Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 15:02
TenaciousD
TenaciousD is offline
Mss een zeer kansloos veelherhaald topic maar toch,

Ik ken een meisje nu een paar maanden, ze is een jaartje jonger dan mij. Ze zit niet bij mij in de klas maar ik ken haar van een project. We zijn nu een keer naar de bios geweest, en een keer naar de stad. Met zijn twee-en. Ook smse we elkaar veel. Ze smst ook hvj enzo, en vrienden van mij hebben ook het id dat het wel wat kan worden tussen ons. Hoe kom ik nou te wete of ze mij ook erg leuk vind.
Ik ga morgen naar met school naar de efteling, nog iemand tips om daar wat samen te doen?

edit;
We hebben nog niet gezoend ofzo..
Oud 06-06-2005, 15:10
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Hoe weet ik of ze ook op mij is..
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 16:02 :
Ze smst ook hvj enzo
Uhm, wat zou ze daar mee bedoelen?
Oud 06-06-2005, 15:12
TenaciousD
TenaciousD is offline
Ik weet niet of het serieus is, er zijn zat meide op msn die hetzelfde zeggen.
Oud 06-06-2005, 15:12
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ga met r in de droomvlucht

en er zijn heel veel meisjes (en jongens) die met hvj niets bedoelen, vooral als ik kijk naar hoe bijv. mn zusje met mensen omgaat.

p.s. zit je op t jac p thijsse toevallig dan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:29
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Wat is hvj?
Oud 06-06-2005, 15:34
TenaciousD
TenaciousD is offline
@ ChateauDenise.. "Hou Van Jou"... er is ook HOVJ.. waar de "O" voor ook staat.

@ crackwhore
Nee ik zit niet op die school.

voorbeeldje waarom ik twijfel;
Gister had ik voorgesteld om vandaag film te kijken, en toen kon ze niet omdat ze iets had afgesproke met haar buurmeisje ofso, Ik zou in dit geval echt wel even tijd maken voor de ander maar zij dus niet..

editsel:
dubbelpostje

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ChateauDenise schreef op 06-06-2005 @ 16:29 :
Wat is hvj?
"Hou van je", denk ik.

Alhoewel, het is natuurlijk BreezaH, dus zal het wel "Houwww vanhhhh jouwwwwhhhwwhwhw" zijn.

OT: als ze zich zo gedraagt en niets van je wil is het een rare. Pak d'r gewoon op d'r bek, klaar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:40
verwijderddeze
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 16:34 :

@ crackwhore

Gister had ik voorgesteld om vandaag film te kijken, en toen kon ze niet omdat ze iets had afgesproke met haar buurmeisje ofso, Ik zou in dit geval echt wel even tijd maken voor de ander maar zij dus niet..
ik zou ook geen afspraken af gaan zeggen hoor. Als je iemand leuk vind hoef je daar toch niet alles voor opzij te zetten? Ze had gewoon al iets anders afgesproken, jammer dan.

Zoen d'r, en kijk hoe ze reageert...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:41
yapo
yapo is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 16:34 :

@ crackwhore

editsel:
dubbelpostje
dat zegt dus helemaal niks hè? Als ze heeft afgesproken met 'r buurmeisje lijkt 't me logisch dat ze die afspraak nakomt. Klets gewoon gezellig met elkaar en van 't één komt vanzelf 't ander.
Oud 06-06-2005, 15:43
TenaciousD
TenaciousD is offline
Hahaha, ben hier best lang mee bezig, als ik haar nu zou zoene zou ik het gewoon allemaal kunnen verneuken..

@crackwhore en yapo
Hoeft idd niet, maar ja. ikzelf zou het er wel voor over hebben..
Oud 06-06-2005, 15:46
verwijderddeze
goede vriend ben jij dan als je een afspraak afzegt om naar een meisje te gaan

en ik denk dat als je dr leuk vind, je wel meer actie mag ondernemen want anders gaat ze je als gewone vriend zien,en lijkt me niet dat je dat wilt

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:52
TenaciousD
TenaciousD is offline
Meisje gaat voor hè, zoals je zelf zegt, moet ik wat ondernemen, en dat probeer ik dus ook.

