![]() |
||
Citaat:
Ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk. Ik zou Leers trouwens een veel betere Premier vinden dan Balkenende. Balkenende loopt met alles wel heel erg achter en hij heeft ook niet echt de uitstraling van een leider. Eindelijk krijgt Balkenende (en het hele CDA) kritiek uit van binnenuit ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 13:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof me, er zijn er nog genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is altijd nog een minderheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En BTW met leugens kan je idd veel zetels halen (wat zeer onchristelijk is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
*De zwaksten het harste raken? *Discrimineren? *Bezuinigen op dingen die juist geld nodig hebben? *Geld verspillen aan te dure vliegtuigen (dat was onder Balkenende 1 maar toch) *Schiphol mag 2× zoveel lawaai maken. *En ze bedriegen en liegen de boel bij elkaar dat ze barsten. En zo kan ik nog wel even door gaan, moeten we dat dan maar allemaal tot 2007 aanzien? Ze moeten gewoon wegwezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2). Dat is een politieke keuze. Zie, je kunt van Balkenende zeggen wat je wilt, maar hij is voor de verkiezingen heel duidelijk geweest, vooral wat betreft zijn bezuinigingspolitiek. Dat voert hij nu uit. Heeft volgens mij meer te maken van de onbekwaamheid van zijn kiezers om een stem uit te brengen dan dat hij nu met dingen bezig is die je niet van hem had kunnen vermoeden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk maar ik toon er alleen maar mee aan wat er allemaal fout gaat. Dat de meerderheid dit wil daar kan ik ook niets aan doen. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat de meerderheid hier tevreden mee is.
||
Citaat:
Als je werkelijk denkt dat de zwaksten het hardst geraakt worden, denk nog maar eens, het is al jarenlang de middenklasse en hohere middenklasse die het meest te leiden heeft. De truc met hen is namelijk dat ze mischien wel meer inkomen hebben, maar daardoor niet in aanmerking komen voor allerlei subsidies en aftrekposten, waardoor ze slechter uit zijn. Een andere regering zou Schiphol volledig geluidloos kunnen maken . ...en het jaar daarna een baan zoeken voor de tienduizenden werkelozen die dat veroorzaakt. Ze zouden de JSF niet kunnen kopen. ...en vervolgen over een jaar of wat toekijken hoe verroeste f16's spontaan uit de lucht donderen. Tenzij je zaken als discriminatie en obzettelijke leugens hard kunt maken zou ik je aanraden dat verder te laten voor wat het is, het komt namelijk uitermate irritant en onbetrouwbaar over om dat soort beschuldigingen zomaar uit de lucht te grijpen.
||
Citaat:
*Nu ben je niet helemaal eerlijk. Ik weet niet of je weet hoe laag bijvoorbeeld de uitkeringen op dit moment zijn? Daar kon je dus bijna niet van rondkomen. Dan wordt ook nog eens de huursubsidie helemaal verandert, dat treft weer niet de "rijken" maar de "armen". Dit kabinet kijkt alleen naar mensen met een hoger inkomen en de rest interesseert ze helemaal niet kijk naar het nieuwe zorgstelsel. En het dus niet zo dat mensen met een hoger inkomen slechter af zijn doordat ze allerlei subsidies mislopen en dat weet je zelf ook wel. Ook al krijgen ze dan in verhouding minder ze hoeven nog steeds niet elke cent 3 keer om te draaien voordat ze hem uitgeven. Het waren in de afgelopen jaren inderdaad vaak de groep met de meeste inkomens die het hardst geraakt werd, maar dat is niet meer dan redelijk toch? *Nou over schiphol daar weet je best wat ik bedoel. Dus dat "geruisloos maken" slaat nergens op. Maar wat ik er mee wil zeggen is dat tussen 2 regels door even wordt besloten dat er bijna 2× zoveel geluidsoverlast geproduceerd mag worden in 2007. Gaan ze zich daar 2 dagen voor de vakantie nog even druk om maken terwijl er véél grotere problemen zijn. *En dan de allergrootste blunder van dat zooitje. De JSF aankoop (met dank aan Herben onze vliegtuig freak). Het is zo ongeveer het enige wat Balkenende 1 heeft gedaan, vliegtuigjes kopen. Waarom ze de JSF niet hadden moeten kopen? - Hij is veel duurder dan de Eurofighter - De JSF was toén al veroudert bij de Eurofighter terwijl hij nu nog gemaakt moet worden. - De precieze prijs is nu nog steeds niet duidelijk. - Men wil graag een Europees leger, waarom kopen wij dan als enige andere vliegtuigen? - We zouden het geld terugverdienen maar meteen is al uitgerekend dat we er op den duur veel meer aan kwijt zouden zijn als aan de Eurofighter, ook nog eens een moderner en door kenners bestempeld als beter vliegtuig. Maar wij moesten zo nodig achter onze Amerikaanse vriendjes aanhuppelen... *Dan nog even een voorbeeldje van discriminatie: De Antilianen, met een Nederlands paspoort die een andere behandeling krijgen dan Nederlanders. *En zoals u wenst een voorbeeldje van een leugen: Minister Verdonk die zei dat ze alle gegevens over asielzoekers geheim hield, wat ze ook moet. 2 dagen later werd bekend dat ze allerlei belastende informatie had doorgegeven aan de overheid in Congo. Hierdoor loopt een aantal mensen levensgevaar. Maar op tv zegt ze dan keihard dat dat niet zo is ...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
De JSF krijgt de mogelijkheid om vtol landingen uit te voeren (vertical take off and landing), dus met de JSF zijn lange start en landingsbanen niet langer nodig voor straaljagers, dit is tevens een militair voordeel omdat je vliegvelden niet met een enkel bommetje onbruikbaar gemaakt kunnen worden. Dat past in Nederland prima omdat we toch al zoveel ruimte over hadden. De eurofighter doet het beter op luchtgevechten, inderdaad, maar kijk eens naar wat voor oorlogvoering we tegenwoordig hebben, bijna alle Nederlandse operaties betreffen air-to-ground missies, de laatste keer dat Nederland een luchtgevecht voerde was boven Kosovo waar ze een mig 29 neerschoten, de laatste keer daarvoor was in de tweede wereldoorlog. Bovendien is air-to-ground iets waarop de JSF uitblinkt en het wint van de eurofighter. En achter de Amerikanen aanhobbelen: ja, bij Europa zijn we altijd goed af zeg, iedereen streeft zijn eigen belang na, de Amerikanen ook, dus dat is lood om oud ijzer. De investeringen die de Amerikanen zouden doen en niet deden is een kritiekpunt, maar dan een kritiekpunt op het feit dat Balkenende niet het volgende vliegtuig naar Washington heeft gepakt om Bush aan zijn verstand te peuteren dat hij zich aan zijn contracten heeft te houden, en geen kritiek op de beslissing voor de JSF zelf. Citaat:
Uberhaupt klopt er weinig van dat Antillianen een Nederlands paspoort hebben, de regering van de Antillen wil dat we ons nergens mee bemoeien, maar wel geld sturen, onafhankelijk zijn, maar toch ook niet vanwege het geld, en zodra er iets is dat een bestaand probleem aanpakt dan scgreeuw hun premier moord en brand. Ach kom, er had al tijden terug een Antilliaans paspoort moeten zijn, maar aangezien dat geheid gesaboteerd zal worden door de Antilliaans regering is dit een prima alternatief. Citaat:
|||
Citaat:
Bij Europa zijn we ook slecht af, dat klopt. Maar dan moeten ze niet roepen dat er een Europees leger moet komen terwijl ze als enige Amerikaanse vliegtuigen aanschaffen. De beslissing tot investeren was fout. Men wist toen niet precies hoeveel het grapje zou gaan kosten, dat is natuurlijk al fout je tekent voor een onbekend bedrag. ![]() Deskundigen hebben trouwens destijds al uitgerekend dat het vele malen meer zou gaan kosten dan begroot was. Citaat:
En wie heeft ze destijds naar hier gehaald? Inderdaad, wij en waarom? Om werk te doen waar we ons zelf te goed voor voelden. Nu hebben we ze niet meer nodig dus moeten ze maar oprotten? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|