Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 21:53
Reynaert
Reynaert is offline
Hoi,

Allereerst: ik hoop dat ik hiermee op het goede forum ben, mocht dat niet het geval zijn schroom als forumbaas dan niet om dit topic te verplaatsen. Ik heb een soort 'visuele ode' (tribute) gemaakt voor de film "Abre Los Ojos". Voor degenen die deze film niet kennen, het is de film waar "Vanilla Sky" op gebaseerd is. Ik vind het zelf beide uitstekende films, maar Abre Los Ojos toch beter omdat je bij Vanilla Sky duidelijk een soort versofting ziet, die bij sommige mensen zelfs overkwam als een 'verhollywoodisering'. En daarnaast heb ik ook voor Abre Los Ojos gekozen omdat het de minst bekende is van de twee.
Het is de bedoeling dat je de film niet hoeft te kennen om te genieten van deze tribute. Dan de tribute zelf: het is een soort collage van beeldfragmenten, ondersteund door muziek. Verder heb ik beeldeffecten toegevoegd en geprobeerd om sommige dingen te timen met de muziek. Technisch detail: het programma dat ik heb gebruikt heet Sony Vegas 5.0. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Klik hier om te downloaden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 11:03
Reynaert
Reynaert is offline
Zou iemand misschien willen reageren? Hij is al 58 keer gedownload, dus vooral als je hem al gezien hebt zou het tof zijn als je liet weten wat je ervan vond.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:38
Verwijderd
ik zal zo reageren.. het downloaden gaat een beetje traag
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:40
Verwijderd
ik ga zo ff naar me examen en daarna check ik het ik had je topic wel gelezen maar was te stoned om t daadwerkelijk te kijken, my bad.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:48
Verwijderd
het beeld doet het niet.. de muziek is wel mooi tough
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 12:12
Reynaert
Reynaert is offline
Als je geen beeld krijgt mis je de Xvid codec. Deze kun je onder andere hier downloaden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:17
Rooster
Rooster is offline
downloaden duurt echt te lang.

en dan....

mja, wel aardig, maar eerlijk gezegd dat wachten niet echt waard.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 31-05-2005 @ 12:40 :
ik ga zo ff naar me examen en daarna check ik het ik had je topic wel gelezen maar was te stoned om t daadwerkelijk te kijken, my bad.
stoned en examen in 1 zin oh oh
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 08:51
Sketch
Sketch is offline
Ik ken de film niet, wel Vanilla Sky. De sfeer van de film komt geloof ik wel goed over. Maar ik kan er verder niet echt iets zinnigs over zeggen. De muziek is wel gaaf

Oh en het beeld haperde af en toe, maar dat komt geloof ik door m'n pc.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 10:33
botulismf
botulismf is offline
ik vind vanilla sky slecht en abre los ojos matig
en ik heb geen zin in lange downloads
Oud 01-06-2005, 23:57
Reynaert
Reynaert is offline
Ik vind het vreemd dat het downloaden lang duurt. Het is natuurlijk een grote download (235MB) maar de file hangt achter een 10Mbit lijn dus zou op je maximale downloadsnelheid moeten gaan. In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben.

Sketch, wekt dit filmpje wel enigszins je interesse? (D.w.z. zou je de film willen zien?)

botulism, jammer dat je het een matige film vond, dan kan ik me ook voorstellen dat je geen zin hebt om 235MB te downloaden. Wat vond je er precies minder aan dan? (Als je zin hebt om het toe te lichten )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 31-05-2005 @ 17:33 :
stoned en examen in 1 zin oh oh
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 11:57
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 02-06-2005 @ 00:57 :
Ik vind het vreemd dat het downloaden lang duurt. Het is natuurlijk een grote download (235MB) maar de file hangt achter een 10Mbit lijn dus zou op je maximale downloadsnelheid moeten gaan. In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben.

Sketch, wekt dit filmpje wel enigszins je interesse? (D.w.z. zou je de film willen zien?)
Ik kreeg zin om Vanilla Sky nog eens te gaan kijken.

Het downloaden duurde bij mij ongeveer een half uur geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 12:07
Verwijderd
Ik dacht echt dat ik hem op mijn pc had opgeslagen om hem fatsoenlijk en op mijn gemak te kunnen bekijken, maar blijkbaar toch niet. En online kijken dan loopt het vast . Ik heb beide films nog niet gezien dus eigenlijk was ik wel benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:55
muts8848
muts8848 is offline
downloaden duurde idd lang.. 23 minuten. Maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om de film te gaan kijken, het is idd erg veel op Vanilla sky (niet erg onlogisch ) maar dat vond ik een ontzettende k*tfilm. Jammer aan dit tribute vind ik dat er al veel te veel van het verhaal verteld wordt. Het is niet echt meer spannend. Maar verder knap gemaakt
Reageren

Regels voor berichten