offtopic; "robin thicke - when I get you alone" slaat wel terug op mij

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:59
verwijderddeze
uhuh je moet gewoon je kans grijpen in de efteling, als je dan nog niet met r gezoend hebt weet ik t ook niet meer hoor
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 16:00
TenaciousD
TenaciousD is offline
hahah, ok . Wel jammer opzich dak niet met haar in de bus zit.
Oud 06-06-2005, 16:09
verwijderddeze
ach, je hebt de rest van de dag nog toch
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 16:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 17:00 :
hahah, ok . Wel jammer opzich dak niet met haar in de bus zit.
lol, Zevenaar?
Oud 06-06-2005, 17:17
Shitonya
Shitonya is offline
gewoon nonchalant "toevallig" aan haar zitten en kijken hoe ze hierop reageert. Blik in haar ogen, zenuwtrekjes als aan haar haar zitten of sieraden etca
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:18
Silent Moon
Silent Moon is offline
Allereerst: jongens zijn ook vaak niet echt duidelijk. Iedereen is verschillend, dus je zou gewoon iets kunnen proberen.. Hand vast pakken, kijken hoe ze reageerd en misschien dr daarna gewoon zoenen . Dan weet je het tenminste zeker. Veel plezier en succes
Oud 06-06-2005, 19:24
thegoodlife
thegoodlife is offline
Inderdaad, toenadering zoeken en kijken hoe ze reageert. Ik zou haar vragen of ze met je mee gaat in een attractie of een stukje wandelen en dan zou ik haar gewoon zoenen en/of haar vast houden, dan merk je vanzelf meestal wel of ze interesse heeft.. Suc6!
Oud 06-06-2005, 21:18
TenaciousD
TenaciousD is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-06-2005 @ 17:28 :
lol, Zevenaar?
haha 7NAAR POWER... welke klas zit jij dan?

Hoe krijg ik haar zover dat ik gewoon alleen met haar ga, ze heeft een "beste vriendin" die haar ophaalt en crap, wss wil ze daar ook wel alle atracties etc. mee in...

En die vriendin ken ik ook nie eens ofzo..

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 06:52
yapo
yapo is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 22:18 :

Hoe krijg ik haar zover dat ik gewoon alleen met haar ga, ze heeft een "beste vriendin" die haar ophaalt en crap, wss wil ze daar ook wel alle atracties etc. mee in...

niet tussen goeie vriendschappen gaan zitten, laat haar zelf beslissen met wie ze omgaat anders gaat t niet lang duren tussen jullie.
Oud 07-06-2005, 08:13
Governor
Governor is offline
Als je haar voor jezelf gaat op eisen dan zul je bij haar alleen maar afknappen.

Ga ook niet als een kip zonder kop de hele dag achter haar aanlopen. Ze zal zich alleen maar ongemakkelijk voelen daar door. Wees zelfstandig en laat haar maar naar je toe komen. Doet ze dat niet dan wil ze je niet.

Aangezien jullie nog niet gezoent hebben zou ik er maar niet te veel op rekenen.
Oud 07-06-2005, 12:14
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 22:18 :

4e op stedelijk gymnasium arnhem.. jij?
Oud 07-06-2005, 13:41
bracelance
bracelance is offline
misschien kan je het vragen????
Oud 07-06-2005, 14:25
HoneYy
HoneYy is offline
vraag het haar gewoon.. ze smst toch niet voor nix veel en jullie doen ook welles wat leuk... maak haar duidelijk dat jij haar wel enorm leuk vind...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2005, 16:58
TenaciousD
TenaciousD is offline
Ksit in de 3de (voor de F*cking 2de keer). Het ging vandaag echt kut gewoon. Toen we daar aankwamen en ik haar opzocht, ik zwaai nar haar, zij ziet dat, draait zich om en negeert me gewoon. Daarna kom ik haar paar keer tegen in attractie, gaat ze ook beetje achter vriendin staan enzo . Doet iig geen aanstalten om te praten tegen mij. Ik was dus met wat lui uit mijn klas door het park, en zei met wat vriendinnen van haar. Daarna in de bus naar huis, ik sms met haar ze smst nu wel trug (weer met hvj etc.). Waarom snap ik dit niet, schaamt ze zich voor mij ofzo ??

