Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
DEATH ANGEL staat te boek als de meest virtuoze schakel uit de Bay Area thrashscene van de jaren tachtig. De groep werd ontbonden in 1990, om elf jaar later herenigd te worden ter ere van een benefietconcert voor de ernstige zieke Chuck Billy (Testament). De reünieshow was zon succes dat de groep sindsdien zeker na een legendarisch optreden in de Eindhovense Effenaar weer helemaal terug is. Een nieuw album staat gepland voor het voorjaar.
De Zweedse, progressieve thrash-revelatie DARKANE leidt de luisteraar al vijf jaar lang even gemakkelijk langs bruut geweld als oorstrelende melodieën. Ook op het vorig jaar verschenen album Expanding Senses komen monsterlijke precisie en muzikaal vakmanschap samen tot Soilwork-achtige meesterstukken MNEMIC is het Latijnse woord voor geheugen. In het geval van de vijfkoppige metalband die in juli van dit jaar debuutalbum Mechanical Spin Phenomena op de markt bracht, staat het woord voor Mainly Neurotic Energy Modifying Instant Creation, ook wel: het Deense antwoord op de Zweedse mathmetal-sensatie Meshuggah. MYSTIC PROPHECY is een samenraapsel van Griekse, Duitse en Zweedse powermetal-muzikanten uit diverse bands, naar een hoger plan getild door Dream Evil/Nightrage-gitaarheld Gus G. Het Duitse DISBELIEF speelde eerder met grote namen als Bolt Thrower en Hypocrisy. Het in oktober verschenen vijfde album Spreading The Rage bewijst dat de band zich zonder problemen kan meten aan deze topacts. Bovenstaand metalcircus komt op 9 november een bezoek brengen aan de W2 in Den Bosch. Daar zal ik hoogst waarschijnlijk ook wel zijn. Prijs: 12 euro Aanvang: 14:30u Website: www.w2.nl Ik ken eigenlijk alleen Darkane, van de andere bands heb ik wel wat informatie, maar ik wil graag wat tips van jullie ontvangen, zelfs van Death Angel heb ik geen nummers. Tips voor Darkane: Rusted Angel 1998 -Convicted -Rusted Angel -Frenetic Visions Insanity 2000 -Calamtitas (vetste intro ooit!) -Impure Perfection -Hostile Phantasm -Pile of Hate Expanding Senses 2002 -Chaos Vs. Order -Innocence Gone -Solitary Confinement Naast Den Bosch worden nog enkele stedsen in Nederland aangedaan te weten: Nov 6th Melkweg, Amsterdam, NL Nov 7th Vera, Groningen, NL Wie gaat er nog meer naar deze leuke zondagmiddagopvulling?
|
gvd ik heb geen kaart, tis uitverkocht
![]() als iemand nog kaart heeft, GRAAG, ik koop em van je over ruudfleskens@svict.nl of nagashhh@hotmail.com
|
|