Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 21:14
Romie
Romie is offline
Hmzz, een tijdje geleden had ik hier een topic geopend (onder een andere naam btw) over dat ik een beetje problemen heb met "aanrakingen" , intimiteit zeg maar. jaah toen had ik zoiets van ik laat het even rusten. maar die jongen waar ik op dat moment mee aan het "scharrelen" was, tot voor kort nog steeds ...

enfin...we hadden nog 1 a 2 x afgesproken, deed ie opeens heel vaag toen ik op een gegeven moment niet meer kon. we zouden zaterdag afspreken en s`avonds tegen een uur of 7 zei ik m af zeg maar. noujah dus ik smsen van whats wrong bla bla. nou al vrij snel kwam de aap uit de mouw, hij vond ons heel goed bij elkaar passen maar op 1 ding niet, "ik was te preuts" .

nu had hij het niet over met elkaar naar bed gaan, maar over zoenen, hij had het idee dat ik een beetje onzeker ben, en hij zocht een meisje die ook wat initatief zocht enz.

mja nu heb ik zoiets van, hoe vaak hebben we nou afgesproken dan, 6x ongeveer, dan kan ik mij nog niet op mn gemak voelen bij iemand hoor. en hij kwam op n gegeven moment aan met praat van ik ben verliefd, maar ik heb zoiets van, dan neem je zoiets tog voor lief en wacht je tog even rustig af?

wat zouden jullie doen in mijn geval, zoiets hebben van "dan niet jong" (oprotten voor jou 10 anderen) of iets totaal anders...k voel me best beledigd eigenlijk haha sorry voor t lange verhaal maar bvd voor jullie reacties (als iemand reageert haha)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 21:27
Verwijderd
dumpen

je hebt groot gelijk door te zeggen dat hij dat maar voor lief zou moeten nemen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:30
Kreator
Kreator is offline
Begrijp'm volledig, maar dat kan komen omdat ik niet aan lange relaties doe en het dus belangrijk is dat een meid niet verlegen is mbt fysiek contact.
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Volgens mij weet je het zelf ook wel: dumpen!! Die jongen is jou niet waard, echt niet!
Astraea
Astraea is offline
Nou makkelijk. Als hij na zo'n korte tijd al vindt dat jij te preuts bent en er niet met je over wil praten, dan is het een eikel en dump je hem.
Oud 01-06-2005, 21:34
Romie
Romie is offline
jah noujah hij heeft er met mij over gepraat dat wel, maar ik heb zoiets van, wat ga je me nou onder druk zetten dan, hij weet zelf ook wel dat ik hartstikke brutaal ben enzo, maar als ik mensen nog niet vertrouw/ me op mn gemak voel dan ben ik fysiek verlegen jah.

haha dumpen? noujah we hebben nu in principe al geen contact meer, gister nog even gepraat thats all,
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:38
yapo
yapo is offline
Iemand vinden waarmee je je wel op je gemak voelt, dan gaat 't zoenen (en eventueel de rest) helemaal vanzelf
Oud 01-06-2005, 21:38
Romie
Romie is offline
jah duhuh, ik zal me ook heus wel bij hem op mn gemak voelen maar dat kost even tijd, i guess
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:42
dragonstorm
dragonstorm is offline
dumpe, niet zo moeilijk

als jullie andere ideeen hebben over intimiteit moet je niet moeilijk doen, want het gaat niet werke
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:43
yapo
yapo is offline
Citaat:
Romie schreef op 01-06-2005 @ 22:38 :
jah duhuh, ik zal me ook heus wel bij hem op mn gemak voelen maar dat kost even tijd, i guess
Hmm, mijn ervaring zegt me dat zoiets al vanaf de eerste keer aanwezig is, maar misschien is dat ook wel een karaktereigenschap ofzoiets. Ik heb me in ieder geval altijd wel op m'n gemak gevoelt en voor zover ik weet 't meiske waarmee ik zoende ook. Tis een kwestie van begrip tonen, en blijkbaar begrijpt die jongen jou niet helemaal. Op zich ook niets mis mee, maar hij moet 'r gewoon niet over zeuren, geduld is een schone zaak
Oud 01-06-2005, 21:48
Romie
Romie is offline
Citaat:
yapo schreef op 01-06-2005 @ 22:43 :
Hmm, mijn ervaring zegt me dat zoiets al vanaf de eerste keer aanwezig is, maar misschien is dat ook wel een karaktereigenschap ofzoiets. Ik heb me in ieder geval altijd wel op m'n gemak gevoelt en voor zover ik weet 't meiske waarmee ik zoende ook. Tis een kwestie van begrip tonen, en blijkbaar begrijpt die jongen jou niet helemaal. Op zich ook niets mis mee, maar hij moet 'r gewoon niet over zeuren, geduld is een schone zaak
jaah nou tis idd n karakter-eigenschap denk ik ook wel. jah noujah ik heb geen zin om als zon zeurderd over te komen ofzo, maar ik heb wel bepaalde dingen meegemaakt waardoor ik mensen niet snel vertrouw, zucht zeur snap je. haha.

