Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 08:28
Verwijderd
Iedere zondag vanaf 23.00u houdt de bekende remote viewer Aaron Donahue een show via internet op www.radioaaron.com waarin hij onderwerpen bespreekt zoals WOIII, Nostradamus, engelen en demonen.

Zo zegt hij dat na dood van Saddam Hussein (Mabus volgens Nostradamus) wat dit jaar al zal gebeuren, wereldwijd epidemieën van o.a. de vogelgriep (van dier naar mens) uit zullen breken.

Verder zal er een oorlog komen tussen de VS en China. De spanningen in Taiwan zijn een voorbode hiervan.

De show is heel boeiend, hoewel ik niet alles geloof wat hij zegt. Zie ook de archives op de site om zijn vorige shows te beluisteren.
Advertentie
Oud 13-05-2005, 13:56
Dauron
Dauron is offline
whahaha *licht in een deuk*, ik heb dus de vertalingen gelezen van zijn voorspellingen, dit had allang gebeurd moeten zijn dus ik denk dat dit ook niet zal gaan gebeuren.

nu we toch over voorspellingen praten: ik kom steeds meer tegen over the falling of the vail weet iemand daar wat vanaf?

wat ik weet is dat de sluier tussen deze en de astrale wereld komt te vervallen. dus we krijgen een astro-fysieke wereld.
Oud 13-05-2005, 14:00
luchtloper
luchtloper is offline
een tijd geleden is ook al voorspelt dat rond juni-juli 2004 een meteoriet zal inslaan. dit nieuws is maar een klein beetje versprijd omdat ''zogenaamd'' de amerikaanse regering dit nieuws niet wou vrijgeven. Het kwam dus toch op internet en was ook niet waar.

Conclusie:
zoiets moet je niet geloven.
Oud 13-05-2005, 16:59
Verwijderd
Die Aaron Donahue is idd waarschijnlijk niet helemaal goed bij zijn hoofd. Hij richt nu tempels op voor Lucifer, niks voor jullie?

Wat betreft de veil: we zitten nu in een nieuw tijdperk, een nieuw Aeon waarin er meer mensen geboren worden met 'uitzonderlijke' talenten, bv het zien van geesten. Het is ook makkelijker geworden deze gaven te ontwikkelen. Dus de veil verdwijnt.

Bekijk ook deze site, die is nog absurder:
www.ummo.cc
Oud 13-05-2005, 17:26
legatus
legatus is offline
Citaat:
Armadel schreef op 13-05-2005 @ 17:59 :
waarin er meer mensen geboren worden met 'uitzonderlijke' talenten
Waar zijn ze dan?

Citaat:
Het is ook makkelijker geworden deze gaven te ontwikkelen.
Waarom is het makkelijker?
Oud 13-05-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 13-05-2005 @ 18:26 :
Waar zijn ze dan?
Bijvoorbeeld de opkomst van de 'nieuwetijds'kinderen. Veel van die mensen die al vanaf hun geboorte gedachten kunnen lezen, uit hun lichaam kunnen treden etc. houden zich op de achtergrond. Om daadwerkelijk te bewijzen dat er een stijging is in het aantal zal je een onderzoek moeten doen.

Citaat:
Waarom is het makkelijker?
Trainingsmethoden (bv remote viewing, astale projectie) zijn verbeterd in de loop van de jaren.
Oud 17-05-2005, 08:49
Dauron
Dauron is offline
ik ben en blijf een beetje sceptic, ik heb ook iets gehoord over een grote oorlog die komt na het vallen. maar dit kan nog puur gis werk zijn.

ach ik zie wel en als het zover komt zal ik er niet voor vluchten.
Oud 17-05-2005, 09:20
legatus
legatus is offline
Citaat:
Armadel schreef op 13-05-2005 @ 19:52 :
[B]Bijvoorbeeld de opkomst van de 'nieuwetijds'kinderen.
Hypersensitieve kinderen zijn er altijd al geweest, hoewel de meesten deze sticker nogal snel opgeplakt krijgen.

Citaat:
Om daadwerkelijk te bewijzen dat er een stijging is in het aantal zal je een onderzoek moeten doen.
Het enige dat je dan zult bewijzen is dat meer mensen er open over zijn, maar dat betekent niet dat er ook écht meer bijgekomen zijn.

Citaat:
Trainingsmethoden (bv remote viewing, astale projectie) zijn verbeterd in de loop van de jaren.
Dit doen ze al decennia lang, zoals het Stargate-project van de CIA dat stopgezet is omdat het weinig opbracht. Die is zelfs nog weer opgestart na 11 november 2001 om Osama Bin Laden te traceren. Daar weten we de uitkomst ook wel van.

Wat voor nieuwe trainingsmethoden? Hoe weet je dat ze verbeterd zijn? Er zijn meer mensen die het kunnen? Waar worden deze dan succesvol voor gebruikt?
Oud 07-06-2005, 22:41
Prophecy
Prophecy is offline
Ik zag me naam staan.
Oud 07-06-2005, 22:58
*oma*
*oma* is offline
Beetje vreemde reden voor een up

Regels voor berichten