Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 20:24
SellaYoung
SellaYoung is offline
Stel:

Je wil lekker vrijgezel blijven, want het is bijna vakantie enzo
.

Toch ken je één jongen, S., en het klikt ontzettend goed tussen jullie. Je bent een beetje verliefd en hij waarschijnlijk ook op jou. Je vind hem echter te 'kostbaar' voor één keertje, en daar is het ook geen jongen voor. Eigenlijk zou je best een relatie met hem willen beginnen, maar niet nú.

Daarnaast is er één jongen, T., waar je al ruim een jaar een zwak voor hebt. Een relatie zit er (verstandelijk) niet in, want het is een playertje. Jullie zijn goed bevriend en hebben een paar keer gezoend. Je bent altijd op de hoogte van zijn 'liefdesleven' en hij van die van jou. Nu wil hij plotseling een keer afspreken, en natuurlijk wil jij dat stiekem ook. Hij is érg onweerstaanbaar . Voor één keertje.

Probleem: eigenlijk wil je allebei. Maar ook weer geen van beiden. (Want: vrijgezel blijven, toch verliefd op S., altijd al een zwak voor T., maar je bent wel toe aan een knuffel e.d. )

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 20:30
JanDeVries
JanDeVries is offline
'Je wilt lekker vrijgezel blijven, want het is bijna vakantie enzo.'

Wat een heerlijk waterdicht argument.
Oud 04-06-2005, 20:53
Nonaj
Nonaj is offline
In jouw geval vrijgezel blijven, want je vindt S. en T. allebei niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen, en bovendien wil je in de vakantie flink de beest uithangen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:11
Verwijderd
vrijgezel willen zijn omdat het vakantie wordt is erg

maar als ik me erg veel inleef in de gedachtegang van een slet zou ik naar T. gaan en daarna naar S. en hopen dat hij er niet achterkomt, hij komt erachter, ruzie krijgen en uiteindelijk geen van beide 'hebben'.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:43
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 04-06-2005 @ 21:30 :

Idd

Lekker vrijgezel blijven dus
Oud 04-06-2005, 21:47
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
hoe herkenbaar, 2 mensen die leuk zijn
nja ik weet niet wat je moet doen, ik koos voor 1 van de twee, maar eigenlijk was ik liever lekker vrijgezel gebleven en keek ik even de kat uit de boom
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:48
Jolt
Jolt is offline
Lekker op soa vakantie gaan zou ik dan doen , die shit is wel te diggen.

'Als een schaap over de dam is volgt de rest van zelf'
Oud 04-06-2005, 22:44
Crunchie
Crunchie is offline
Je kan S en T meevragen op vakantie, en dan een orgie houden daar.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 22:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-06-2005 @ 22:48 :
Lekker op soa vakantie gaan zou ik dan doen , die shit is wel te diggen.
Thank you.

Ik zat op zo'n antwoord te broeden, maar het kwam maar niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 22:49
Methuselah
Methuselah is offline
Triootje natuurlijk.
Oud 04-06-2005, 23:01
Muchacha
Muchacha is offline
Oh ow... nu komt het conservatieve in me boven...
Ik zou zeggen: handen af van beide jongens. Je bent nog niet klaar voor een relatie 'want de zomer komt eraan' en je bent nog te jong en te kwetsbaar om te rotzooien... (maar dat is mijn mening en dat zou ik gedaan hebben toen ik 16 was)

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 23:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-06-2005 @ 00:01 :
Ik zou zeggen: handen af van beide jongens. Je bent nog niet klaar voor een relatie 'want de zomer komt eraan' en je bent nog te jong en te kwetsbaar om te rotzooien... (maar dat is mijn mening en dat zou ik gedaan hebben toen ik 16 was)
En daar is helemaal niets conservatiefs aan! Just common sense!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 23:38
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-06-2005 @ 00:01 :
bah wat saai, ik zou gewoon niet bedenken wat je gaat doen maar lekker met die jongens afspreken en als het wat wordt dan leuk en zoniet dan niet. en als je in de vakantie wil rondsletten zou ik dat ook gewoon doen, desnoods zeg je gewoon tegen zo'n jongen dat je nog twijfelt over een relatie, ga je dan fijn vakantie houden en daarna neem je alsnog iets met m

maar je kan natuurlijk ook de saaie almighty uithangen
Oud 04-06-2005, 23:43
Jolt
Jolt is offline
Dus je zou gewoon profiteren van allemaal?

