Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2009, 14:55
ramon468
ramon468 is offline
hoi allemaal,

ik heb een goede vriendin. Ga ik al een tijd vaak mee om, maar nu ben ik verliefd op haar. Ik durf het haar alleen niet te vragen, omdat ik bang ben dat ze nee zegt. uit sommige dingen die ze doet bij/met mij of tegen me zegt lijkt het dat ze ook verliefd op mij is, maar bij andere dingen weet ik het niet zo. Ik vind het zelf eigenlijk ook niet fijn om het via anderen proberen uit te zoeken en ook dan ben ik bang voor een nee. Ik wil dus weten hoe ik er achter kan komen of ze ook op mij is. Hoe moet ik dit aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2009, 15:10
Myuki
Myuki is offline
Misschien moet je 't haar maar gewoon vertellen.
Oud 06-05-2009, 15:31
Lies.je
Lies.je is offline
ik ben verliefd op een vriend van mij, en durf ook niks omdat hij dat nee kan zeggen, maar ik loop nu al meer dan een jaar zo rond met dit gevoel, en straks blijkt dat hij me leuk vond! dat is toch heel erg als je dat later te horen krijgt! dus zeg het gewoon tegen haar! om erachter te komen of een meisje je leuk vindt kan je letten op: hoevaak ze naar je kijkt, hoe ze naar je kijkt, of ze heel aardig doet, behulpzaam, gul tegen jou, vaak met je wilt praten, nieuwschierig naar je is, je complimenteerd

en hoe merk je of een jongen je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 15:36
Verwijderd
Ik loop nu wat te beginnen met een sportvriend van mij, maar hij en ik gingen elkaar juist alleen maar afzeiken en kutopmerkingen maken en pesten enzo
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 15:38
Lies.je
Lies.je is offline
Ik vind dus een jongen leuk, maar ik maak ook best wel lullige opmerkingen (maar dan lacht hij gewoon, en doet voor de grap of hij verdrietig is)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 15:39
Kitten
Kitten is offline
Ik zou zeggen dat waarheid het beste werkt. Zelfs al worden de gevoelens niet wederzijds gevoeld, dan is in ieder geval de situatie duidelijk en kan je er voor zorgen dat je vriendschap er niet aan kapot gaat.
Oud 06-05-2009, 15:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Je kunt het beter wel zeggen. Misschien heeft ze wel iets door/is ze ook verliefd, maar durft zij het ook niet echt tegen je te zeggen. Ik denk het voor jezelf ook fijn is het te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:32
GingerKid.
GingerKid. is offline
Citaat:

en hoe merk je of een jongen je leuk vindt?
Hmm dat wil ik ook wel eens weten! =)
Oud 09-05-2009, 14:31
Lies.je
Lies.je is offline
Citaat:
Hmm dat wil ik ook wel eens weten! =)
ik had er een top-ic over gemaakt, maar kreeg niet echt veel reacties
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 15:54
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Dat weet je toch ook niet! Ik probeerde dat zelf altijd zo min mogelijk te laten blijken omdat ik anders al de vriendinnen van het meisje in kwestie over me heen zou krijgen
Oud 10-05-2009, 00:09
neerbo toille
neerbo toille is offline
Citaat:
Ik vind dus een jongen leuk, maar ik maak ook best wel lullige opmerkingen (maar dan lacht hij gewoon, en doet voor de grap of hij verdrietig is)
kijk;
een jongen kan flirten en iemand niet leuk/knap vinden(dat doe ik namelijk)
maar extra aandacht geven(vergeleken de rest) is wel een voorbeeld van leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 00:10
neerbo toille
neerbo toille is offline
Citaat:
hoi allemaal,

ik heb een goede vriendin. Ga ik al een tijd vaak mee om, maar nu ben ik verliefd op haar. Ik durf het haar alleen niet te vragen, omdat ik bang ben dat ze nee zegt. uit sommige dingen die ze doet bij/met mij of tegen me zegt lijkt het dat ze ook verliefd op mij is, maar bij andere dingen weet ik het niet zo. Ik vind het zelf eigenlijk ook niet fijn om het via anderen proberen uit te zoeken en ook dan ben ik bang voor een nee. Ik wil dus weten hoe ik er achter kan komen of ze ook op mij is. Hoe moet ik dit aanpakken?
als jullie allebei hyves hebben gewoon via dat(safe way) afspreken en dan vervolgens chillen(heel veel chillen) en dan merk je heus wel wat ze van je vind
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 07:36
GingerKid.
GingerKid. is offline
Citaat:
als jullie allebei hyves hebben gewoon via dat(safe way) afspreken en dan vervolgens chillen(heel veel chillen) en dan merk je heus wel wat ze van je vind
ja oke maar als vrienden ga je toch meestal wel chillen? ( ik wel in ieder geval )
Oud 10-05-2009, 07:37
GingerKid.
GingerKid. is offline
Citaat:
Hmm das wel jammer..
Oud 10-05-2009, 19:42
Lies.je
Lies.je is offline
Citaat:
kijk;
een jongen kan flirten en iemand niet leuk/knap vinden(dat doe ik namelijk)
maar extra aandacht geven(vergeleken de rest) is wel een voorbeeld van leuk vinden
Ja, maar het is dan wel weer zo dat hij mij zoiezo van de meisjes de meeste aandacht geeft, want ik ben z'n enige female friend
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 21:27
neerbo toille
neerbo toille is offline
je maakt het ons wel moeilijk lies;
misschien zou hij niet snel met je nemen aangezien je zijn beste(vriendin) is, als je snapt wat ik bedoel
en over dat chillen(gingerkid) dat klopt, maar hoe vaker je chillt hoe makkelijker meisjes nu eenmaal verliefd op je worden(omdat ze je zo vaak zien) treu treu treu!
hoop hiermee duidelijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 21:30
GingerKid.
GingerKid. is offline
Citaat:
je maakt het ons wel moeilijk lies;
misschien zou hij niet snel met je nemen aangezien je zijn beste(vriendin) is, als je snapt wat ik bedoel
en over dat chillen(gingerkid) dat klopt, maar hoe vaker je chillt hoe makkelijker meisjes nu eenmaal verliefd op je worden(omdat ze je zo vaak zien) treu treu treu!
hoop hiermee duidelijk te zijn
Klopt helemaal...
Reageren

Regels voor berichten