Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 17:10
girl333
girl333 is offline
hallo allemaal,

ik zou wel eens willen weten hoe je een rondje blaast als je rookt, ik rook zelf ook en zou dat willen weten. wie kan dat? of wie weet hoe het moet>? wat vinden jullie het lekkerste merk?

xxx me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2005, 17:19
Type
Type is offline
ik kan iig wel zeggen dat het merk niets uitmaakt voor het blazen van rondjes
Oud 19-06-2005, 17:27
Verwijderd
Tof he, roken!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 19:07
MikeyMo
MikeyMo is offline
ghehehehe
Oud 19-06-2005, 19:55
girl333
girl333 is offline
Citaat:
********** schreef op 19-06-2005 @ 18:27 :
Tof he, roken!
ja , maar hoe blaas je de rondjes? hvj
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:02
Wammus
Wammus is offline
Eerst neem je een grote hijs. Niet TE diep inademen want dan gaat het niet goed. Daarna blaas je langzaam de rook uit dat er een wolk komt. Dan je mond in een vage o vorm doen en korte stootjes geven vanuit je keel. Het merk maakt inderdaad geen zak uit.

Het gaat bij mij trouwens beter met de rook van hash omdat die wat dikker is. Daar heb ik nog wel rondjes mee geschoten die een meter of 5 a 10 verder nog rondcirkelden. Daar vermaakte ik me altijd mee als ik met 2 maten van me in de shop zat en zij zaten druk te ouwehoeren. Echt spacend die rondjes .
Oud 19-06-2005, 20:12
girl333
girl333 is offline
Citaat:
wammus schreef op 19-06-2005 @ 21:02 :
Eerst neem je een grote hijs. Niet TE diep inademen want dan gaat het niet goed. Daarna blaas je langzaam de rook uit dat er een wolk komt. Dan je mond in een vage o vorm doen en korte stootjes geven vanuit je keel. Het merk maakt inderdaad geen zak uit.

Het gaat bij mij trouwens beter met de rook van hash omdat die wat dikker is. Daar heb ik nog wel rondjes mee geschoten die een meter of 5 a 10 verder nog rondcirkelden. Daar vermaakte ik me altijd mee als ik met 2 maten van me in de shop zat en zij zaten druk te ouwehoeren. Echt spacend die rondjes .
okee ik ga het probere dankje wel

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:14
Wammus
Wammus is offline
Quoten blijft een kunst op zich en mischien je Caps lock ff uitzetten...
Oud 19-06-2005, 20:28
Type
Type is offline
fix0rd.
Oud 19-06-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:

Wim.. ik kan niet echt iets op maken uit: een vage O vorm..

Leg t uit.. want ik ben blond en ik snap t niet en ik wil t ook kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:54
Chakra
Chakra is offline
de truk is om niet u keel te stoten zoals wammus zegt ,
maar echt uitblazen en dan terwijl je uitblaast met je mond de vorm maken van zo van klein rondje naar groot rondje gaan

maar echt geen korte stootjes geven, dan krijg je mss wel een rondje maar een kleintje en die gaan rap weg.
DUS gewoon terwijl je daadwerkelijk zowat rook uitblaast echt met je mond de vorm aannemen.
ofzoiets.

ja sorry hoor voor de slechte uitleg
Oud 20-06-2005, 09:12
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 19-06-2005 @ 21:44 :
Wim.. ik kan niet echt iets op maken uit: een vage O vorm..

Leg t uit.. want ik ben blond en ik snap t niet en ik wil t ook kunnen.
Het is moeilijk uit te leggen. Gewoon blijven proberen dan lukt het vanzelf een keer.