En dat vrage wat ze van mij vind, Ik wil het wel persoonlijk doen en daar kreeg ik dus vandaag bijna geen kans voor.
Oud 07-06-2005, 17:20
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Heb in net de zelfde situatie gezeten als dat meisje nu, ik begrijp wel dat het niet leuk voor je is, maar geef de moed niet op! Ik zag een jongen van een jaartje ouder ook wel zitten (en omgekeerd) en telkens hij toenadring zocht, was ik bang dat hij me een afknapper of iets gelijkaardigs zou vinden... Toen hij het dan opgaf en me stilaan niet meer leuk vond (begrijpelijk) zijn we gwn uit elkaar gegroeid en nu heb ik daar wel spijt van en zal me int vervolg wel anders gedragen... misschien s ze net als ik zeer onzeker van haarzelf ! Succes verder nog hè!
Oud 07-06-2005, 17:25
mara18
mara18 is offline
Citaat:
*GaJeL* schreef op 07-06-2005 @ 18:20 :
Heb in net de zelfde situatie gezeten als dat meisje nu, ik begrijp wel dat het niet leuk voor je is, maar geef de moed niet op! Ik zag een jongen van een jaartje ouder ook wel zitten (en omgekeerd) en telkens hij toenadring zocht, was ik bang dat hij me een afknapper of iets gelijkaardigs zou vinden... Toen hij het dan opgaf en me stilaan niet meer leuk vond (begrijpelijk) zijn we gwn uit elkaar gegroeid en nu heb ik daar wel spijt van en zal me int vervolg wel anders gedragen... misschien s ze net als ik zeer onzeker van haarzelf ! Succes verder nog hè!
Herken deze situatie ook, dus het hoeft niet direct het ergste te betekenen. Geef nog niet te snel op!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 17:28
TenaciousD
TenaciousD is offline
bedankt .. Ik ga wss als het binnekort goed weer is, en we allebij tijd hebben, samen met haar buitenzwemmen ergus. 1op1 is toch makkelijker denk ik.
Oud 07-06-2005, 17:41
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Whiii klinkt tof ! Amuseer jullie hè, en laat ons weten hoe het is verlopen !!
Oud 07-06-2005, 17:47
TenaciousD
TenaciousD is offline
Tot jullie dienst
Oud 07-06-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 07-06-2005 @ 17:58 :
Ksit in de 3de (voor de F*cking 2de keer). Het ging vandaag echt kut gewoon. Toen we daar aankwamen en ik haar opzocht, ik zwaai nar haar, zij ziet dat, draait zich om en negeert me gewoon. Daarna kom ik haar paar keer tegen in attractie, gaat ze ook beetje achter vriendin staan enzo . Doet iig geen aanstalten om te praten tegen mij. Ik was dus met wat lui uit mijn klas door het park, en zei met wat vriendinnen van haar. Daarna in de bus naar huis, ik sms met haar ze smst nu wel trug (weer met hvj etc.). Waarom snap ik dit niet, schaamt ze zich voor mij ofzo ??

En dat vrage wat ze van mij vind, Ik wil het wel persoonlijk doen en daar kreeg ik dus vandaag bijna geen kans voor.
Misschien is ze verlegen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:51
herr renz
herr renz is offline
Citaat:
efteling schooluitstap story
misschien had ze meer zin om zich in de efteling te amuseren met al haar vriendinnen ipv heel de dag rond te slenteren en te zien hoe gij u hoffelijk en attent gedraagt zonder iets te ondernemen...

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:39
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Laat haar gewoon doodvallen. Er zijn meisjes zat die jouw aandacht waard zijn. Steek geen seconde meer aandacht in haar, anders begin je langzamerhand je zelfrespect te verliezen.

P.S.

En als ze jouw ziet met een ander, zal ze jaloers zijn....

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 00:07
Methuselah
Methuselah is offline
Zeg haar wat je voelt voor haar, of vraag haar of ze nou serieus is of niet?
Oud 08-06-2005, 00:21
blablazoveel
blablazoveel is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 06-06-2005 @ 16:02 :
Mss een zeer kansloos veelherhaald topic maar toch,

Ik ken een meisje nu een paar maanden, ze is een jaartje jonger dan mij. Ze zit niet bij mij in de klas maar ik ken haar van een project. We zijn nu een keer naar de bios geweest, en een keer naar de stad. Met zijn twee-en. Ook smse we elkaar veel. Ze smst ook hvj enzo, en vrienden van mij hebben ook het id dat het wel wat kan worden tussen ons. Hoe kom ik nou te wete of ze mij ook erg leuk vind.
Ik ga morgen naar met school naar de efteling, nog iemand tips om daar wat samen te doen?

