds, zoals de rest al heeft gezegd, erg oppervlakkig geschreven is. En dat stukje tekst aan het eind (die niet in briefvorm) vind ik er juist helemaal niet bij passen en verpest het voor mijn gevoel. Na het hele stuk gelezen te hebben blijft dat vieze gevoel overheersend, dus al met al vind ik het niet zo'n succes.
|
Zinnen zoals 'dat ik jouw mentaal..' 'Ik maakte jouw slaapkamerdeur op slot' hoeven natuurlijk niet, ik kon iig nergens uit het verhaal opmaken dat de vader een taal-achterstand had. Voor de rest is je hele idee meer dan cliche, de brief is slap, er staan teveel puntjes achter de zinnen, het is komt op mij niet emotioneel maar viezig over.
Misschien heb je meer succes op het fancy forum, daar smullen ze ervan ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |