Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 11:47
alotje
alotje is offline
Ik heb een opdracht voor mn studie. Iedere groep kreeg een schooltype toegewezen, onze groep het vmbo.
De opdracht is om op verschillende forums te kijken naar deze vragen:
Wat leeft er onder deze leerlingen? Wat zijn vaak gehoorde problemen of vragen of klachten die ze hebben? Hoe helpen ze elkaar?
Dus VMBO'ERs!!! Willen jullie mij aub helpen.
THNX!!!!!!!!!!
Advertentie
Oud 15-02-2005, 11:51
hanki2*2
hanki2*2 is offline
nee
Oud 15-02-2005, 19:58
Verwijderd
sorry ik doe geen vmbo.. maar de problemen zijn lijkt mij hetzelfde als op de havo of het vwo?
Oud 18-02-2005, 12:42
Sanctus
Sanctus is offline
O

m

g
Oud 18-02-2005, 12:47
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-02-2005 @ 20:58 :
sorry ik doe geen vmbo.. maar de problemen zijn lijkt mij hetzelfde als op de havo of het vwo?
Oud 18-02-2005, 13:14
Verwijderd
Er zijn wel andere problemen onder vmbo'ers dan onder havo'ers en vwo'ers (ook dezelfde, maar ook andere, net als dat er onder havo'ers en vwo'ers ook niet altijd hetzelfde speelt).

@TS: Kijk zelf eens rond op het forum (met name op School & Studie), gebruik de zoekfunctie, enz. Ik denk dat je dan al een heel eind komt.
Oud 01-03-2005, 15:56
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
vmbo'ers zijn geen insecten ofzo, praat niet zo hokkerig. daarnaast is je vraag wat vaag, moet er hier iemand nu gaan vertellen wat er 'onder hen leeft'?
hoe helpt een vmbo'er iemand, nou, hetzelfde als een vwo'er? natuurlijk zijn er verschillen, mensen kunnen ook heel anders in het leven staan, andere idealen hebben enz. en dat kan en zal ook heel niveaugericht zijn. vmbo'ers zullen waarschijnlijk ook tegen andere problemen aan lopen als iemand van een ander niveau.
maar als jij moet kijken wat er onder hen leeft, kijk dan zelf eens hier rond. dat kunnen hun toch niet voor je beantwoorden zo? op dit forum zijn overigens redelijk weinig vmbo'ers te vinden, mss kun je het ergens anders proberen. desnoods ga je naar de dichtsbijzijnde school en interview je ze, maar neem dan wel wat doelgerichte vragen. en probeer dan te kijken; hoe komt het dat vmbo'ers eerder seks hebben, hoe komt het dat meer vmbo'ers roken etc. of je kijkt rond - hoe helpen ze elkaar .
Oud 04-03-2005, 18:26
banjer85
banjer85 is offline
IK heb op het VMBO gezeten en het was een hele leuke school