Dat is natuurlijk ook een opzicht.
Oud 04-06-2005, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-06-2005 @ 00:43 :
Dus je zou gewoon profiteren van allemaal?

Dat is natuurlijk ook een opzicht.
Een optie, bedoel je.

Citaat:
little nemo schreef op 05-06-2005 @ 00:38 :

maar je kan natuurlijk ook de saaie almighty uithangen
saai =/- principes hebben

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 23:57.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 00:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-06-2005 @ 00:45 :
saai =/- principes hebben
hangt van je principes af. als je uit principe geen vlees eet of uit principe niet elk weekend met een ander naar bed gaat dan valt het wel mee

maar als je uit principe elke seksuele uitspatting die niet direct met liefde te maken heeft uitsluit dan noem ik dat saai. en ook wel redelijk conservatief btw.

ook al moet ik toegeven dat mijn liefdesleven nu ook wel behoorlijk saai en conservatief is
Oud 05-06-2005, 00:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-06-2005 @ 01:02 :
maar als je uit principe elke seksuele uitspatting die niet direct met liefde te maken heeft uitsluit dan noem ik dat saai. en ook wel redelijk conservatief btw.
Dat doe ik dan ook niet. Ik heb alleen iets principieël tegen 'rondsletten'. Ik weet niet hoe jij die term gebruikt, maar ik zie 'rondsletten' als in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk jongens proberen het bed in te krijgen. En dat is wel even wat anders dan 'elke seksuele uitspatting die niets met liefde te maken heeft'. Het is zo gemakkelijk om iemand anders z'n woorden zo zwaar te laten wegen dat je hem af kunt schilderen als een ouderwetse conservatieve zak.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 01:17
bamiPoep
bamiPoep is offline
doe ze beiden en ga daarna als vrijgezel op vakantie. klaar.
Oud 05-06-2005, 01:29
Verwijderd
Geen van beiden

vrijgezel op vakantie, kijken wat er gebeurd.. gevoelens voor jongen 1 uitzoeken. Anders jongen 2 nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 09:12
Verwijderd
Citaat:
maar als je uit principe elke seksuele uitspatting die niet direct met liefde te maken heeft uitsluit dan noem ik dat saai. en ook wel redelijk conservatief btw. [/SIZE]
ik noem dat gewoon fatsoenlijk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:16
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-06-2005 @ 01:09 :
Dat doe ik dan ook niet.
daar merk ik nix van. maar dat kan ook aan mij liggen.
Oud 05-06-2005, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-06-2005 @ 12:16 :
daar merk ik nix van. maar dat kan ook aan mij liggen.
Ja, dat zeg ik. Als je ook al m'n woorden selectief leest...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 04-06-2005 @ 20:30 :

Dacht ik ook al
Oud 05-06-2005, 11:37
poepdrol
poepdrol is offline
Lust en liefde gaan altijd samen en laat een Gristen je niet overtuigen dat het anders is
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:48
Verwijderd
Ga voor S. want daar ben je verliefd op, wat is dat nou voor stom gezeik dat je vrijgezel wilt zijn omdat het vakantie is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2005, 11:50
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Ik zeg ook niet dat je dat moet uitsluiten (hell no ) maar je moet er wel mee oppassen. Ik kan ook met iedereen het bed in duiken zonder dat er liefde aan te pas komt, maar dat doe ik ook niet, vraag me niet waarom maar het heeft niets met saai zijn of conservativiteit te maken. En zeker als je 16 bent zoals TS moet je er wat mee oppassen. Voor je het weet heb je voor je 20ste met 15 jongens het bed gedeeld en voel je je vies en afgedankt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:56
poepdrol
poepdrol is offline
Shit man, wat een bullshit.

Denk eens na mensen, het hangt er vanaf hoe jij zelf in elkaar zit.

Elke persoon wil zijn eigen genot/geluk, hoe je het wil noemen, zo groot mogelijk maken. Als je een meelevend persoon bent (dus een gezonde portie empathie) dan zul je je schuldig voelen als je het voor je twintigste met 15 meisjes gedaan heb. Als je weinig empathie hebt, dan boeit het niet. Dan kan je er net zo goed op los neuken, want anders zul je later spijt hebben dat je niet je kans gegrepen hebt.

