ehhh ik rijd paard en ik heb zelf een pony maar die is wel stoer stiekem want ze is wit en ze trapt en bijt en ze is 1.30 en ze heet marleen. Maar ik rijd al bijna 9 jaar paard en stiekem kan ik het dus best goed maar dat mag niemand weten.
en ik luister stiekem weleens naar mijn cd van the lion king, maar ik mag dat want ik ben in londen naar de voorstelling geweest. en oja ik zing soms weleens mee met mijn shakira-cd

en ik maak weleens prut van slagroom, cacaopoeder en zuiker en meel en dat eet ik dan op, veel teveel suiker en ik zou niet weten wat het is maar het is net chocolademousse en het is heerlijk.
en oja ik heb een hele foute vriend die niet bij mijn lifestyle past want hij houd van dj tiesto en hij draagt foute replaykleding. maar dat wordt weer gecompenseerd door mijn hiphophomie die naar lords of the underground luistert en phat pharms heeft en neger of legerkleding draagt. en oja hij is ook nog eens een neger.
maar verder ben ik een foute wandelende debiel die momenteel met hotel california meezingt