Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2005, 23:07
aidualc
aidualc is offline
Het begon allemaal zo'n 10 maanden geleden. Ik was met een stel vriendinnen op vakantie in Blankenberge, veel lol, drank en jongens. Daar heb ik op een avond een jongen leren kennen (was n vriend van dé vriend van me beste vriendin). Hebben het heel gezellig gehad. En uiteindelijk die avond ook gezoend. Na de vakantie heb ik hem eigenlijk niet meer gezien.

Tot dat ik op een avond uit ging met me vriendinnen.. hij was er ook.. (het was net een week uit met mijn vriend, timing.. ) En vanaf het moment dat ik hem zag, was er iets en ik vond hem al meteen weer leuk. Ook die avond heb ik weer met hem gezoend. Daarna kreeg ik aantal keer peer week smsjes van hem. Maar verder sprak of zag hem niet echt omdat we toch een einde van elkaar af wonen.

Ondertussen heb ik nog een paar keer met hem gezoend en ik begin hem eigenlijk wel heel leuk te vinden. Maar wat is het nou.. die vriend van hem had tegen zijn vriendin gezegd.. "Oh, X. dat vind ik echt niet iemand die een relatie wil. Die wil feesten met zijn vrienden"

Nou weet ik dat hij een maand of 5 geleden een relatie heeft gehad dus ik vraag me af of dat het zo is dat hij geen relatie wil.

Wat moet ik nu doen? Er vanuit gaan dat hij me toch wel leuk moet vinden omdat hij me anders niet zo veel zou smsen en dergelijke of toch in me achterhoofd houden dat hij wel eens aan het 'rond sletten' zou kunnen zijn?
Oud 20-05-2005, 23:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
clauwdja schreef op 21-05-2005 @ 00:07 :
of toch in me achterhoofd houden dat hij wel eens aan het 'rond sletten' zou kunnen zijn?
Dat dus
Maar kan er ook naast zitten natuurlijk... ik ken heel die gozer niet...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 01:50
bamiPoep
bamiPoep is offline
hij is man, dus hij is rondsletten
Oud 21-05-2005, 07:15
WolterB
WolterB is offline
Als je m weer ziet moet je duidelijkheid zien te krijgen
Oud 21-05-2005, 12:51
Freddy-1988-V-
Freddy-1988-V- is offline
Citaat:
clauwdja schreef op 21-05-2005 @ 00:07 :
Wat moet ik nu doen? Er vanuit gaan dat hij me toch wel leuk moet vinden omdat hij me anders niet zo veel zou smsen en dergelijke of toch in me achterhoofd houden dat hij wel eens aan het 'rond sletten' zou kunnen zijn?
zo iets heb ik nou ook... Ik had eerst het gvoel dat hij (een ander weleens waar) me leuk vond..
En nu laat ik hem merken.. dat ik juist hem leuk vind.. en zegt ie dat t niks kan worden Waarom, weet ik niet!
En daat voelt niet leuk.. dus wacht ff af..
Oud 21-05-2005, 12:54
Kaa
Kaa is offline
Waarom plaats je hier een topic over in plaats van dat je het gewoon aan die gozer vraagt?
Als je duidelijkheid wil: hiermee zul je het waarschijnlijk niet krijgen.
Het is toch je volste recht om te weten wat hij van plan is met jou?
Oud 21-05-2005, 12:55
Verwijderd
Dat hij je veel smst kan komen doordat hij je leuk vindt, of doordat hij je gewoon een aardige meid vindt
Dat hij met je zoent kan komen doordat hij je leuk vindt, of doordat hij vindt dat je lekker kunt zoenen
Dat een vriend van hem denkt dat hij geen relatie wil, kan komen doordat die vriend een verkeerd beeld heeft, of doordat hij daadwerkelijk geen relatie wil.

Tja.

Ik zou zeggen, probeer eens te vissen of hij eventueel een vriendin zou willen hebben dan heb je daar in elk geval een beter beeld van.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 13:41
aidualc
aidualc is offline
bedankt voor de reacties in ieder geval, maar ik heb dus nu antwoord...
hij vind me wel heel aardig maar zoekt er verder niks achter, waar ik dus al bang voor was
Oud 21-05-2005, 13:43
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
clauwdja schreef op 21-05-2005 @ 14:41 :
bedankt voor de reacties in ieder geval, maar ik heb dus nu antwoord...
hij vind me wel heel aardig maar zoekt er verder niks achter, waar ik dus al bang voor was
Dit is beter dan niet weten wat ie wil!
Ja natuurlijk komt het eerst hard aan, maar je ziet (na verloop van tijd) zelf ook in dat het beter is, trust me.
Oud 21-05-2005, 13:50
aidualc
aidualc is offline
Ja dat weet ik ook wel.. maar het probleem is dat ik dit al best vaak heb meegemaakt.
het blijft niet leuk..
Oud 22-05-2005, 23:03
Methuselah
Methuselah is offline
Je kan het hem nog altijd beter zelf vragen dan 't via-via te horen van anderen.
Reageren

Regels voor berichten