Iedereen is een egoist, dat is een feit. Je kan NOOIT voelen wat een ander voelt, alle gevoelens in jouw hoofd zjin jouw EIGEN gevoelens. Ze kunnen een gevolg zijn van de gevoelens van iemand anders, maar het blijven jouw gevoelens en empathie bepaalt hoe goed je je kan in leven en in welke mate jouw gevoelens een reflectie zijn van de werkelijke gevoelens van anderen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 12:34
Roos
Roos is offline
Wat doen jullie flauw tegen dat meisje zeg. Ik begrijp haar heel goed. Als je het super vindt om vrijgezel te zijn, is het natuurlijk helemaal super om met een stel vriendinnen, allemaal single, op vakantie te zijn.

Ik zou niks doen met S en T. Het is wel moeilijk
Als je iets uitspookt met S, denk ik dat je hem een beetje valse hoop geeft. Je zegt al dat je best een relatie met hem wilt, maar niet nu. Dan is het zonde om dat te verspillen!

En die T, tja dat is dus een vriend van je waar je wel eens mee hebt gezoend. Persoonlijk kan ik players echt niet uitstaan (wel om als vrienden te hebben, maar niet om zelf iets mee te doen). Maar als jij er zin in hebt, waarom niet!
Oud 05-06-2005, 14:20
annepanne
annepanne is offline
ik zal zeggen laat ze nog even wachten tot na de vakantie...maar blijf wel zo doen tegen ze...dan kan je toch nog plezier hebben op vakantie...en daarna zie je dan wel weer
Oud 05-06-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
SellaYoung schreef op 04-06-2005 @ 21:24 :
Stel:

.
Sorry, dat kan ik me niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 04-06-2005 @ 21:24 :
Stel:

.

Zulke argumenten moet je niet meteen mee gaan rondstrooien als je serieus genomen wil worden.

edit: wat een woordspeling weer

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-06-2005 @ 17:20 :
Zulke argumenten moet je niet meteen mee gaan rondstrooien als je serieus genomen wil worden.

edit: wat een woordspeling weer
Beetje inlevingsvermogen is ook teveel gevraagd. Ik ken zat mensen die liever vrijgezel willen zijn. En de zomer is daar toch het beste/fijnste seizoen voor?

Jammer dat ze nu gelijk wordt afgerekend op zo'n opmerking, zonder dat jullie de moeite nemen om de rest van het verhaal te lezen.
Oud 05-06-2005, 16:31
Verwijderd
Jij hebt geen fotoboek.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:42
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-06-2005 @ 17:24 :
Beetje inlevingsvermogen is ook teveel gevraagd. Ik ken zat mensen die liever vrijgezel willen zijn. En de zomer is daar toch het beste/fijnste seizoen voor?
Yeps, ik ben er één van. Dit is mijn eerste zomer sinds jaren dat ik vrijgezel ben en ik heb er helemaal zin in! Niet dat ik ga lopen rondsletten, zeker niet, maar ik heb gewoon geen behoefte aan een relatie, en de zomer maakt dat enkel leuker. Maar moest ik iemand tegenkomen dan zou ik niet gaan twijfelen omdat het zomer is En als ik zou twijfelen, zou ik er sowieso niet aan beginnen. Volgende relatie die komt zal er één zijn als door de bliksem getroffen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:48
HoneYy
HoneYy is offline
als je S leuk genoeg vind zou ik voor hem gaan maar vindje hem niet leuk genoeg voor een relatie NU kan je altijd je zinnen op T zetten...je weet toch dat dat voor 1 keertje is en de rede dat je S niet zou willen is dat je vrijgezel wil blijven (waarschijlijk om van de jonges te kunnen genieten) dus zou je iets kunnen hebben aan T...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:35
SellaYoung
SellaYoung is offline
Haha wat een commotie rond mijn opmerking over mijn vrijgezel blijven voor de vakantie.

Ik vind het vreemd dat jullie daar zo over struikelen, er zijn immers genoeg mensen die er in de zomer liever voor kiezen om vrij op vakantie te gaan, om dat niet vastgebonden te zitten.

Daarnaast denk ik - persoonlijk - dat een relatie aangaan vlak voordat ik op vakantie ga voor mij in ieder geval weinig nut heeft omdat ik die persoon in kwestie dan toch meteen vijf weken niet zie. En jullie hebben gelijk, dat ik daarom twijfel is misschien al een teken dat ik niet helemaal hotel de botel ben op S.

Ik snap trouwens niet wat er 'sletterig' is aan het feit dat ik twee jongens leuk vind en niet weet wat ik moet doen? Vooralsnog heb ik nog niks uitgehaald . Maargoed, dat maakt niet zoveel uit. Ik denk dat ik geen van beiden kies voor nu. En na de vakantie zie ik wel verder! Als ik dan nog steeds kriebels heb voor S. kan ik daar misschien meer mee doen, maar nu niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Er is niks sletterigs aan je en je hebt groot gelijk wat betreft je conclusie
Oud 06-06-2005, 01:52
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 04-06-2005 @ 21:53 :
In jouw geval vrijgezel blijven
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 09:18
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-06-2005 @ 12:21 :
Ja, dat zeg ik. Als je ook al m'n woorden selectief leest...
ik zeg het kán, het hoeft niet ... poll houden??
Oud 06-06-2005, 10:22
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-06-2005 @ 17:31 :
Jij hebt geen fotoboek.
Als ze er geil uitzag, was je ook wel in voor een one night stand deugniet

on topic: Sorry aan gebrek aan inlevingsvermogen van een slet kan ik je vraag helaas niet beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:25
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
little nemo schreef op 06-06-2005 @ 10:18 :
Jah
Oud 06-06-2005, 11:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
little nemo schreef op 06-06-2005 @ 10:18 :
'Vind je Mark conservatief overkomen?'

'Ja'
'Nee'
'Wie is Mark?'

Zoiets?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 11:22 :
Als ze er geil uitzag, was je ook wel in voor een one night stand deugniet

on topic: Sorry aan gebrek aan inlevingsvermogen van een slet kan ik je vraag helaas niet beantwoorden
Ja, de mate waarin ze er geil uitziet is waarschijnlijk erg relevant voor het juiste antwoord op deze vraag.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:15
juno
juno is offline
Neuk het playertje, ga in je vakantie losbollen en als je terugkomt neem je een relatie met die aardige jongen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-06-2005 @ 12:33 :
'Vind je Mark conservatief overkomen?'

'Ja'
'Nee'
'Wie is Mark?'

Zoiets?
Mark, ik vind je een beetje de forum-Nelson-Mandela
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:21
silencio
silencio is offline
doe als ik,
naai de ene dan de andere, ga op vakantie en kom trug en versier die ene die je t leukste vond voor langere tijd!
gaat goed !

Silencio
Oud 06-06-2005, 17:14
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-06-2005 @ 14:01 :
Ja, de mate waarin ze er geil uitziet is waarschijnlijk erg relevant voor het juiste antwoord op deze vraag.
Waarom is een fotoboek relevant m.b.t dit topic?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:43
Verwijderd
Ja, toch grappig dat mensen er meteen vanuit gaan dat je opmerking over 'bijna vakantie' gaat om het willen kunnen rondsletten met jan en alleman.

Het argument dat een relatie beginnen met iemand en dan een tijd weggaan niet echt ideaal is, lijkt niet in mensen op te komen. Misschien had een kleine aanpassing in de formulering uitgemaakt. 'Ik wil liever vrijgezel blijven want ik ga bijna op vakantie'. Al ben ik bang dat daar nog steeds veel gestruikel van zou komen

In ieder geval lijkt het me logisch dat je weinig zin hebt in prille liefde vlak voor je vijf weken weggaat, dus lijkt me wat je nu doet een goede keuze. Die player, als je het leuk vind daar mee af te spreken, zou ik dat trouwens gewoon doen. Waarom niet? Wanneer je er beiden hetzelfde idee over hebt en het leuk hebt, lijkt me er niets mis mee. S. heeft daar nog helemaal niets mee te maken, al trek je zelf al de conclusie dat je toch niet zo gek op hem bent misschien

Ik zou met T. lekker laten gebeuren wat er gebeurt en op vakantie gaan, en dan zijn we al weer anderhalve maand verder ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 18:14 :
Waarom is een fotoboek relevant m.b.t dit topic?
Gewoon om te kijken of ze er goed uit ziet. Als ze er niet goed uit ziet dan moet ze het zeker met alledrie proberen, als ze er goed uit ziet maakt het niet uit omdat ze dan bijna iedereen wel kan playen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 06-06-2005 @ 14:15 :
Neuk het playertje, ga in je vakantie losbollen en als je terugkomt neem je een relatie met die aardige jongen.
Bij jou weet ik nou nooit of je serieus bent of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten