Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom heb je seeker of ligt op deze aardbol geplaatst?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=720678 Sorry hoor, maar deze topic was er echt een week geleden ook al... Ik denk niet dat je wil weten welk antwoord ik verwacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmmm, je lijkt beledigt door FI... maar je gaat direct door met die houding die maakte dat hij je beledigde. wat wil je nou ![]() ik zou vragen of hij echt het heelal speciaal voor de mens geschapen had ik denk dat hij zegt: wat flauw van je, je weet best dat dat niet zo is, jou heb ik toch gezond verstand en wat bescheidenhijd gegeven? flauw van me
||
Citaat:
![]() *prffftwaha* vrije wil, jij? trouwens, hoezo besta ik?
||
Citaat:
![]() nee, het allerbeste lijkt me toch dat we op een gegeven moment bij god komen, en dat hij dan zegt: "wie zijn al die vervelende mannetjes, waar komen die in vredesnaam vandaan. snel de spuitbus pakken, dalijk vreten ze mijn planeetjes aan"
|
ik zou ook god willen vragen in hoeverre we onze waarnemingen kunnen vertrouwen.
en als het dan negatief uitdraait, wil ik eigelijk ook wel weten waarom mijn tas eigelijk naar beneden valt, als newton het dan blijkbaar fout had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou God vragen waarom hij het heelal en ons mensen heeft gecreerd. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik zou willen weten in hoeverre wij mensen hem geidealiseerd hebben, en en passant, of hij voor mij een steen wil maken die hij niet kan optillen
||
Citaat:
ben zeer benieuwed....
||
Citaat:
ik zou toch graag een mooie argumentatie horen waarom je god niet zou kunnen zien
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij vind het gemeen van God dat hij geen enkel bewijs geeft van zijn bestaan. Als Hij dat wel zou doen.......doen KAN je niet meer geloven in Hem want je WEET dat hij bestaat. Wat ik wil? Dat jij inziet dat het niet klopt wat jij zegt. |
![]() |
||
Citaat:
er vanuit gaande dat god bestaat (wat ik betwijfel, maar we leven ons in) kunnen we conluderen dat de dood een straf van god aan de mensen is. doh ![]() ontopic: waarom hij nou eigelijk tegen die toren van babel was, echt
|
![]() |
om te beginne god bestaat nie je zou dus nooit kunne overwegen om een vraag aan hem te stelle als dat dan toch moet dan zou ik vragen hoe het mogelijk is dat een god (god staat meestal voor slimheid en perfectie) zo fucking dom is dat hij nooit wat van zich heeft laten horen . en waarom als hij al die macht heeft hij toch mensen ongelukkig laat leven gelovigen maar ook niet gelovigen. waarom heeft hij het kapitalisme uitgevonden en waarom brengt hij al deze terreur en dood. maar jah hij bestaat niet dus dit heeft hele maal geen zin
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg dat de huidige situatie zo is dat hij geen bewijs geeft van zijn bestaan en ons er op afrekent als we niet in hem geloven. Dat is de huidige situatie. Ik zeg niet dat hij wel een bewijs zou moeten geven zodat we in hem kunnen geloven. Kortom ik vind geloof onzin, snappie? |
![]() |
||
Citaat:
is het zo dom om niets van je te laten horen? laat hij niks van zich horen? voor velen is de bijbel genoeg. kapitalisme komt wat mij betreft voort uit een eigenschap van de mens, die ik zo noem. er vanuitgaande dat god bestaat, is het natuurlijk zo dat de mens van nature kwade dingen nastreeft. bij kapitalisme is dat dan hebzucht, bij terreur is het moord. maar of god in die gedaante bestaat vraag ik me ook af ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar op het jeugdjournaal, gewone journaal, de krant of netwerk of nova voor mijn part hoor je daar nooit wat over. ook zijn deze wonderen, net als zwevende tafels, draaiende glaasjes en andere bijnadoodervaringen, nog nooit vastgelegd met een instrument van betere kwaliteit dan een polaroid van de stort. sorry hoor, maar " ![]() en nog een sorry, aan franse imbiciel deze maal, maar ons niveau van biologie is niet optimaal, laat staan dat onze artsen de werking van het lichaam precies zouden moeten weten.
||
Citaat:
Die nickname was cynisch. |
![]() |
||
Citaat:
Nee mannatje, jij zal eeuwig in je kringspier gepenentreerd worden door een gloeinde ijzeren staaf! Welcome to the club ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou zeg het maar, van mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Allemachtige God Upke | 31 | 08-03-2004 14:25 | |
als je 1 vraag mocht stellen aan god G Funker | 56 | 19-09-2002 20:23 | |
De Kantine |
Jouw vraag aan god? tijgje | 56 | 20-06-2002 13:48 |