jah en wat dragonstorm zegt...ik heb ook wel zoiets, als je andere ideeen hebt over dat soort dingen, intimiteit dus zal t ws ook niet werken neej.

en dumpen is zo makkelijk gezegd hea, vind m wel héél leuk godver haha
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:27
Romie
Romie is offline
hmzz, en aan de andere kant heb ik zo iets van, "wat? ik preuts jong?" ik krijg jou nog wel, en m op te wachten uit zn werk, te bespringen en helemaal plat te zoenen. ofzo. hahaha
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:27
yapo
yapo is offline
Citaat:
Romie schreef op 01-06-2005 @ 22:48 :
jaah nou tis idd n karakter-eigenschap denk ik ook wel. jah noujah ik heb geen zin om als zon zeurderd over te komen ofzo, maar ik heb wel bepaalde dingen meegemaakt waardoor ik mensen niet snel vertrouw, zucht zeur snap je. haha.

jah en wat dragonstorm zegt...ik heb ook wel zoiets, als je andere ideeen hebt over dat soort dingen, intimiteit dus zal t ws ook niet werken neej.

en dumpen is zo makkelijk gezegd hea, vind m wel héél leuk godver haha
dan zeg je toch gewoon tegen 'm dat jij nu eenmaal niet zomaar t initiatief durft te nemen, maar dat je 't wel fijn vind om met 'm mee te zoenen als hij begint? Zeg 'm dat ie heerlijk zoent, dat streelt z'n ego en stimuleert 'm misschien om 't initiatief te blijven nemen

nee, ik ben geen homo, maar ik weet van mezelf dat 't fijn is om te horen dat je goed zoent
Oud 01-06-2005, 22:29
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Oh nee!
Jullie hebben al een aantal keren afgesproken en nog steeds niet gezoend?
Dan ligt de fout bij jou hoor!

Nee even serieus: wat een drol, hij moet het gewoon voor lief nemen.
Oud 01-06-2005, 22:30
Romie
Romie is offline
haha jahwel, we hebben wel gezoend, maar gewoon iedere x op t eind weetjewel...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:31
Romie
Romie is offline
Citaat:
yapo schreef op 01-06-2005 @ 23:27 :
dan zeg je toch gewoon tegen 'm dat jij nu eenmaal niet zomaar t initiatief durft te nemen, maar dat je 't wel fijn vind om met 'm mee te zoenen als hij begint? Zeg 'm dat ie heerlijk zoent, dat streelt z'n ego en stimuleert 'm misschien om 't initiatief te blijven nemen

nee, ik ben geen homo, maar ik weet van mezelf dat 't fijn is om te horen dat je goed zoent
haha neej ik pas dr voor om zn ego te strelen, dies tog al groot genoeg
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:33
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Romie schreef op 01-06-2005 @ 23:30 :
haha jahwel, we hebben wel gezoend, maar gewoon iedere x op t eind weetjewel...
Oow jullie hebben al wel gezoend!

Nou, dan is het al helemaal een drol als hij je nu nog steeds te preuts vindt.

Maarja, 1 keer op een avond zoenen is dus te weinig voor hem?
Laat hem dan lekkah 'n br33zaHsl37tjuHh pakken of zo.

Edit: sorry voor mijn sarcastische post, maar ik heb er zo'n hekel aan als jongens gelijk al over dit soort dingen gaan zeuren.
Laat je iig geval niet gebruiken.

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:04
Romie
Romie is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 01-06-2005 @ 23:33 :
Oow jullie hebben al wel gezoend!

Nou, dan is het al helemaal een drol als hij je nu nog steeds te preuts vindt.

Maarja, 1 keer op een avond zoenen is dus te weinig voor hem?
Laat hem dan lekkah 'n br33zaHsl37tjuHh pakken of zo.

Edit: sorry voor mijn sarcastische post, maar ik heb er zo'n hekel aan als jongens gelijk al over dit soort dingen gaan zeuren.
Laat je iig geval niet gebruiken.
jah idd vind ik ook hoor, neej k laat me niet gebruiken zo stupid ben k niet haha.

maar k wil me niet een beetje initatief-loos en lef-loos en enz. laten noemen, kom op zeg
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:47
Smobbo
Smobbo is offline
Waarom heb ik nog niemand horen (of zien) zeggen dat het juist een + van hem is dat ie zo eerlijk is? Ja natuurlijk hij zegt het wat lomp en hard, maar je weet nu wel waar je aan toe bent..
Ga gewoon een x met hem praten, en zeg dat je niet het type 'breezerslet' bent en dat ie als ie echt van je houdt (al is dat idd wat overhaast van zijn zijde) hij maar even geduld moet hebben en dat het dan echt er wel een x van komt.
Ik maak namelijk uit je posts op dat je hem niet wilt dumpen, aangezien je hem (ondanks dit voorval) wel leuk vindt.

Hij is eerlijk tegen jou, wees nu dus ook eerlijk tegen hem.
Oud 02-06-2005, 10:35
Romie
Romie is offline
owjaah ik vind het ook zeker wel een pluspunt dat hij eerlijk is, hij had ook wat kunnen lullen of er om heen kunnen draaien.

hmzz ik weet niet of ik m wil dumpen of niet, aan de ene kant, hij is mij wel wat te oversext, maar aan de andere kant hij is wel érg leuk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:43
Romie
Romie is offline
nein, ik heb er nog even overnagedacht, dumpen die hap. helemaal aangezien hij nu een btje een vriendin van mij zit te smsen, ik kan wel beter krijgen dan zon lul
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 14:32
The0
The0 is offline
Dus deze érg leuke jongen wordt nu gedumpt om het feit dat hij eerlijk is. Goed bezig
Oud 02-06-2005, 15:38
Romie
Romie is offline
vind jij het eerlijk dan als hij meteen met een vriendin van je gaat smsen enz. sukkel
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:19
Smobbo
Smobbo is offline
ligt aan het smsje
maar als het in de categorie zit waarin ik denk dat ie zit heb je helemaal gelijk meid!
Oud 02-06-2005, 16:46
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 02-06-2005 @ 10:47 :
Waarom heb ik nog niemand horen (of zien) zeggen dat het juist een + van hem is dat ie zo eerlijk is? Ja natuurlijk hij zegt het wat lomp en hard, maar je weet nu wel waar je aan toe bent..
Ga gewoon een x met hem praten, en zeg dat je niet het type 'breezerslet' bent en dat ie als ie echt van je houdt (al is dat idd wat overhaast van zijn zijde) hij maar even geduld moet hebben en dat het dan echt er wel een x van komt.
Ik maak namelijk uit je posts op dat je hem niet wilt dumpen, aangezien je hem (ondanks dit voorval) wel leuk vindt.

Hij is eerlijk tegen jou, wees nu dus ook eerlijk tegen hem.
idd, ik begrijp m eerlijk gezegd ook wel
en ik vind t wel in m te prijzen dattie nu aangeft wat ie wil, en niet wacht tot dat jullie wel n soor van band hebben en elkaar gaan kwetsen etc

maar voor jou, Romie, denk je dat preutsheid later ook niet vervelend zou zijn???
heeft ie misschien niet n punt???
ik zou t op zn minst overwegen, of t misschein niet bij jo ligt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2005, 18:42
The0
The0 is offline
Citaat:
Romie schreef op 02-06-2005 @ 16:38 :
vind jij het eerlijk dan als hij meteen met een vriendin van je gaat smsen enz. sukkel
Ik probeerde je duidelijk te maken dat:
Citaat:
Romie schreef op 02-06-2005 @ 11:35 :
hij is wel érg leuk
Klok tikt 8 minuten........
Citaat:
Romie schreef op 02-06-2005 @ 11:43 :
ik kan wel beter krijgen dan zon lul
raar is..

Je praat simpelweg je eigen gedrag goed, en ja, op die manier heb je altijd gelijk.. Ik wil hiermee niet zeggen dat het misschien zo'n fantastische jongen is en je niet weet wat je kwijtraakt BLABLA maar sta wel open voor een andere benadering van het probleem. Daarbij ben ik idd benieuwd naar de inhoud van die smsjes naar je vriendin.
Oud 02-06-2005, 22:53
Blues
Blues is offline
Citaat:
Astraea schreef op 01-06-2005 @ 22:30 :
Nou makkelijk. Als hij na zo'n korte tijd al vindt dat jij te preuts bent en er niet met je over wil praten, dan is het een eikel en dump je hem.
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 07:15
Romie
Romie is offline
ach jaah, heb gister nog even met m gepraat, preuts, whatever, hij wil iemand die dus "initiatief" toont (hij weet amper hoe je t uitspreekt maarjah) op gebied van zoenen idd, of zo van "heej zullen we naar de bios vanaaf".

noujah zo ben ik gewoon niet, ik wil altijd alles van te voren plannen anders raak ik in de war.

dus gister op msn even gepraat, en hebben besloten "lets close this chapter".

noujah ook goed

enfin, bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten