![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar er was topic: Rukken jongens wel een samen? en vroeg me af of meisjes ook zo waren maar de meeste dus blijkbaar niet, minder meisjes dan jogens in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() big turn off for me... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() even ontopic: wat vaag dat meisjes het zoveel minder doen dan jongens? Of is het idd een kwestie van toegeven? ja, bij mij heeft de hele gelegenheid zich zoiezo gwoon niet voor gedaan ofzow, kweetniet.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Mij lijkt het niet iets voor meisjes/vrouwen... Die doen andere dingen samen zoals shoppen, ( heel veel ), jongens hebben het meer over sex met elkaar. Alleen als ze met een select vrienden groepje zijn.... Dus rolt samen rukken er eerder uit voort
||
Citaat:
Beetje preuts ![]() Ik zeg altijd, the more souls the merrier. Sta open voor orgie's, gangbangs en gezamelijke masturbatie (uiteraard dan wel met dames alleen) ![]() Trouwens Black-X, CLDForum te saai geworden? ![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 01:04. |
![]() |
||
jah en ik quote uit een ander topic:
Citaat:
|
nou, ooit wezen logeren bij een vriendin van mij, toen ik 11 was ofsow... vroeg of ik het niet erg vond als zij zou gaan mastruberen, want ze had me toch iets ontdekt
![]() naja, deed ik al langer, dus vond het niet erg... maar samen mastruberen... neej dankjewel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ik-ben-weer-op-tijd #1892 Verwijderd | 500 | 04-10-2016 10:34 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |
onderzoekje juno | 45 | 15-04-2004 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |