Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Als jij even langskomt, toon ik je waarom. Maar goed, ik weet dat het niet erg goed is. Het IS rommelig, maar ik voel me rommelig. Ik hoop dat je bedoelt dar er mooie zinnen instaan, want van jou is elk compliment toch al heel wat. Citaat:
![]() Citaat:
Dank jullie voor je reacties ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vind het helemaal niet zo bagger als jij dat zelf blijkt te vinden, maar dat kan ook komen doordat ik hedentendage nogal gevoelig ben voor wat de auteur van bepaalde stukjes zèlf voelde onder het schrijven... Changshan
||
Citaat:
Maar zelf zou ik nou nooit zo'n tekst naar iemand toe sturen. Weet niet hoe dat bij jou zit.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, en waarom ik wel op dit verhaal reageer en niet op de ander: Ik had hier iets meer over te zeggen en ik wil graag m'n commentaar niet houden op "Oh, ik vind het mooi.", ik geef liever een iets meer onderbouwde mening. (Aangezien ik niet meer zoveel op Letteren rondzwerf als voorheen.) |
![]() |
||
Citaat:
Maar 't is een mening he. ![]() Offtopic: Mwah, niet in zo'n vorm. Maar ik heb wel eens zulk soort stukjes ('positief' of 'negatief') aan iemand laten lezen voor wie het bedoelt was. Dat beschreef ik ook op zo'n manier. Niet aan iemand die ik nog amper ken of niets mee heb/heb gehad. Meer om van een andere kant te laten zien wat je voelt en denkt over diegene. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|