Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er zullen ook zat VWO'ers zijn die dat doen. Ik rook niet en denk ook eerst na voordat ik seks heb. Ik deuk niet zomaar het bed met iemand in. Ik ben 16, en heb al negen maanden met mijn vriend, en ben nog niet zo lang geleden ontmaagd. ja sorry hoor, maar iedereen doet zo negatief over het vmbo. terwijl je verschillende niveaus hebt van het vmbo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De thread doet mij ook nogal aan als "aapjes kijken". Loop desnoods een vmbo school in, tijdens een pauze en vraag of er iemand zin heeft om te helpen. Zet de enquete online en vraag of ze die willen invullen. Is dat nou zo moeilijk? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overal heb je uitzonderingen, zo ook op het vmbo. En ook op het vwo en de havo. Daar lijkt me niet zoveel raars aan. ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Zeg maar 3/4 is dat wel. Het is opvallend dat de 'players' bijna allemaal op VMBO (of lager) zitten, aangezien ze niet op school zitten om te leren, maar om de bikkel uit te hangen... ![]() Verder wil ik niet zeggen dat VMBOers dom zijn, maar ze hebben wel een lager IQ dan een VWOer (heb geen bron om dit te onderbouwen, maar ik neem toch aan dat dit een algemeen bekend feit is. Het hebben van een lager IQ hoeft overigens niet te zeggen dat je minderwaardig bent. Je hebt ook losers op HAVO of VWO zitten, hier neem ik dus ff aan dat je losers minderwaardig vindt. Zo genoeg moeilijk gedaan over een off-topic onderwerp. Ontopic: Wat is dat voor een opdracht? Kijken wat voor problemen VMBOers hebben ![]() Het enige verschil wat ik zie (zei het vrij generaliserend) is dat VMBOers meer op het uiterlijk gericht zjin, en als dat dus niet voldoet aan het perfecte voorbeeld zal men het daar moeilijk mee hebben. Dit is erger op een lager niveau. (imho).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt mij vrij sterk. Al zullen er natuurlijk uitzonderingen rondlopen, maar mensen met een hoog IQ hebben vaak weinig problemen met het verwerken van informatie. Dus is het niet logisch dat ze dan op het vmbo zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooit van bv. onderpresteren gehoord? En van dingen als dyslexie en dyscalculie ed? Of gewoon geen zin hebben in school of je interesses ergens anders hebben liggen? En van andere problemen anders dan het verwerken van informatie? ('Problemen met het verwerken van informatie' lijken mij niet de enige reden dat je op het vmbo terecht kunt komen.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
het is ook een feit dat vmbo'ers meer roken, en natuurlijk is dat niet bij iedereen zo. misschien zit jij wel in een hele klas waar niet gerookt wordt, dat kan best. maar ik heb het over de algemene instelling van de gemiddelde vmbo’er in vergelijking tot een gemiddelde leerling van een ander niveau ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is een feit (er is uitvoerig onderzoek naar gedaan), dat er op het VMBO meer wordt gerookt en gesext dan op het VWO... En om nog ff op leonoor terug te komen: Het is heel lief en politiek correct van je om te zeggen dat er op het VMBO ook heel slimme mensen zitten, maar zoals Zwart Wit al zegt; het gaat hier over gemiddelden en dan moet je toch ook tot de conclusie komen dat het gemiddelde IQ op het VMBO lager is dan op het VWO... ![]()
||
Citaat:
![]() en over dat sex en drugs.. het valt mij wel op dat er op de school waar ik zit evenveel rokers zijn als de school er tegenover (havo/vwo en al het andere hoge) maar het zijn veel meer 1e en 2e klassers die roken.. en qua seks tsjah dat geloof ik graag (ik ben nog maagd daarintegen). en ik denk niet dat het met IQ te maken heeft (weet het wel zeker ![]() en de klachten die ik persoonlijk heb over het VMBO heb is dat ik gek wordt van leraren die denken dat wat ze in de derde bijbrengen goed is en helemaal als het in een HAVO-klas pas in de vierde wordt gegeven.. volgens mij heeft dat er ook mee te maken dat HAVO-klanten meer krijgen dan VMO-ers en dat ze het daar misschien nog niet nodig vinden in de derde. en verder wordt ik ook helemaal gek van leraren die denken dat we DOM zijn.. oke ik geef toe er zijn enkele suffertjes in de klas (let wel ik zeg niet dat ze dom zijn!) die na 10 minuten nog niet weten dat 4 de uitkomst is van een bepaalde som. maar daar wordt ik wel helemaal gek van.. oke het is fijn dat er soms het een en ander wat uitgelegd als het echt ondduidelijk is.. maar je kan het ook overdrijven.. u heeft de opdracht vast allang moeten inleveren maar ik wou me er ook even mee bemoeien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat je nu aan het vertellen bent is echt gelul ![]() Dus jij wilt beweren dat VWO'ers dezelfde stof krijgen als HAVO'ers/VMBO'ers???? Dacht het niet ![]() Maar waar je wel gelijk in hebt is dat VMBO'ers niet dom zijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zit op VMBO, en in iedere pauze staan héél veel VMBOers te roken (wij zijn een VMBO school) Naast onze school is er een Havo/VWO school, die hebben op een ander tijdstip pauze dan ons, maar als ik een tussenuur heb, staat zeker maar een stuk of 10 te roken, vergeleken met onze school een kwart maar. 'Volgens sommige van de andere school zijn wij een stelletje dombo's waar ik het niet mee eens ben! Ook vinden ze ons lui ![]() Ik zit op VMBO-K ennuh, ik probeer hoge cijfers te halen, en leer hard, maar nog sta ik voor engels en Eco een 5,5 gemiddeld. Ben ik dan lui als ik mijn best doe? nee dus ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
[VMBO] Tijdelijke normering - VMBO xxxxxAnnoniem | 1 | 03-06-2015 14:21 | |