Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat het historisch gezien niet klopt. (uil) dan heeft het nog verdacht weinig met die foto's te maken. als je alleen het feit bedoelt dat er hetzelfde materiaal in het beeld staat gecombineerd met sneeuw: jeuj! (dit was sarcasme) Het blijft een foto met een slechte compositie en met slecht licht gebruik. De hele boodschap is er niet uit te halen en de teksten die je eronder zet zijn zo slecht dat het niet helpt. het moet toch wel in joue arrogante-kwallenkop kunnen doordringen dat als er meerdere mensen zeggen dat het nix is, HET WAARSCHIJNLIJK OOK NIX IS! accepteren & beter of niet meer posten |
![]() |
||
Citaat:
mja detail, het blijft ruk zoals nietzman en lugosi ook al zeiden |
![]() |
||||||
Citaat:
Hoe zou jij hier de nadruk op leggen dan? tips? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 15:36. |
![]() |
||||
[QUOTE]booboolicious schreef op 06-06-2005 @ 16:29 :
Citaat:
Het tweede wereld oorlog thema kan verduidelijkt worden door duidelijkere symbolen en kenmerken. Als we nou zeggen wat er fout is dan heb je toch zelf wel genoeg hersenen om het te verbeteren? Voorkauwen doe ik niet, anders was ik zelf wel foto's gaan maken. Citaat:
Citaat:
niet als een debiele kneus verdedigen. Win dan met woorden, maar niet zo. Het dringt gewoon niet tot je door. Het verduidelijken werkt blijkbaar niet anders was deze discussie niet nodig geweest. Naast foto's maken is het overbrengen van een boodschap ook niet jouw talent. |
![]() |
||
Citaat:
nou ouwe zeikneus: DOEI!!! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainn was jarig. #1157 Dark Phoenix | 500 | 10-10-2010 15:04 | |
De Kantine |
doe mij een toppertje en een breesaair ananas #845 Verwijderd | 500 | 30-01-2010 21:15 | |
Muziek |
The 100 worst riffs, licks & solos of all time! Odin | 54 | 25-10-2004 20:56 | |
ARTistiek |
Amsterdam conceptart workshop Captain N | 8 | 06-04-2004 19:46 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Counting Pictures Lindatje | 0 | 31-10-2001 12:25 |