gr Laura
Oud 15-03-2005, 16:14
Tugurio
Tugurio is offline
Vmbo'ers zijn minderwaardige mensen. Ze kijken naar me op.
Oud 17-03-2005, 17:46
timo12
timo12 is offline
niet hoor Tugurio mijn cito uitslag was VMBO GT!
maar juf zei toch dat ik HAVO/VWO moest doen
Oud 17-03-2005, 17:50
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-02-2005 @ 20:58 :
Nou, dat denk ik toch niet.
Oud 17-03-2005, 17:53
timo12
timo12 is offline
uhhh....... lolzzz
Oud 22-03-2005, 11:59
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
timo12 schreef op 17-03-2005 @ 18:46 :
niet hoor Tugurio mijn cito uitslag was VMBO GT!
maar juf zei toch dat ik HAVO/VWO moest doen
cito zegt niks, zijn zat mensen met een score van 540 of 543 die nu op vmbo zitten omdat het luie lijers zijn
Oud 22-03-2005, 14:32
Verwijderd
vraag maar zit in vmbo - t. 4e jaar.
Oud 22-03-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 22-03-2005 @ 12:59 :
cito zegt niks, zijn zat mensen met een score van 540 of 543 die nu op vmbo zitten omdat het luie lijers zijn
tering net of vmbo alleen voor luie mensen is.
Oud 22-03-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 01-03-2005 @ 16:56 :
vmbo'ers zijn geen insecten ofzo, praat niet zo hokkerig. daarnaast is je vraag wat vaag, moet er hier iemand nu gaan vertellen wat er 'onder hen leeft'?
hoe helpt een vmbo'er iemand, nou, hetzelfde als een vwo'er? natuurlijk zijn er verschillen, mensen kunnen ook heel anders in het leven staan, andere idealen hebben enz. en dat kan en zal ook heel niveaugericht zijn. vmbo'ers zullen waarschijnlijk ook tegen andere problemen aan lopen als iemand van een ander niveau.
maar als jij moet kijken wat er onder hen leeft, kijk dan zelf eens hier rond. dat kunnen hun toch niet voor je beantwoorden zo? op dit forum zijn overigens redelijk weinig vmbo'ers te vinden, mss kun je het ergens anders proberen. desnoods ga je naar de dichtsbijzijnde school en interview je ze, maar neem dan wel wat doelgerichte vragen. en probeer dan te kijken; hoe komt het dat vmbo'ers eerder seks hebben, hoe komt het dat meer vmbo'ers roken etc. of je kijkt rond - hoe helpen ze elkaar .
nou waar slaat dat op. hoe komt het dat vmbo'ers eerder aan seks doen, en roken. Wat is dat nou voor een onzin, niet alle vmbo'ers..
er zullen ook zat VWO'ers zijn die dat doen.
Ik rook niet en denk ook eerst na voordat ik seks heb. Ik deuk niet zomaar het bed met iemand in.
Ik ben 16, en heb al negen maanden met mijn vriend, en ben nog niet zo lang geleden ontmaagd.
ja sorry hoor, maar iedereen doet zo negatief over het vmbo.
terwijl je verschillende niveaus hebt van het vmbo.
Oud 30-03-2005, 15:45
madyliefje
madyliefje is offline
pfff wat een vooroordelen ik ben geen vmbo, er.
het enige is dat ik een vmbo opleiding doe, als of iedereen die op het vmbo rookt en seks heeft. ik vind het een beetje onzin. je moet mensen niet in een hokje plaatsen. er zitten ook heus wel mensen op het vwo die roken en eerder aan seks doen.
kijk naar mensen wie ze zijn en niet naar wat ze zijn.
Oud 30-03-2005, 21:19
DJ JB
DJ JB is offline
Citaat:
Tugurio schreef op 15-03-2005 @ 17:14 :
Vmbo'ers zijn minderwaardige mensen. Ze kijken naar me op.
Minderwaardig weet ik niet. Als ze naar je opkijken, moet je gewoon bukken met je 2 meter 10 en schoenmaatje stoomboot.

De thread doet mij ook nogal aan als "aapjes kijken".
Loop desnoods een vmbo school in, tijdens een pauze en vraag of er iemand zin heeft om te helpen. Zet de enquete online en vraag of ze die willen invullen.

Is dat nou zo moeilijk?
Oud 31-03-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 22-03-2005 @ 15:35 :

terwijl je verschillende niveaus hebt van het vmbo.
En al had je die niet, wat dan nog?

Overal heb je uitzonderingen, zo ook op het vmbo. En ook op het vwo en de havo. Daar lijkt me niet zoveel raars aan.
Oud 01-04-2005, 00:06
Auryn
Auryn is offline
Ik heb vmbo TL gedaan en zit nu op de havo.

Er waren twee dingen die me ergerde.

1. De bestempeling van 'domme vmbo'er'. We leven in een samenlevind waarin je superieur schijnt te zijn met gymnasium en op z'n allerminst havo doet. Zelfs de leraren behandelen je alsof je een soort achterlijke kleuter bent. Niet erg bevorderlijk. Vmbo'ers zijn niet dom. Overigens hebben niet alle vmbo'ers gekozen tot de vmbo omdat ze op een 'lager niveau' zijn dan de rest. Goed uit je hoofd kunnen leren hoeft geen teken te zijn van een hogere inteligentie.

2. Slecht school systeem. Ik vond het saai qua uitdaging en veel teveel gericht op het uit je hoofd leren van nutteloze informatie. Verder vond ik het persoonlijk te makkelijk. Je moet wel hard werken om al je werk af te krijgen, dat dan weer wel. Oftewel het systeem is heel slecht. Het niveau vond ik te laag, het werkgehalte (te) hoog.

