Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() jah en wat dragonstorm zegt...ik heb ook wel zoiets, als je andere ideeen hebt over dat soort dingen, intimiteit dus zal t ws ook niet werken neej. en dumpen is zo makkelijk gezegd hea, vind m wel héél leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, ik ben geen homo, maar ik weet van mezelf dat 't fijn is om te horen dat je goed zoent ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, dan is het al helemaal een drol als hij je nu nog steeds te preuts vindt. Maarja, 1 keer op een avond zoenen is dus te weinig voor hem? Laat hem dan lekkah 'n br33zaHsl37tjuHh pakken of zo. ![]() Edit: sorry voor mijn sarcastische post, maar ik heb er zo'n hekel aan als jongens gelijk al over dit soort dingen gaan zeuren. Laat je iig geval niet gebruiken.
Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 22:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar k wil me niet een beetje initatief-loos en lef-loos en enz. laten noemen, kom op zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik vind t wel in m te prijzen dattie nu aangeft wat ie wil, en niet wacht tot dat jullie wel n soor van band hebben en elkaar gaan kwetsen etc maar voor jou, Romie, denk je dat preutsheid later ook niet vervelend zou zijn??? heeft ie misschien niet n punt??? ik zou t op zn minst overwegen, of t misschein niet bij jo ligt |
Advertentie |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je praat simpelweg je eigen gedrag goed, en ja, op die manier heb je altijd gelijk.. Ik wil hiermee niet zeggen dat het misschien zo'n fantastische jongen is en je niet weet wat je kwijtraakt BLABLA maar sta wel open voor een andere benadering van het probleem. Daarbij ben ik idd benieuwd naar de inhoud van die smsjes naar je vriendin.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |