Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
upload hem anders bij www.discussiepanel.nl of pics.shellz.nl ofzo.
|
kin steekt iets te ver uit
haar zit niet goed op het hoofd linkerwang is beetje heel donker wenkbrauw loopt door tanden lopen volgens mij iets schever als ze staan nek is te dun geel+oranje is niet goed uitgeveegd maar voor de rest heel knap gedaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij's echt wel mooi! En dat er nog een paar dingetjes niet helemaal hetzelfde zijn als op de foto dat geeft niet. Vind hem trouwens erg goed om zo zonder voorbeeld gedaan te hebben. Die neus bv, die lijkt net hetzelfde als op de foto.
Mooi gedaan hoor meid! Je vriendje was er zeker erg blij mee? |
![]() |
|
![]() |
hijs is zeker wel aardig geschilderd, maar hij lijkt niet echt heel goed, met de foto der bij kun je wel zien dat ie op jou moest lijken maar vooral bij de ogen is het niet echt heel goed gelukt vind ik (no offence overigens, het zijn wel mooie ogen maar ze lijken niet zo...)
|
Ik vind em echt geweldig geschilderd, je zult altijd wel verschil blijven zien omdat je in een schildering nooit die overgangen zo mooi krijgt, maar vind deze echt heel goed gelukt
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
ARTistiek |
Mc Kauw Mc Kauw | 69 | 02-09-2014 11:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen scheppingsproces Verwijderd | 9 | 22-03-2007 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort iets] Zomaar een stukje Flshman | 13 | 08-09-2003 17:37 | |
ARTistiek |
iemand idieen? [paint/photoshop] biep | 16 | 04-08-2003 23:53 |