Halloo mensen, de zomer is gekomen, we willen afvallen..
Ik heb hier een dieet, die mijn vriendin heeft toegepast en heeft geholpen (ze is namelijk in 4 dagen 2 kilo afgevallen)
Soepdieet:
Soep maken van:
3 uien
1 groene paprika
½ bosje selderij
½ witte of groene kool
3 tomaten
4 wortels of winterpenen
1 pakje soepverrijker
Was en snij de groenten in stukjes, kook ze in flink veel water (3 à 4 liter) ongeveer een uur. Soep op smaak brengen met sojasaus, roosmarijn, oregano, thijm of peper (geen zout). Deze soep kunt u zoveel eten als u wilt. De soep bevat geen calorieën en breekt het lichaamsvet af.
Programma:
1e dag: Fruitdag
Alle soorten fruit zoals aardbeien, appels, watermeloen enz. mixen tot een fruithap. Geen bananen. Hiernaast onbeperkt soep.
2e dag: Groentedag
Alle soorten groenten zoveel u wilt (rauw of gekookt). Geen doperwten, bonen, popcorn eten. Eventueel een gekookte of een gepofte aardappel. Hiernaast onbeperkt soep.
3e dag:
Alles eten van de afgelopen twee dagen dus fruithapjes en groenten. Hiernaast onbeperkt soep.
4e dag:
1 tot 3 bananen en de hele dag door halfvolle melk (8 glazen). Hiernaast onbeperkt soep.
5e dag:
6 tomaten, 1 tot 2 ons biefstuk grillen (geen zout toevoegen. Over de hele dag 8 glazen water. Hiernaast onbeperkt soep.
6e dag:
Verse groenten, geen peulvruchten. Bereiden weer rauw of gekookt. 1 tot 2 ons biefstuk grillen. Hiernaast onbeperkt soep.
7e dag:
Zilvervliesrijst met groenten (bijv. taugé). 2 à 3 glazen grapefruitsap (niet uit pak). Hiernaast onbeperkt soep.
Je mag thee, koffie en water drinken zoveel je wilt. Neem i.p.v. suiker, zoetjes.
Probeer maar uit zal ik zeggen, ga het zelf wel doen suc6

(en voor de gene die het probeert, wil je aub schrijven of je bent afgevallen ja of nee

)