|
|
Bekijk resultaten poll: Favoriete Maiden album? | |||
Iron Maiden ('80) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 5.56% |
Killers ('81) |
4 | 7.41% |
Number of the Beast ('82) |
13 | 24.07% |
Piece of Mind ('83) |
1 | 1.85% |
Powerslave ('84) |
9 | 16.67% |
Somewhere in Time ('86) |
1 | 1.85% |
Seventh Son of a Seventh Son ('88) |
11 | 20.37% |
No Prayer for the Dying ('90) |
1 | 1.85% |
Fear of the Dark ('92) |
7 | 12.96% |
The X Factor ('95) |
0 | 0% |
Virtual XI ('98) |
1 | 1.85% |
Brave New World ('00) |
2 | 3.70% |
Dance of Death ('03) |
1 | 1.85% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij gebrek aan Life after deat ook Powerslave. Dat album is geweldig. Aces High, the Duellists <3
Ik leerde ze voor het eerst kennen in 1990 ofzo bij een nicht van me. Ik was toen 5. Ik vond het meteen al erg vette muziek (me 7 jar oudere broer luisterde toen al Death metal enzo, vandaar dat ik eraan gewend was). Toen was Aces high al m'n favo. Toen ik er een paar maanden later achter kwam dat m'n broer Powerslave op cassete had heb ik die best vaak geluisterd. Ik kende gewoon deels het refrein van Aces high en dat voor een 5/6 jarige ![]() Anyhoe, ik ga ze dit jaar op Graspop pas voor het eerst live zien >_> overigens vind ik hte op de laatste 2 albums er jammer dat je bijna niet hoort wat die 3e gitarist erbij te bieden heeft ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent op pukkelpop geeneens meegegaan naar een van de 6 concerten <3 en idd air on maiden vind ik ook leuker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en terecht, vanavond repeteren of niet? of anders zaften nadat jullie die aegge dingen gedaan hebben osso? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
na afloop wil ik wel chillen, maar ik denk dat we dan wat zaften betreft al vrij ver heen zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat is Air On Maiden eigelijk? Lijkt zo voorkomen dat het óf een coverbandje is óf gewoon een ander bandje met Maiden in de naam ![]() Overigens vanmiddag de nieuwe plaat van Bruce gekocht. Ik moet hem nog luisteren, maar de samples en de single zijn iig wel erg goed te doen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 20:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
seventh son of a seventh son natuurlijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens houd ik niet zo van Metallica. Hoewel ik de stijl prima kan waarderen vind ik het gewoon niet echt lekkere muziek.
||
Citaat:
Een luchtigtaarband die onder andere maidennummers doet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens gaat het wel bij veel bands op. Vooral omdat sommige zichzelf te veel kopiëren (*kuch*Strato, primal fear, cob*kuch*) |
![]() |
||
Citaat:
Verder snap ik niet echt waarom we Metallica erbij moeten halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind juist Maiden een van die bands waar ik de nieuwe albums juist ook prima kan waarderen. Sterker nog, 3 gitaren <3
|
Up the fucking irons
![]() Beste album atm Powerslave, ook wel eens NotB of Somewhere in time. Seventh son, The X Factor en Brave New World zijn ook vet imo. Maar sowieso nog nooit iets van maiden gehoord dat echt slecht is. Ik vind No Prayer For The Dying bijvoorbeeld wel een zwakker album, maar het ownt veel cd's die nu uitkomen anytime. Met de Di'Anno periode is niks mis trouwens. Songs als Remember Tomorrow, Charlotte the Harlot, Prowler, Sanctuary steken prima in elkaar. In elk geval verloochent Maiden nooit haar klassiekers ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 13:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
MetalAlbums top 5... scharminkel | 201 | 16-08-2004 21:10 | |
Muziek |