Citaat:
Chakra schreef op 19-06-2005 @ 21:54 :
de truk is om niet u keel te stoten zoals wammus zegt ,
maar echt uitblazen en dan terwijl je uitblaast met je mond de vorm maken van zo van klein rondje naar groot rondje gaan

maar echt geen korte stootjes geven, dan krijg je mss wel een rondje maar een kleintje en die gaan rap weg.
DUS gewoon terwijl je daadwerkelijk zowat rook uitblaast echt met je mond de vorm aannemen.
ofzoiets.

ja sorry hoor voor de slechte uitleg
Kan ook. Ik bedoel het waarschijnlijk anders dan dat jij nu opvat maar zoals al gezegd het is op deze manier slecht uit te leggen.
Oud 20-06-2005, 10:30
Verwijderd
wammus' manier is veel beter, een vriend van me doet t ook zo als chakra, maar die zijn dan weer kleiner en niet echt mooi rond, ik doe t zoals wammus en dan blijven ze altijd erg lang hangen, en zijn ze veel dikker.

hehe wtf boeit t ook eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:20
Verwijderd
Ik kan vierkantjes blazen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:32
Verwijderd
gandalf kan schepen blazen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:33
Mir-idiotA
jezus... en ik blaas gewoon gestrest een bietsje rook uit zomaar de lucht in zonder interessante vormen!
GODVERDOMME WAT BEN IK SAAI!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 20-06-2005 @ 14:33 :
jezus... en ik blaas gewoon gestrest een bietsje rook uit zomaar de lucht in zonder interessante vormen!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:26
T0uchBack
T0uchBack is offline
Ik zou het dus NIET weten hè
Oud 20-06-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 20-06-2005 @ 14:33 :
Ik ook hoor, rondjes kan ik niet Maar als ze dan toch willen pimpen, kom ik met mijn vierkantjes.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:26
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Kwestie van de ingeademde rook langzaam naar buiten laten sijpelen, je hoofd naar achter doen en de ò (dus zoals in 'lomp') kort doch stotend uitspreken.

XTC + Sigaren = Rookrondjes festijn

gotta love em
Oud 21-06-2005, 13:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-06-2005 @ 19:26 :
XTC + Sigaren = Rookrondjes festijn

gotta love em
cancer of the mouth, gotta love it.
Oud 21-06-2005, 13:54
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
ik bedoel gotta love het je vergapen aan de magisch getinte rookrondjes onder invloed ván
en sigaren omdat de rook fijn dik is,
maar voor rondjes die een ander maakt gaat dit ook op, dus rab in je mond is geen verplichte bijstomstigheid

en ja, ze smaken op emdee ook erg fijn maar das offtopic
Oud 21-06-2005, 13:55
cha0s
cha0s is offline
ghehe. ach, ik doe 't soms ook wel ns als ik me verveel.
ik heb op emdee echt geen trek in rookwaar man. maar da's idd off.
Oud 21-06-2005, 17:08
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:

Another fine circle artist

Merk trouwens wel dat niet veel mensen echt rondjes kunnen "schieten", wel dat ze kleine rondjes los laten in de lucht. Ik schiet ze meer weg, zodat ze net als bij wammus gewoon 5 meter verder nog hangen en dat soms zelfs een halve minuut volhouden
Oud 21-06-2005, 19:29
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DaFrostyOne schreef op 21-06-2005 @ 18:08 :

Merk trouwens wel dat niet veel mensen echt rondjes kunnen "schieten", wel dat ze kleine rondjes los laten in de lucht. Ik schiet ze meer weg, zodat ze net als bij wammus gewoon 5 meter verder nog hangen en dat soms zelfs een halve minuut volhouden
Ja precies. Dat is echt zooooo spacend als je stoned bent . Alleen het lukt niet altijd soms wel soms niet. Waar dat nou aan ligt daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Ik doe elke keer hetzelfde maar de ene keer gaat het wel goed en de andere niet .
Advertentie
Oud 22-06-2005, 10:53
confused
confused is offline
Citaat:
DaFrostyOne schreef op 21-06-2005 @ 18:08 :

en hoe schiet je ze dan weg
Oud 22-06-2005, 11:05
Verwijderd
Gandalf blaast gewoon een hele boot door zo'n rondje heen, noobs.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:36
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 20-06-2005 @ 14:32 :
gandalf kan schepen blazen
Reverend, noob, lezen alvorens denken leuk te zijn
Oud 22-06-2005, 15:05
Flip!
Flip! is offline
It's a gift
Oud 22-06-2005, 16:41
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Flip! schreef op 22-06-2005 @ 16:05 :
It's a gift
ik kan het niet...maar dat geeft niet, als iedereen het kan ben ik straks heel bijzonder omdat ik het niet kan
Oud 22-06-2005, 16:42
DvoorA
DvoorA is offline
is het eigenlijk mogelijk om een vierkantje of driehoek te blazen?
Oud 22-06-2005, 17:04
JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2005 @ 14:06 :
cancer of the mouth, gotta love it.
Carlin! altijd leuk :>
Oud 22-06-2005, 20:59
Verwijderd
Valt niet echt uit te leggen, oefening baart kunst (:
Wel moet je natuurlijk binnen roken, anders gaat het helemaaal niet. Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook nog wel.
Volgens mij zit er wel nog verschil in tussen of je shag rookt of sigaretten, of een joint. Met joint gaat sowieso het makkelijkst zoals iemand voor mij ook al zei, ''dikke'' rook.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 23:04
Poffertje
Poffertje is offline
Euh, ik heb gerookt, wist alleen hoe ik kringetjes met me sigaret moet maken; gewoon je sigaret heel recht houden (werkt het best zonder wind ) en even heel snel in de lucht steken en terug.
probeer maar 's uit
Oud 23-06-2005, 13:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 22-06-2005 @ 18:04 :
Carlin! altijd leuk :>
it's an attractive disease, goes nice with a cellphone
Oud 23-06-2005, 16:32
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 23-06-2005 @ 00:04 :
Euh, ik heb gerookt, wist alleen hoe ik kringetjes met me sigaret moet maken; gewoon je sigaret heel recht houden (werkt het best zonder wind ) en even heel snel in de lucht steken en terug.
probeer maar 's uit
Ja dat ken ik. Het kan ook met van die Bic mini aanstekers. Heel snel dat ding waar ik nu de naam ff niet van weet ronddraaien en dan heel ff een beetje gas erbij. Het klinkt raar maar je krijgt er wel rondjes van .
Oud 23-06-2005, 18:48
D-But
D-But is offline
wat je ook kan doen...als je rondjes wil blazen..hijs nemen, maar niet te diep inademen...je mond vormt een o, en je tikt met je vinger tegen je wang...dan komen er kringetjes uit..
Oud 23-06-2005, 19:34
Wammus
Wammus is offline
Dat heb ik ook vaak geprobeerd maar gelukt is het me nog nooit .
Oud 24-06-2005, 10:44
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
confused schreef op 22-06-2005 @ 11:53 :
en hoe schiet je ze dan weg
Ik kan op de een of andere manier me kaken dicht klappen waardoor je ze echt weg schiet. Mijn broer kan het ook, maar niemand in mijn vriendengroep kan zijn kaken dichtklappen nadat ze hun mond helemaal open doen.

Ik zal het proberen uit te leggen:

Je neemt een grote hijs (liever van een shaggie of een blow, want die rook is wat dikker), je inhaleert en laat wat rook vrijkomen. Je opent je mond zoals je normaliter een fatsoenlijke hap zou nemen van je BigMac (), en je klapt je mond gewoon weer dicht. Hou er wel rekening mee dat je mond niet de vorm van een rondje aanneemt, maar een ovale vorm.
-------------------------------
Voor de noobs onder ons een andere manier om kleinere rondjes te maken.

Je neemt een dikke hijs, blablablabla.., je laat wat rook los en zet je mond in de vorm zoals je een sensueel kusje op iemand ze mond zou geven. Normaal staan je lippen dan op elkaar, maar nu moet je ze een klein stukje geopend houden. Tik nu met je rechtervinger op je mondhoek (niet er precies op, maar iets ernaast) en zo schiet je ook rondjes weg met een diameter van ong. 1/1,5 cm
Oud 24-06-2005, 10:45
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
DNMB schreef op 22-06-2005 @ 17:42 :
is het eigenlijk mogelijk om een vierkantje of driehoek te blazen?
sorry, maar ik denk dat als je logisch nadenkt, je het antwoord zelf ook wel weet toch?

