Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, toen ik 15 was is mij nog een paar keer gevraagd of ik verkeeering wilde, dus het gebeurt zeker nog wel.
hotbulma, dat hebben jongens helemaal niet. De jongen in kwestie waar jij verliefd op bent (ja, ze zijn namelijk allemaal verschillend) weet gewoon niet wat-ie wil, maar als-ie nu zegt dat hij verliefd is op een ander meisje, laat hem dan maar zitten, want dan krijg je 'm toch niet. Overigens, wat heeft raar en onduidelijk doen te maken met preutsheid? Preuts wil zeggen dat je té zedig bent, vergeleken met de normen van de maatschappij waarin je leeft; bijvoorbeeld als tegenwoordig iemand uit Nederland alleen sex wil om kinderen te krijgen, of als iemand het vulgair vindt om in een badpak rond te lopen en dus nooit gaat zwemmen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jíj denkt aan niets anders dan spuiten. Ik denk aan genoeg andere dingen
![]() En die gozer weet inderdaad niet wat hij wil. Ik weet niet precies hoe ver hij zit met relaties en alles. Misschien weet hij gewoon niet of hij wel echt op je verliefd is maar misschien ziet hij je ook gewoon als een "back-up" plan. Vraag het hem gewoon een keer en als hij van onderwerp wil veranderen aanhouden... |
![]() |
|
Zo schattig! ''Ik heb verkering gevraagd en hij zegt dat hij op mij is''
![]() ![]() Sorry, zal serieus antwoorden. Deze kerel wil waarschijnlijk gewoon geen relatie. Als je ouder wordt, noemen ze het bindingsangst...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 |