Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2005, 09:13
sweetness
sweetness is offline
hallo,
ik voel me klote.
het zit namelijk zo:
ik heb 8 maanden iets gehad met een jongen. het is nu al meer dan een half jaar uit. het duurde best lang voordat ik er over heen was. we hebben ook 3 maanden ruzie gehad. hij is heel erg veranderd enzo. hij kan ook echt niet meer normaal doen. hij vind het leuk om me jaloers te maken met van alles en nog wat. en als we uit zijn (we hebben veel de zelfde vrienden) gaat ie de ene keer super aardig doen en de andere keer kei dom doen.
iig, ik heb me daar over heen gezet enzo. hij wordt toch niet meer de oude.. maar nu is het zo..hij heeft nu sinds een paar dagen iets met mn nichtje!! ik vind dit echt zooo kut.. ik weet eigenlijk ook niet wat ik nou wil vragen van jullie ik vind ut gewoon laf.. ook van mn nichtje. AARGH
Oud 30-05-2005, 09:43
Verwijderd
Ga je geluk opzoeken en negeer die twee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 09:44
love is life
love is life is offline
Dat hij je jaloers wilt maken daar kan jet het best op reageren door het gewoon te negeren ... da shet enige en beste wwat je kan doen er niet op ingaan, daar gaat hij niet tegen kunnen want wat hij verwacht is een reactie
Je mag je nicht het niet kwalijk nemen als je verliefd ben dan begrijp en wil je niet begrijpen en inzien wat voor fouten iemand heeft ... Als hij echt niet iemand voor haar is dan zal ze dat wel merken ...
Laat haar dat gewoon met haar eigen ogen zien ...
succes!!
Oud 30-05-2005, 09:48
WolterB
WolterB is offline
Dat is heel lastig idd.
Denk dat je wenig anders kunt doen dan negeren en mss aan je nichtje vragen of ze niet klef willen doen in jouw bijzijn
Oud 30-05-2005, 09:57
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 30-05-2005 @ 10:43 :
Ga je geluk opzoeken en negeer die twee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 10:34
sweetness
sweetness is offline
was ut maar zo makkelijk he..
Oud 30-05-2005, 11:25
kebkebe
kebkebe is offline
Er wordt niet gezegd dat dat makkelijk is hoor. Maar ik denk ook dat je dat wel moet gaan proberen, want veel anders kun je niet doen geloof ik. En uiteindelijk heb je het dan wel het meest naar je zin.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 11:58
Verwijderd
Ja, hoe wou je het anders oplossen? Het beste wat je kunt doen is negeren, want uit elkaar drijven dmv. stoken werkt ook niet, dan heb je ook nog ruzie met je eigen familie. Dus gewoon links laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 15:31
Verwijderd
Negeren, inderdaad. En die jongen doodzwijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 15:59
Poffertje
Poffertje is offline
Je nichtje moet je het niet kwalijk nemen, die is simpel weg gewoon verliefd op 'm geworden en wil jouw er vast niks mee doen. En je ex moet je gewoon niks van aantrekken, als je 't laat merken dat je 'r van baald krijgt hij 'r alleen maar lol aan (zou het tenminste erge humor vinde als de nicht van me vriendin ineens jaloers werdt ofzo)
Oud 30-05-2005, 17:01
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Mijn middelbare school love heeft nu met een jongen, en die jongen had eerder met haar zus....

@ TS: nichtje... zie je die zovel dan? als ja, dan wel probleempje...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 18:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
N00dles schreef op 30-05-2005 @ 16:31 :
Negeren, inderdaad. En die jongen doodzwijgen.
Oud 30-05-2005, 19:05
esprit-chick
esprit-chick is offline
je maakt t m ook wel makkelijk om zo snel jaloers te worden en in de stress te schieten dan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 03:47
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2005 @ 12:58 :
Ja, hoe wou je het anders oplossen? Het beste wat je kunt doen is negeren, want uit elkaar drijven dmv. stoken werkt ook niet, dan heb je ook nog ruzie met je eigen familie. Dus gewoon links laten liggen.
Stoken is altijd een slecht idee, al kan het weleens zowat per ongeluk gaan in bepaalde situaties. Zelf vind ik het ook jammer als iemand zit te stoken tussen mij en een leuke jongen. Vooral als die jongen naar de stokers luistert en vervolgens geen contact meer zoekt met mij en maar doet alsof ik van alles fout heb gedaan.... Elk verhaal heeft immers drie kanten.

Citaat:
sweetness schreef op 30-05-2005 @ 10:13 :
hallo,
ik voel me klote.
het zit namelijk zo:
ik heb 8 maanden iets gehad met een jongen. het is nu al meer dan een half jaar uit. het duurde best lang voordat ik er over heen was. we hebben ook 3 maanden ruzie gehad. hij is heel erg veranderd enzo. hij kan ook echt niet meer normaal doen. hij vind het leuk om me jaloers te maken met van alles en nog wat. en als we uit zijn (we hebben veel de zelfde vrienden) gaat ie de ene keer super aardig doen en de andere keer kei dom doen.
iig, ik heb me daar over heen gezet enzo. hij wordt toch niet meer de oude.. maar nu is het zo..hij heeft nu sinds een paar dagen iets met mn nichtje!! ik vind dit echt zooo kut.. ik weet eigenlijk ook niet wat ik nou wil vragen van jullie ik vind ut gewoon laf.. ook van mn nichtje. AARGH
Je kunt eens aan je nichtje vragen wat ze er van vind dat ze nu iets heeft met jouw ex. Wees je er wel van bewust dat als je zegt dat hij alleen maar met haar heeft om jou jaloers te maken, dat ze kan denken dat je zit te stoken.
Oud 01-06-2005, 03:58
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
sweetness schreef op 30-05-2005 @ 10:13 :
..maar nu is het zo..hij heeft nu sinds een paar dagen iets met mn nichtje!! ik vind dit echt zooo kut.. ik weet eigenlijk ook niet wat ik nou wil vragen van jullie ik vind ut gewoon laf.. ook van mn nichtje. AARGH
Ah dat duurt vast niet lang.
Verheug je maar gewoon op het moment dat zij inziet dat hij niet bij haar past en hem daarna keihard dumpt.

Maar idd niet mee bemoeien, dat is zowat het slechtste wat je kan doen, imho.
Oud 01-06-2005, 09:35
Verwijderd
Pech voor jou, maar nu heb je in ieder geval geleerd dat je nooit iets moet beginnen met een van je vrienden of iemand die veel omgaat met je vrienden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 09:40
confused
confused is offline
je nichtje is een slet die van familysex houd ....
niet op letten
Oud 01-06-2005, 09:42
Smobbo
Smobbo is offline
Laat je in vredesnaam niet zo opnaaien zeg...
Tering, je hoeft het niet te negeren, doe gewoon normaal tegen hem (als in, een 'vage bekende' normaal).
Je hoeft geen hele verhalen tegen em op te hangen, maar negeren is echt té kansloos als je het mij vraagt.

Als je dat gedaan hebt ga je lekker op zoek naar een leuke jongen, zonder daarbij aan je exje te denken, m.a.w.
Get On With Your Life!
Oud 01-06-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Layla12345 schreef op 01-06-2005 @ 10:40 :
je nichtje is een slet die van familysex houd ....
niet op letten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 11:27
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-06-2005 @ 11:05 :
[afbeelding]
Reageren

Regels voor berichten