-----------------------------

By the way wammus, heb jij ook wel es in een stonede bui dat je een rondje schiet, maar dat je zo wazig bent dat je mond een andere vorm aanneemt en dat je dan 2 rondjes tegelijk schiet?

Klinkt allemaal vaag, maar heb het zelf wel vaak zat meegemaakt

Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 12:07
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:

lol
heb dat ook een keer gedaan toen ik op het gras lag te smoken (en te koken) ergens, toen bleef die shit echt lang in de lucht, supervet
khad toen ook tripmuziek op misschien dat dat helpt?
Oud 24-06-2005, 20:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DaFrostyOne schreef op 24-06-2005 @ 11:45 :
sorry, maar ik denk dat als je logisch nadenkt, je het antwoord zelf ook wel weet toch?

-----------------------------

By the way wammus, heb jij ook wel es in een stonede bui dat je een rondje schiet, maar dat je zo wazig bent dat je mond een andere vorm aanneemt en dat je dan 2 rondjes tegelijk schiet?

Klinkt allemaal vaag, maar heb het zelf wel vaak zat meegemaakt
ja heel af en toe das echt gaaf . Ik heb ook heel vaak dat als ik rondjes aan het schieten ben dat dan op een goed moment m'n lippen het niet meer helemaal trekken. Ze gaan dan helemaal trillen door de spanning die er op staat .
Oud 24-06-2005, 20:17
Verwijderd
Ja.. ik zal wel blond zijn.. maar ik heb op t strand 3 peuken verkloot aan rondjes blazen en t lukt me nog steeds niet, Inge kan t wel ..

En ja het was windstil.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 20:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 24-06-2005 @ 21:17 :
Ja.. ik zal wel blond zijn.. maar ik heb op t strand 3 peuken verkloot aan rondjes blazen en t lukt me nog steeds niet, Inge kan t wel ..

En ja het was windstil.
Buiten moet je het zowiezo niet proberen en al helemaal niet aan het strand. Daar is het per definitie niet windstil. Het kan daar wel maar echt ver zullen ze niet komen.
Oud 24-06-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-06-2005 @ 21:19 :
Buiten moet je het zowiezo niet proberen en al helemaal niet aan het strand. Daar is het per definitie niet windstil. Het kan daar wel maar echt ver zullen ze niet komen.
Zelfs Inge kan t.. en ik niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 21:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 24-06-2005 @ 21:21 :
Dan doe je toch iets niet goed .
Oud 25-06-2005, 11:21
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Lilith schreef op 24-06-2005 @ 21:21 :
Ik heb een idee voor je..

Print mijn uitleg uit, ga naar de McDonalds, koop een BigMac en ik beloof je gegarandeerd succes (heb gister 2 maten mijn methode geleerd, met de BigMac, en zo lukte het hun wel )

Laat achteraf wel ff weten of het gelukt is

--------

Kun je hier op het forum niet instellen dat zodra iemand mijn uitleg kopieert en uitprint, er dan €1,50 van diegene ze rekening wordt afgeschreven?
Oud 25-06-2005, 11:28
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-06-2005 @ 21:09 :
ja heel af en toe das echt gaaf . Ik heb ook heel vaak dat als ik rondjes aan het schieten ben dat dan op een goed moment m'n lippen het niet meer helemaal trekken. Ze gaan dan helemaal trillen door de spanning die er op staat .
lol

Maar inderdaad, als je er te veel op gaat focussen, dan lukt het niet

Ik probeerde met de webcam ook al een foto te maken, met 3 mooie rondjes of zo, maar lukt niet
Oud 25-06-2005, 13:20
probeer
probeer is offline
owkeej, omdat we het toch over onzin hebben..

hoe doet onze snoep doggy dogg dat dan? iedereen snapt wel wat ik bedoel
Oud 25-06-2005, 13:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 25-06-2005 @ 14:20 :
owkeej, omdat we het toch over onzin hebben..

hoe doet onze snoep doggy dogg dat dan? iedereen snapt wel wat ik bedoel
Om eerlijk te zijn ik niet.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten