Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
TS begint bij Joe Carioca;
op iedere foto die ik in mijn korte forumbestaan van je hier heb gezien kijk je als een soort puppy in de lens, ik wil ook wel eens zien hoe je eruitziet als je lacht ![]() oja en geen doorzichtige truitjes dragen met een cupmaat groter dan b ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, doe er gewoon je voordeel mee!
![]() Opnieuw maar even Admiration, in het geval ze het de vorige keer niet gezien heeft, wat toch jammer zou zijn, omdat het bruikbare tips zijn: Probeer minder te posen op foto's. Foto's als deze kunnen écht niet! Niet zo zeer aan het uiterlijk gerelateerd, maar denk alsjeblieft ook aan het overmatig gebruik van de ";", het is heel leuk dat je een nieuw leesteken ontdekt hebt, maar om die nu in elke zin te gaan gebruik gaat me een beetje ver. Misschien moet je ook eens op zoek gaan naar wat middelen tegen je puistjes, acné is prima te verhelpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je foto bewerken zoals hier is niet leuk of mooi
en dit begrijp ik ook niet http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg http://www.tweakers.net/ext/f/59045/full.jpg leuk dat jullie allemaal zo hip gekleed gaan maar ik wil toch graag een hoofd zien in het fototopic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en mn haar LIJKT stroerig. ik heb een prima shampoo. palmolive. en dove haarmasker. toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je alleen leuk kunt doen door dit soort dingen te posten, dan is dat sneu en had ik je allang de klas uitgestuurd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: