Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry dat ik zonder leestekens typ. Ik typ meestal aan 1 stuk door. Sorry !
|
Heb er laatst nog een boek over gelegen (redelijk saai boek iig maar ja, ik verwachtte teveel ofzo
![]() Ook bv. dat ze op de operatietafel lagen en ineens boven hun lichaam zweefden. Dat ze naar de wachtkamer gingen en hoorden wat hun familieleden bv. zeiden. Nadat de operatie dus gelukt was, konden zij het gewoon vertellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik geloof niet echt dat het kan, het is gewoon een gedachte.
Het licht dat sommigen zien als bijnadoodervaring is niet het licht aan het eind van de tunnel maar is gewoon een stuk van het netvlies dat anders reageert door een hersenverlamming of een shok, en zo zien ze een zwarte ruimte met een licht puntje. Ook als je de dingen uit je verleden ziet voorbij flitsen is het slechts een deel van je hersenen die gewoon anders gaat reageren en alles wat er nog te herinneren valt, weer naar boven haalt. Er zijn geen bewijzen voor en mensen denken dan iets spectaculairs gezien te hebben maar dat is het eigenlijk helemaal niet..
||
Citaat:
![]() ![]() Maar oke, tis al wetenschappelijk opgewekt. Ik heb dus weinig te zeggen behalve dan dat 't gewoon een soort van electrische stroompjes is in een bepaalt stuk van je hersens en je elektro-magnetische straling om je heen. Als je dat dan wordt gemanipuleert (wat 1 duur woord ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Gatara |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God PurpleMyst | 82 | 17-02-2004 20:02 | |
vraag aan God.... seeker of ligt | 95 | 25-01-2004 21:41 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
theorie: je bent voor een gedeelte je voorouders bonsai | 10 | 06-07-2002 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Aankomende Meeting Verwijderd | 79 | 23-02-2002 22:12 |