edit;
We hebben nog niet gezoend ofzo..
ehm ehm ik zie het probleem niet ...eilguk...wat d8 je van gwoon zeggen dat je haar leuk vind en vragen wat zij van je vind????....hep ik ook gedaan het werkt...tenminste voor mij ennn je zit niet meer zo in die onzekerheid
Oud 08-06-2005, 15:04
TenaciousD
TenaciousD is offline
Moet ze wel keertje tijd hebben, en dat heeft ze bijna nooit .
Oud 08-06-2005, 15:47
verwijderddeze
dan wil ze waarschijnlijk niet, of ze is heel erg verlegen.
Gewoon vragen, dat is duidelijk voor jou en straks loop je weken achter haar aan en dan blijkt uiteindelijk dta ze je niets vind.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 16:23
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 08-06-2005 @ 16:04 :
Moet ze wel keertje tijd hebben, en dat heeft ze bijna nooit .
ik denk dat ze twijfelt over haar gevoel
Oud 08-06-2005, 16:43
TenaciousD
TenaciousD is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-06-2005 @ 17:23 :
ik denk dat ze twijfelt over haar gevoel
Had ik eerst ook met haar, wat is verstandig te doen? Wachten tot ze naar mij komt, of snel actie ondernemen?
Oud 08-06-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
TenaciousD schreef op 08-06-2005 @ 17:43 :
Had ik eerst ook met haar, wat is verstandig te doen? Wachten tot ze naar mij komt, of snel actie ondernemen?
Stuur een SMS en vraag naar haar MSN-adres. Wil ze het niet geven, dan weet je genoeg. Geeft ze het, dan kun je via MSN praten. Dat is veel laagdrempeliger en daardoor is de kans op een eerlijk antwoord veel groter.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 17:23
TenaciousD
TenaciousD is offline
Msn adres heb ik al (lang), ze is bijna nooit online omdat haar moeder geen router koopt. Daarom is ze soms op haar moeders pc, als die weg is.

Toevallig is ze nu wel eventjes online..

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 17:45
Verwijderd
Nou, grijp je kans.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 17:57
TenaciousD
TenaciousD is offline
nou, ging weer lekker hoor. Ze was op zo'n online messenger ding, waardoor de helft van de berichten niet van doorkwamen, en ze was maar 15 minute online ofzo. Wel hebben we afgesproken dinsdag te zwemmen .
Oud 08-06-2005, 20:38
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 06-06-2005 @ 16:10 :
Uhm, wat zou ze daar mee bedoelen?
hvj wil geen fuck zeggen, dat doet ongeveer 99.98% van de jeugd. Denk maar aan het Amerikaanse "Luv Ya"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:41
De Zwartkijker
Citaat:
Codaz schreef op 08-06-2005 @ 21:38 :
hvj wil geen fuck zeggen, dat doet ongeveer 99.98% van de jeugd. Denk maar aan het Amerikaanse "Luv Ya"
Dan behoor ik tot de 0.02%
Oud 08-06-2005, 20:45
Codaz
Codaz is offline
Owja en als ik je een advies mag geven. Via vriendinnen REGEL je nix, dat heb ik ook al geprobeerd en dat werkt gewoon niet. Er bestaat op de een of andere manier gewoon een ongeschreven regel dat vriendinnen alles aan elkaar door gaan zitten kwèken en mensen compleet gaan zitten "ontrafelen".
Je moet er gewoon voor zorgen dat jij op de hoogte bent van die vriendinnen, naam etc is al genoeg. Via een vriendin vragen van "vind .... mij ook wel geschikt ?" is GEEN optie.

Als ze je negeert moet je eens vragen in een smsje, waarom negeerde je me vandaag ? Gewoon direct op de man af, weet je ook wat je er aan hebt.

En zomaar zoenen is in mijn opzicht geen optie. Je kunt idd daar zomaar meteen alles mee "verneuken".

Just my 2 cents.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:47
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 08-06-2005 @ 21:41 :
Dan behoor ik tot de 0.02%
Ben ik blij dat er nog enkele mensen ter wereld zijn die net zo denken als ik De Zwartkijker
Ik kots echt op gebreesah...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:49
De Zwartkijker
Citaat:
Codaz schreef op 08-06-2005 @ 21:47 :
Ben ik blij dat er nog enkele mensen ter wereld zijn die net zo denken als ik De Zwartkijker
Ik kots echt op gebreesah...
Volkomen mee eens. Als je het te vaak zegt dan verliest het zinnetje zijn waarde.
Oud 08-06-2005, 20:53
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 08-06-2005 @ 18:57 :
Wel hebben we afgesproken dinsdag te zwemmen .
Mét of zonder (irritante) vriendinnen erbij ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten