|
|
Bekijk resultaten poll: Utrechtse winkels mogen op zondag open | |||
voor |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 76.27% |
tegen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 23.73% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan mag je niet stemmen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De vraag luidt: Bent u voor of tegen uitbreiding naar alle zon- en feestdagen? Ik stem waarschijnlijk voor.
||
Hier worden de opkomstpercentages bijgehouden
![]() Citaat:
Meer kan ik er zo gauw niet over vinden. Er zijn folders en posters uitgedeeld met een afbeelding van een groene (voor) en rode (tegen) booschappentas, die winkeliers op hun raam kunnen plakken om zo hun mening aan het publiek te geven. Ik zal straks eens kijken als ik in de binnenstad ben.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?...&infFrom=90172 Overigens zullen de openingstijden tussen 12:00 en 18:00 liggen, zodat mensen in ieder geval rustig naar de kerk kunnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (hoewel, met die bejaarden weet je het nooit ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het getuigt dan ook van kortzichtigheid om meteen te zeggen dat dat slecht is voor de kleine ondernemer. Maar dat was niet het doorslaggevende argument om 'voor' te stemmen, dat heb ik gedaan omdat ik vind dat iedere ondernemer het recht moet hebben zelf te bepalen wanneer hij of zij open is. |
![]() |
||
Citaat:
|
Helaas voor de voorstemmers:
tussenuitslag referendum koopzondagen Code:
voor 44.411 34,21% tegen 84.768 65,30% blanco 637 0,49% opkomst 129.816 59,30% 158 van de 160 stemdistricten geteld (98,75%) http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?...infFrom=104054
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- omdat wanner je als ondernemer voldoende omzet & winst draait je gewoon zondag dicht kan zijn. - Omdat zeker voor winkels voor tweede levensbehoeften ( boeken, kleding, electra, meubels) het een stuk rendabeler kan zijn op zondag open te zijn en op een doordeweekse dag gesloten. - Er is geen enkele verplichting om ook daadwerkelijk open te zijn op zondag. - Ook grotere winkelketens moeten hun personeel op zondag 200% uitbetalen. - Een zelfstandig ondernemer kan voor de zondag iemand een personeelslid zijn zaak laten runnen. Maar helaas, die griffo's hier hebben tegengestemd. Lomp dorp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben pro-koopzondagen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tas Gevonden! bracelance | 10 | 25-08-2005 12:15 |