Ik heb geen idee hoe het er op gewone vmbo-scholen aan toe gaat. Ik heb op een speciale school gezeten (vmboTL, havo vwo), waar ik hoogstens met z'n 5en les had (dat waren dan twee samengevoegde klassen). Ik was letterlijk een klas. Ik had dus meestal prive les.

Maar dat was dus mijn vmbo indruk.
Oud 01-04-2005, 10:41
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
soulflytribe schreef op 22-03-2005 @ 15:32 :
tering net of vmbo alleen voor luie mensen is.

Zeg maar 3/4 is dat wel.
Het is opvallend dat de 'players' bijna allemaal op VMBO (of lager) zitten, aangezien ze niet op school zitten om te leren, maar om de bikkel uit te hangen... .
Verder wil ik niet zeggen dat VMBOers dom zijn, maar ze hebben wel een lager IQ dan een VWOer (heb geen bron om dit te onderbouwen, maar ik neem toch aan dat dit een algemeen bekend feit is. Het hebben van een lager IQ hoeft overigens niet te zeggen dat je minderwaardig bent.
Je hebt ook losers op HAVO of VWO zitten, hier neem ik dus ff aan dat je losers minderwaardig vindt.

Zo genoeg moeilijk gedaan over een off-topic onderwerp.

Ontopic:

Wat is dat voor een opdracht? Kijken wat voor problemen VMBOers hebben . Ze hebben (neem ik aan) dezelfde problemen als elke andere scholier, als het goed is is het niveau aangepast aan hun 'kunnen'. Ze hebben dus evenveel problemen met de stof als HAVO- of VWOers.
Het enige verschil wat ik zie (zei het vrij generaliserend) is dat VMBOers meer op het uiterlijk gericht zjin, en als dat dus niet voldoet aan het perfecte voorbeeld zal men het daar moeilijk mee hebben. Dit is erger op een lager niveau. (imho).
Oud 01-04-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 01-04-2005 @ 11:41 :
Offtopic:

Verder wil ik niet zeggen dat VMBOers dom zijn, maar ze hebben wel een lager IQ dan een VWOer (heb geen bron om dit te onderbouwen, maar ik neem toch aan dat dit een algemeen bekend feit is.
Jij denkt dus dat iedere vmbo'er en iedere vwo'er gelijk is? Ik denk dat je op het vmbo best mensen met een veel hoger IQ tegen kunt komen dan de meeste vwo'ers hebben.
Oud 04-04-2005, 09:41
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-04-2005 @ 19:00 :
Jij denkt dus dat iedere vmbo'er en iedere vwo'er gelijk is? Ik denk dat je op het vmbo best mensen met een veel hoger IQ tegen kunt komen dan de meeste vwo'ers hebben.

Dat lijkt mij vrij sterk.
Al zullen er natuurlijk uitzonderingen rondlopen, maar mensen met een hoog IQ hebben vaak weinig problemen met het verwerken van informatie. Dus is het niet logisch dat ze dan op het vmbo zitten.
Oud 04-04-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 04-04-2005 @ 10:41 :
Al zullen er natuurlijk uitzonderingen rondlopen, maar mensen met een hoog IQ hebben vaak weinig problemen met het verwerken van informatie. Dus is het niet logisch dat ze dan op het vmbo zitten.
De wereld en mensen zijn ook niet logisch.

Ooit van bv. onderpresteren gehoord? En van dingen als dyslexie en dyscalculie ed? Of gewoon geen zin hebben in school of je interesses ergens anders hebben liggen? En van andere problemen anders dan het verwerken van informatie? ('Problemen met het verwerken van informatie' lijken mij niet de enige reden dat je op het vmbo terecht kunt komen.)
Oud 06-04-2005, 09:27
alotje
alotje is offline
Dit was een of andere belachelijke opdracht voor mn school, maja, kan dr ook niks aan doen en de info moest ik op forums zoeken, dus zomaar een school binnen stappen was niet de bedoeling
Ik wil wel even kwijt dat IK in elk geval zeker niet vind dat mensen die vmbo zijn dom of lui of minderwaardig zijn of een lager IQ hebbe ofzo... Een beetje jammer daar nu tog weer op aangestuurd werd maja.. Dat vechten jullie onderling maar uit.. persoonlijk vind ik mensen die dat denken een klein beetje zielig om zo bekrompen te denken maja ... zal ik vast ook over een boel onderwerpen doen he
Toch bedankt voor de reacties
(K)je
Advertentie
Oud 09-04-2005, 19:25
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 22-03-2005 @ 15:35 :
nou waar slaat dat op. hoe komt het dat vmbo'ers eerder aan seks doen, en roken. Wat is dat nou voor een onzin, niet alle vmbo'ers..
er zullen ook zat VWO'ers zijn die dat doen.
Ik rook niet en denk ook eerst na voordat ik seks heb.
het is een feit dat vmbo'ers een lager iq hebben, anders zaten ze niet op het vmbo. uiteraard maakt hen dat niet minderwaardig, zeker weten niet! daarnaast moet je in het oog houden dat ‘een hoog iq hebben’ niet regelrecht overloopt in ‘intelligent’ zijn. er zijn zat domme mensen op het vwo, een groot deel van je plaatsing hangt ook af van je instelling. natuurlijk zijn er uitzonderingen, wat leonoor zegt, al zijn het maar mensen met faalangst of mensen die gewoon geen zin hebben om iets uit te voeren. zo zijn er altijd mensen die beneden hun niveau presteren. maar dat wil niets zeggen over het iq van een gemiddelde vmbo'er, die daar ook daadwerkelijk op z'n plaats zit.
het is ook een feit dat vmbo'ers meer roken, en natuurlijk is dat niet bij iedereen zo. misschien zit jij wel in een hele klas waar niet gerookt wordt, dat kan best. maar ik heb het over de algemene instelling van de gemiddelde vmbo’er in vergelijking tot een gemiddelde leerling van een ander niveau .
Oud 11-04-2005, 08:17
firelizzard
firelizzard is offline
Weet je waar ik nu helemaal gestoord van wordt.......Van dat gezeik dat VMBO (of toen ik het deed VBO) het afvoerputje van de maatschappij zou zijn

Bijvoorbeeld die mensen als Tugurio die van die stomme loze opmerkingen erover maken en niet beter weten......

Het VMBO wordt over het algemeen als minderwaardig gezien terwijl dat nergens op slaat.....Vraag een VWO'er maar eens een kastje te maken ofzo, staat 'tie toch met z'n bek vol tanden....Andersom werkt dat ook, eerlijk is eerlijk, vraag een VMBO'er om de ABC-formule uit zijn hoofd te doen en die staat op zijn beurt weer met z'n bek vol tanden

Wat ik hiermee wil zeggen: VMBO'ers zijn net zo hard nodig als VWO'ers, wees blij dat er mensen zijn die praktisch ingesteld zijn!!

Ikzelf heb VBO gedaan en ik ben nu inmiddels 4e jaars MBO (niveau 4) student, ik had een groot voordeel op toen nog MAVO'ers en Havisten die met mij in één klas starten.....Ik was gewoon praktischer en had dus een voordeel op alle technische vakken......En die vakken heb je altijd nog meer dan Wis-, en Natuurkunde op het MBO........

De CITO stelt ook geen donder voor, ik had MAVO/HAVO niveau maar ik wilde toen VBO doen omdat ik niet hele dagen in stoffige boeken wilde zitten, maar iets met mijn handen doen.....Ik ben er niets minder om geworden, ik durf zelfs te beweren dat ik er beter van ben geworden.

Offtopic: Ik vind dat het VMBO afgeschaft moet worden en dat we weer terug moeten naar VBO en MAVO

F.

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 08:24.
Oud 19-04-2005, 21:11
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ik heb zelf ook op VMBO (kader) gezeten en heb het helemaal niet als slecht ervaren.. daarbij zat er in een klas van +/- 20 personen miss 3 rokers en waren er echt nog wel een hoop maagd..
Het kan best zijn dat de VMBOers er eerder bij zijn..
maar zou niet na willen gaan wat er allemaal op kamers gebeurt bij onze uni en hbo studentjes..
Oud 25-04-2005, 14:56
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
LittleLucille schreef op 19-04-2005 @ 22:11 :
Ik heb zelf ook op VMBO (kader) gezeten en heb het helemaal niet als slecht ervaren.. daarbij zat er in een klas van +/- 20 personen miss 3 rokers en waren er echt nog wel een hoop maagd..
Het kan best zijn dat de VMBOers er eerder bij zijn..
maar zou niet na willen gaan wat er allemaal op kamers gebeurt bij onze uni en hbo studentjes..
Meid dat is de discussie niet...
Het is een feit (er is uitvoerig onderzoek naar gedaan), dat er op het VMBO meer wordt gerookt en gesext dan op het VWO...

En om nog ff op leonoor terug te komen:
Het is heel lief en politiek correct van je om te zeggen dat er op het VMBO ook heel slimme mensen zitten, maar zoals Zwart Wit al zegt; het gaat hier over gemiddelden en dan moet je toch ook tot de conclusie komen dat het gemiddelde IQ op het VMBO lager is dan op het VWO...
Oud 12-05-2005, 15:45
bagel
bagel is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 22-03-2005 @ 12:59 :
ik weet niet wat mijn score zou zijn op een citotoets die hebben wij namelijk nooit gemaakt wij hadden de drempeltoets (waaruit bleek dat ik voor wiskunde vwo (of hoger) zou moeten doen nou wiskunde is een ramp bij mij). maar het klopt wel dat er een aantal mensen zijn die op het vmbo zitten omdat ze zelf NIETS doen.. ik ben het levende bewijs.. misschien zijn het maar weinig mensen hoor maar toch ze zijn er

en over dat sex en drugs.. het valt mij wel op dat er op de school waar ik zit evenveel rokers zijn als de school er tegenover (havo/vwo en al het andere hoge) maar het zijn veel meer 1e en 2e klassers die roken.. en qua seks tsjah dat geloof ik graag (ik ben nog maagd daarintegen).

en ik denk niet dat het met IQ te maken heeft (weet het wel zeker ) maar er zijn ook zeer veel mensen die havo/vwo/gymnasium/atheneum doen maar dag en nacht moeten leren willen ze een zesje of zeventje halen. dan kan je denk ik beter VMBO doen en makkelijk overgaan terwijl je niet veel hoeft te doen dan Atheneum en elke dag moeten leren en geen tijd hebt voor leuke dingen..

en de klachten die ik persoonlijk heb over het VMBO heb is dat ik gek wordt van leraren die denken dat wat ze in de derde bijbrengen goed is en helemaal als het in een HAVO-klas pas in de vierde wordt gegeven.. volgens mij heeft dat er ook mee te maken dat HAVO-klanten meer krijgen dan VMO-ers en dat ze het daar misschien nog niet nodig vinden in de derde. en verder wordt ik ook helemaal gek van leraren die denken dat we DOM zijn.. oke ik geef toe er zijn enkele suffertjes in de klas (let wel ik zeg niet dat ze dom zijn!) die na 10 minuten nog niet weten dat 4 de uitkomst is van een bepaalde som. maar daar wordt ik wel helemaal gek van.. oke het is fijn dat er soms het een en ander wat uitgelegd als het echt ondduidelijk is.. maar je kan het ook overdrijven..

u heeft de opdracht vast allang moeten inleveren maar ik wou me er ook even mee bemoeien
Oud 05-06-2005, 13:32
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
alotje schreef op 15-02-2005 @ 12:47 :
Ik heb een opdracht voor mn studie. Iedere groep kreeg een schooltype toegewezen, onze groep het vmbo.
De opdracht is om op verschillende forums te kijken naar deze vragen:
Wat leeft er onder deze leerlingen? Wat zijn vaak gehoorde problemen of vragen of klachten die ze hebben? Hoe helpen ze elkaar?
Dus VMBO'ERs!!! Willen jullie mij aub helpen.
THNX!!!!!!!!!!
zou er op het VMBO een bepaald probleem moeten zijn? Dit is echt een bullsh!t topic hoor. Sorry to tell
Oud 05-06-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 05-06-2005 @ 14:32 :
zou er op het VMBO een bepaald probleem moeten zijn? Dit is echt een bullsh!t topic hoor. Sorry to tell
De opdracht zou dan onzin zijn, de topic niet.
Oud 18-06-2005, 22:59
LiqqY
LiqqY is offline
Ik merk wel dat er een verschil in volwassenheid is bij 'n vmbo'r en iemand van een hoger niveau.
Ik heb zelf op VMBO-T gezeten en daar waren zat mensen die constant stoned/dronken waren.

Nu ik Havo doe zie ik een wereld van verschil, maar ik moet toegeven dat ik het ook een stuk drukker heb voor zulke onvolwassenheden.
VMBO'rs hebben meestal meer vrije tijd dan iemand van een hoger niveau.
Oud 18-06-2005, 23:11
..roxxxy..
..roxxxy.. is offline
nou iedereen doet een beetje genatief over je en sommige denken dat de meeste criminelen van het vmbo afkomen enzo.. en we worden beschou(t)(d) als domme mensen en bij mij op school(ik doe zelf vmbo) wordt regelmatig gezegt dat we dom zijn..
maar ik vind gewoon het hele systeem kut.. want vwo krijgt inperencipe dezelfde stof alleen dan hebben ze veel langer de tijd om het te leren, ze hebben er 2 jaar langer voor..
ik had het andersom gedaan: de mensen die slim zijn die moeten het maar in een korte tijd doen en de mensen die het er moeilijker mee hebben die hebben er 2 jaar langer de tijd voor..
nou ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. enne sorry voor mn typfouten maar ik ben maar een mavoboerinnetje
groetjes...
Oud 18-06-2005, 23:23
Iboeboe
Iboeboe is offline
Citaat:
..roxxxy.. schreef op 19-06-2005 @ 00:11 :
nou iedereen doet een beetje genatief over je en sommige denken dat de meeste criminelen van het vmbo afkomen enzo.. en we worden beschou(t)(d) als domme mensen en bij mij op school(ik doe zelf vmbo) wordt regelmatig gezegt dat we dom zijn..
maar ik vind gewoon het hele systeem kut.. want vwo krijgt inperencipe dezelfde stof alleen dan hebben ze veel langer de tijd om het te leren, ze hebben er 2 jaar langer voor..
ik had het andersom gedaan: de mensen die slim zijn die moeten het maar in een korte tijd doen en de mensen die het er moeilijker mee hebben die hebben er 2 jaar langer de tijd voor..
nou ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. enne sorry voor mn typfouten maar ik ben maar een mavoboerinnetje
groetjes...
OMG ....
Wat je nu aan het vertellen bent is echt gelul ....
Dus jij wilt beweren dat VWO'ers dezelfde stof krijgen als HAVO'ers/VMBO'ers???? Dacht het niet ... Waarom geld een overgangsbewijs van HAVO 3 naar HAVO 4 dan als VMBO-diploma???.....
Maar waar je wel gelijk in hebt is dat VMBO'ers niet dom zijn!
Oud 19-06-2005, 17:25
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2005 @ 14:50 :
De opdracht zou dan onzin zijn, de topic niet.
Hoe je het woilt zeggen. Ik bedoel, ze doen net alsof heel vmbo gajes is die leeft van de ouders hun uitkering... T slaat nergens op, gelukkig geslaagd en hoor ik niet meer bij de veel gegeneraliseerde groep!
Oud 26-06-2005, 01:24
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
IK ben Ex-VMBO-er (geslaagd) wil je meer weten, pm me maar
Oud 05-07-2005, 20:09
Astridjuh
Astridjuh is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 09-04-2005 @ 20:25 :

het is ook een feit dat vmbo'ers meer roken, en natuurlijk is dat niet bij iedereen zo. misschien zit jij wel in een hele klas waar niet gerookt wordt, dat kan best. maar ik heb het over de algemene instelling van de gemiddelde vmbo’er in vergelijking tot een gemiddelde leerling van een ander niveau .
Hihi, met dat roken heb je volgensmij inderdaad gelijk!
Ik zit op VMBO, en in iedere pauze staan héél veel VMBOers te roken (wij zijn een VMBO school)
Naast onze school is er een Havo/VWO school, die hebben op een ander tijdstip pauze dan ons, maar als ik een tussenuur heb, staat zeker maar een stuk of 10 te roken, vergeleken met onze school een kwart maar.

'Volgens sommige van de andere school zijn wij een stelletje dombo's waar ik het niet mee eens ben! Ook vinden ze ons lui
Ik zit op VMBO-K ennuh, ik probeer hoge cijfers te halen, en leer hard, maar nog sta ik voor engels en Eco een 5,5 gemiddeld. Ben ik dan lui als ik mijn best doe? nee dus
Oud 17-07-2005, 22:20
vmbo
Oud 19-07-2005, 19:49
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 04-04-2005 @ 10:41 :
Ik kom net van het VMBO met een IQ van 136, maar ik ben dan ook gewoon ontzettend lui
Advertentie

Regels voor berichten