Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2001, 22:19
McCaine
McCaine is offline
Vanmiddag kreeg ik ineens, iedere keer dat ik probeerde ICQ aan te zetten, een error ICQ heeft een fout veroorzaakt in MFC42.dll. ICQ wordt nu gesloten.

Enige pogingen DLLs te vervangen/updaten/backuppen enz. hadden geen effect, dus toen besloot ik em maar opnieuw te installeren. Tot mijn ergernis krijg ik nu, na het zelfs opnieuw dloaden van de nieuwe ICQ, de error ICQ heeft een fout veroorzaakt in <onbekend>. ICQ wordt nu gesloten.

Iemand enig idee?
Oud 04-11-2001, 23:51
GRRR
GRRR is offline
je database is verrot? probeer iig database converter, die fixed databases ook.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 00:02
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
GRRR schreef:
je database is verrot? probeer iig database converter, die fixed databases ook.
m'kay... k zal es kijken of t werkt.
Oud 05-11-2001, 00:41
p-chez
p-chez is offline
Heb ik ook een keer gehad, alleen dat ging bij mij gepaart met meer programma's die niet werken....

Een keertje heb ik het opgelost door het filetje ICQReboot.dll te executen.... die staat in C:\Prgram Files\ICQ (duh) is een executable dll ofzo.... iig toen werkte het weer.

En een andere keer heb ik het opgelost door het programma dat bij mij tegelijkertijd niet meer werkte opnieuw te installen, en toen dat klaar was deed ICQ t ineens ook weer... iig..

Try het eens met die ICQReboot.dll....
Oud 05-11-2001, 15:25
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Heb ik ook een keer gehad, alleen dat ging bij mij gepaart met meer programma's die niet werken....

Een keertje heb ik het opgelost door het filetje ICQReboot.dll te executen.... die staat in C:\Prgram Files\ICQ (duh) is een executable dll ofzo.... iig toen werkte het weer.

En een andere keer heb ik het opgelost door het programma dat bij mij tegelijkertijd niet meer werkte opnieuw te installen, en toen dat klaar was deed ICQ t ineens ook weer... iig..

Try het eens met die ICQReboot.dll....

ICQReboot.dll heb ik al geprobeerd. Dit had geen enkel effect. Database converter weekt niet want hij beweert dat er geen oude databases op de comp staan.
Oud 07-11-2001, 09:41
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Misschien kun je proberen ICQ compleet te deinstalleren en uit het register los te weken, en dan de oudste versie die je kan vinden installeren? (ik heb 2000a nog wel liggen)
Oud 07-11-2001, 16:04
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Misschien kun je proberen ICQ compleet te deinstalleren en uit het register los te weken, en dan de oudste versie die je kan vinden installeren? (ik heb 2000a nog wel liggen)
Hmmz... als t goed is hoort ie bij een uninstall de reg ook aan te passen, maar vooruit... En k heb hier even geen ander dan de nieuwe, dus k zou 2000a wel kunnen gebruiken ja :/
Oud 08-11-2001, 08:51
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
heh, een uninstall die ook de registerentry's verwijderd ben ik nog nooit tegengekomen, je moet voor de lol eens in je regsiter rondneuzen en eens kijken hoeveel programma's daar bij staan die je voor de steentijd al gedeinstalleerd had...
Oud 08-11-2001, 17:35
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
heh, een uninstall die ook de registerentry's verwijderd ben ik nog nooit tegengekomen, je moet voor de lol eens in je regsiter rondneuzen en eens kijken hoeveel programma's daar bij staan die je voor de steentijd al gedeinstalleerd had...
Dan heb jij een vage registry... k zie nauwelijks oude progjes staan, op een enkeling na. Maar dat is offtopic.
Reageren

Regels voor berichten