Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hell... dan laat ik volgende keer als mn vriend zeurt dat ik te lang duur met opmaken dit topic aan em zien..
ik ben 's ochtends maximaal twintig minutenmet mn uiterlijk bezig (en dat is dan inclusief douchen) wat doen jullie dan wel niet allemaal in dat hele uur dat je bezig bent? Is dr soms een make-up iets dat ik al die tijd over het hoofd gezien heb in de winkels?
||
Citaat:
![]() Douchen etc.: 15 minuten Eten: 15 minuten Opmaken: ruim 5 minuten (het wil nog wel eens duren voor m'n mascara echt goed zit) Haar doen: ruim 5 minuten (voor de klitten eruit zijn etc.) Tas pakken/ tanden borstelen enzo: 5 minuten En het overige kwartier drentel ik wat rond (of eigenlijk tussendoor), speel 's ochtends piano of verstuur nog snel een mailtje of iets dergelijks.
|
Verwijderd
|
douchen + afdrogen 10 min
insmeren met bodylotion (als ik daar puf voor heb, en gezicht reinigen: ruim 5 minuten eten (geen dag zonder ontbijt, anders word ik ziek) en het ochtend journaal kijken, en nog meer rondzappen: ruim 20 minuten aankleden, kleding uitzoeken: snel, maar max 5 minuten make up en haar: ruim 10 spullen bij elkaar pakken: lang, geen id hoe lang, ligt eraan wat ik nodig heb |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |