Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 13:15
Verwijderd
Een vriendin van mij slaapt wel al bij haar vriend, maar heeft nog nooit gesekst met hem. Ze heeft uberhaupt nog nooit gesekst.
Ik snap dat eigenlijk niet, waarom seks je dan niet? Ik heb het idee dat zoiets gewoon gebeurt als je bij elkaar slaapt. Maar ja misschien ben ik daar wel heel erg raar in en is seks voor mij, op een bepaalde manier heel erg belangrijk.
Maar waarom gebuert het niet dat je dan niet sekst, omdat je het niet durf, omdat je er niet aan toe bent, of omdat je er gewoon geen zin/ behoefte aan hebt?
Dit is geen ''verwijt '' hoor naar mensen die bij elkaar slapen zonder seks, alleen ik snap het niet zo goed. Slaap je dan wel in 1 bed en slaap je dan wel naakt tegen elkaar aan, of hoe?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:21
Verwijderd
Hoeft helemaal niet... ik had toen ik, in een ver ver verleden, nog met een betreffend persoon had nog geen behoefte om met hem naar bed te gaan, maar ik had gemakkelijk samen met hem in slaap kunnen vallen op mijn bed... wel met meer gevallen overigens, maar dat was niet echt verkering. Toen kenden we elkaar naar mijn gevoel nog niet lang genoeg, wilde ik dat nog niet met hem... Tja, wat is er mis met gewoon gezellig bij elkaar slapen, ookal wil je nog geen sex (niet all the way dan, want dat je helemaal van elkaar af kunt blijven kan ik me niet voorstellen)?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:45
Verwijderd
bij elkaar slapen en dan meteen sex hebben klinkt hier als een verplichting. je moet pas sex hebben als je dat zelf wilt. bij elkaar zijn kan ook al gewoon fijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 14:07
Verwijderd
Er zijn nog best mensen in Nederland die daarmee liever wachten tot het zeker is dat de relatie blijvend is hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 14:15
Arun
Arun is offline
sex is toch niet een facet dat gebonden is aan bij iemand blijven slapen, al is het je partner?
ik vind dat ze dat zelf moeten weten of ze sex hebben of niet.
Oud 28-09-2003, 15:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik heb met het eerste meisje waarmee ik sex had ook eerst 6 maanden geslapen zonder daarbij sex te hebben. Je kunt nog genoeg andere dingen doen die leuk zijn hoor. Wij hadden er toen pas echt behoefte aan.
Oud 28-09-2003, 16:10
Verwijderd
Het hoeft ook niet hoor! En ik keur het ook helemaal niet af als je bij elkaar slaapt, bij elkaar slapen is echt niet alleen voor de seks. Als ik bij mijn vriend slaap is het belangrijkste echt niet de seks hoor, maar gewoon idd tegen elkaar liggen, smorgens wakker worden samen etc, is ook heel erg super fijn...

Ik was ook oud toen ik een vriendje kreeg hoor, misschien dat er bij mij daarom meer behoefte was aan seks.
Ik had ook al wel gesekst met mijn vriend voordat we bij elkaar sliepen, misschien verandert dat het ook wel, dan weet je wat seks is ofzo...

Maar het was dus gewoon een vraag, zeker geen afkeuring!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:16
Menahem
Menahem is offline
Bij iemand slapen staat imo los van sex met elkaar hebben.

Het kan gewoon handig zijn bij iemand te blijven slapen, of gewoon leuk.
En of je nou allebei in een apart bed slaapt, of in 1 bed maakt niks uit.

Je kan toch ook in de trein naast iemand zitten zonder hem/haar aan te randen
Oud 28-09-2003, 17:53
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik vind zelf dat je geen sex moet hebben, natuurlijk tis wel fijn maar je kan toch knuffelen met elkaar ofzo?
Oud 28-09-2003, 18:03
Gothic
Gothic is offline
Soms is een van de twee er nog niet aan toe... dan zal er niet veel meer gebeuren dan knuffelen en strelen ed
Oud 28-09-2003, 18:09
tandenborstel
tandenborstel is offline
Nou dat is niet zo moeilijk hoor..
We mochten na 2 maanden ofso bij elkaar slapen maar de rest kwam gewoon maanden later op een goed moment
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:11
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-09-2003 @ 19:03:
Soms is een van de twee er nog niet aan toe... dan zal er niet veel meer gebeuren dan knuffelen en strelen ed
Zelfs dat hoeft niet.

Wat is er mis met gewoon slapen in bed!?
Of je nou vriend & vriendin bent, of "gewoon" vrienden, gewoon met zijn 2en in een bed kan best.

Simple as that.
Oud 28-09-2003, 18:18
Verwijderd
Soms vind ik het gewoon fijner om lekker tegen hem aan te kruipen en te gaan slapen... In het begin ook; ik wilde bij hem zijn, maar aan seks was ik nog niet toe... dus sliepen we alleen samen, zonder seks.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:23
AngelLena
AngelLena is offline
Tja, gut, als ze beiden nog maagd zijn, ik kan me voorstellen dat ze nu meer behoefte hebben aan lekker knuffelen en tegen elkaar aankruipen dan meteen er bovenop te duiken om het maar grofweg te zeggen...
Ze moeten er beiden klaar voor zijn en ik heb ook wel eens van die weken als niet maagd zijnde, dat ik veel meer behoefte heb aan m'n vent die lekker tegen me aankruipt en lekker knuffelen en zoenen enzow dan aan sex...

Dus zo vreemd vind ik dat niet.
Oud 28-09-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 28-09-2003 @ 19:11:
Zelfs dat hoeft niet.

Of je nou vriend & vriendin bent, of "gewoon" vrienden, gewoon met zijn 2en in een bed kan best.

Simple as that.
Behalve bij conservatieve ouders.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:46
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 28-09-2003 @ 19:11:
Zelfs dat hoeft niet.

Simple as that.
mee eens is
Oud 28-09-2003, 19:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Helemaal mee eens!!!

Sterker nog, een nacht zoals jij het beschrijft lijkt mij 100x leuker dan een wilde sexnacht.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-09-2003 @ 20:16:
Helemaal mee eens!!!

Sterker nog, een nacht zoals jij het beschrijft lijkt mij 100x leuker dan een wilde sexnacht.
Ze is vrijgezel, heb ik van horen zeggen.

Glapje

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens!!!

mij niet maarja
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Helemaal mee eens!!!

Is het vaak ook hoor, vind ik zelf. Sex is erg leuk en lekker enzow, maar lekker knuffelen doen enzow vind ik zelf uiteindelijk niet alleen belangrijker, maar ook intiemer enzow, wat het leuker maakt.
Oud 28-09-2003, 19:47
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hm, ik vind dat niet raar. Ik had al wel sex met mijn ex voordat ik bij hem bleef slapen, maar de 1e paar keren dat ik bij hem bleef slapen hadden we geen sex.
Ik vind het al heerlijk om gewoon te weten dat ik niet naar huis hoefde die nacht en bij hem in slaap kon vallen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:56
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Gewoon bij elkaar slapen zonder sex doe ik wel eens met een goede vriendin van me. Zij woont nogal ver weg en als we uit zijn geweest blijft ze vaak slapen. Tis hardstikke leuk en gezellig en ik heb dan echt geen behoefte aan sex, terwijl het een heel mooi meisje is. Tsja, tis wel vreemd eigenlijk.
Oud 28-09-2003, 20:23
Noeksel
Noeksel is offline
Ik vind het aan de ene kant wel raar ja. Maar toen ik een tijdje terug een vriend had, en die sliep bij ons, hadden we ook niet elke nacht seks. Maar meestal hadden we het overdag dan al (een paar keer) gedaan.
Oud 28-09-2003, 20:27
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
daar gaat het toch ook niet om: of ze mooi is of niet?

persoonlijk kan ik zeker wel begrijpen dat die mensen er meer zin in hebben om tegen elkaar aan te liggen etc dan om meteen sex te hebben. 't lijkt mij ook aantrekkelijker (nou komt dat waarschijnlijk door mijn leeftijd en omdat ik zo'n onschuldig, maagdelijk meisje ben, maar toch )
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:39
Qimm
Qimm is offline
Ik vind het zalig om met iemand in slaap te vallen, ik hou er niet echt van om alleen in bed te liggen. En het liefst val ik in slaap na de sex, lekker ontspannen en moe. Lekker in een knuffel
Ik zou ook wel met iemand in bed kunnen liggen zonder sex te hebben hoor
Oud 28-09-2003, 20:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 28-09-2003 @ 21:27:
(nou komt dat waarschijnlijk door mijn leeftijd en omdat ik zo'n onschuldig, maagdelijk meisje ben, maar toch )
Wat is je telefoonnummer?

Sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:22
Pletterprater
Pletterprater is offline
Als man en vrouw getrouwt zijn, of gewoon een relatie hebben, waarbij ze elke keer weer, samen in hetzelfde bed slapen... komt dit dan altijd tot uiting in sex? Dus 365 dagen per jaar sex? Gezien de statistieken, zoals die pas geleden nog in het nieuws zijn gebracht, heeft de gemiddelde persoon 140 keer sex per jaar. (tenminste, zover ik nog kan herinneren)
Wat gebeurt er met die andere 265 dagen?

Sex is iets, dat je niet doet, wanneer je net een erg vermoeiende dag achter de rug hebt. Sex doe je niet zomaar, als je nog niet eerder sex hebt gehad. Sex doe je niet, als je hoofdpijn hebt (leuke smoes dames). Sex doe je... samen, als beiden er zin in hebben en dit is niet altijd... vandaar dat ik goed kan begrijpen, dat die vriendin van je nog niet heeft gesexed... hoeft ook niet. Het samenzijn zelf is al een belevenis.

Als ik denk aan mijn vriendin, denk ik aan de ochtenden. Ik wordt wakker en voel en zie haar daar naast mij liggen, zo vredig (ik ben meestal eerder wakker als zij ) Ik denk niet zozeer aan de hete avond daarvoor, maar aan de tederheid die ze in zich heeft. We delen het bed, maar we sexen niet altijd... omdat het zien van elkaars ogen, het strelen en het knuffelen, vaak genoeg is.
Oud 28-09-2003, 21:41
Verwijderd
Ehm.... het is ook fijn om gewoon in elkaars armen in slaap te vallen, elkaar aan te raken. En dat vind ik nog steeds fijn... sex is niet iets wat *moet* ik bedoel... als je niet wil, of gewoon nog geen behoefte er aan hebt maar wel het fijn vind bij elkaar in bed te slapen.. eh ja
Ik vind het niet vreemd hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:51
metalgirl
metalgirl is offline
Als ze beiden, of één van de twee, er nog niet aan toe zijn, dan is het niet vreemd. De intimiteit van het knuffelen is ook heerlijk en zelfs voor mij soms een betere optie in plaats van seks. Oké, ik geef toe: héél soms.
Oud 28-09-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 19:23:
Tja, gut, als ze beiden nog maagd zijn, ik kan me voorstellen dat ze nu meer behoefte hebben aan lekker knuffelen en tegen elkaar aankruipen dan meteen er bovenop te duiken om het maar grofweg te zeggen...
Ze moeten er beiden klaar voor zijn en ik heb ook wel eens van die weken als niet maagd zijnde, dat ik veel meer behoefte heb aan m'n vent die lekker tegen me aankruipt en lekker knuffelen en zoenen enzow dan aan sex...

Dus zo vreemd vind ik dat niet.
Haar vriend is geen maagd meer; tenminste hij heeft 4 jaar een seriueze relatie gehad dan kan ik me zo voorstellen dat hij geen maagd meer is.

En dan, ik heb ook wel eens geen behoefte aan seks, natuurlijk (soms...). Natuurlijk heb ik ook wel eens meer behoefte aan knuffelen, maar als er nog die spanning tussen 2 mensen is van ''nog nooit gesekst hebben'' dan lijkt het me juist wel snel gebeuren als je bij elkaar slaapt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 28-09-2003 @ 22:22:
Als man en vrouw getrouwt zijn, of gewoon een relatie hebben, waarbij ze elke keer weer, samen in hetzelfde bed slapen... komt dit dan altijd tot uiting in sex? Dus 365 dagen per jaar sex? Gezien de statistieken, zoals die pas geleden nog in het nieuws zijn gebracht, heeft de gemiddelde persoon 140 keer sex per jaar. (tenminste, zover ik nog kan herinneren)
Wat gebeurt er met die andere 265 dagen?
Het gaat hier niet over een getrouwd stel; het gaat over een jonge jongen en meisje die net iets met elkaar hebben, waar alles nog ''springerig'' leuk is, waar nog een spanning tussen hangt.
Juist dan wil je toch weten hoe seks is, zeker als je dan bij elkaar slaapt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:18
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik woon samen met mijn vriend en ben toch zeker geen oud wijf maar moet er niet aan denken elke dag sex te hebben, is dat nou echt zo vreemd?
Oud 28-09-2003, 23:20
Verwijderd
Samen in slaap vallen en wakker worden is gewoon al zo ontzettend mooi. Gewoon lekker dicht tegen elkaar aankruipen. Seks kan eventueel nog volgen, maar is zeker geen vereiste voor een mooie tijd.

"Uren langzaam wakker worden zwevend door de tijd"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-09-2003 @ 21:53:
Wat is je telefoonnummer?
Misschien dringt het nog niet helemaal tot je door, maar weet je dat meiden hier HEEL erg op afknappen?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 00:02
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
<insert plaatje van Captain Obvious hier>
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 06:52
Alkazar
Alkazar is offline
kijken naar hoe iemand slaapt of tegen elkaar aan liggen is fijn.
er hoeft niet altijd sex te zijn. Als je beiden in de stemming bent is dat oke, maar als 1 van beiden niet wil hoort het niet te gebeuren
Oud 29-09-2003, 08:04
Verwijderd
Ik vind samen slapen wel lekker romantisch...je deelt jouw bed met iemand of krijgt een stukje bed...en dat is toch de plaats waar we de helft van ons leven doorbrengen, zo ongeveer...
Het is ook hoe je tegen seks aan kijkt...onthouding kan de volgende keer ook wat meer speciaal maken...

Maar goed, wat weet ik nou weer...zero experience
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:06
Verwijderd
Nou ja, ik kan eigenlijk niets nieuws toevoegen, maar het is toch ontzettend fijn om een lief, knuffelig vriendje in je bed te hebben.
En tsja, het is ook logisch om pas sex te hebben als je eraan toe bent. Waarom zou je de hele tijd geen sex hebben en dan ineens als je bij elkaar gaat slapen wel? Das toch ook vreemd, het is toch logisch dat je als je ineens bij elkaar gaat slapen hetzelfde doet wat je daarvoor ook al gewend was.
Het is dan fijn, vertrouwd, er gebeurt niets waar je spijt van kunt krijgen ofzo.

En wat je zegt: het gaat over een jongen en meisje die nog maar net wat met elkaar hebben. Nou, als ik net wat met iemand heb, dan wil ik echt nog geen sex. Ik wil iemand wel eerst goed kennen en me vertrouwd bij 'm voelen.. anders krijg ik er ontzettend veel spijt van.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 09:09
japannertje
japannertje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-09-2003 @ 14:15:
Een vriendin van mij slaapt wel al bij haar vriend, maar heeft nog nooit gesekst met hem. Ze heeft uberhaupt nog nooit gesekst.
Ik snap dat eigenlijk niet, waarom seks je dan niet? Ik heb het idee dat zoiets gewoon gebeurt als je bij elkaar slaapt. Maar ja misschien ben ik daar wel heel erg raar in en is seks voor mij, op een bepaalde manier heel erg belangrijk.
Maar waarom gebuert het niet dat je dan niet sekst, omdat je het niet durf, omdat je er niet aan toe bent, of omdat je er gewoon geen zin/ behoefte aan hebt?
Dit is geen ''verwijt '' hoor naar mensen die bij elkaar slapen zonder seks, alleen ik snap het niet zo goed. Slaap je dan wel in 1 bed en slaap je dan wel naakt tegen elkaar aan, of hoe?
een vriendje is er naar mijn idee niet alleen voor de seks (is wel belangrijk voor me ). het kan ook gewoon lekker zijn om tegen elkaar aan te liggen, warmte & liefde & knusheid is ook fijn... het ligt een beetje aan waar je je in een relatie bevindt en aan je bui
Oud 29-09-2003, 12:39
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-09-2003 @ 23:31:
Het gaat hier niet over een getrouwd stel; het gaat over een jonge jongen en meisje die net iets met elkaar hebben, waar alles nog ''springerig'' leuk is, waar nog een spanning tussen hangt.
Juist dan wil je toch weten hoe seks is, zeker als je dan bij elkaar slaapt.
Nope, niet mee eens. Er zal heus wel een spanning heersen... maar dat betekend niet dat ze gelijk de eerste avond met elkaar in bed duiken ... met mijn vriendin duurde het een half jaar, voordat we sex hadden, sommige mensen willen nu eenmaal wachten met iets dergelijks. En vanuit je vriendins oogpunt, misschien dat zij het niet wilt doen, vanwege religie? ... weet niet, ken die vriendin van je niet. Des al niet te min vind ik dat jij nogal overdrijft en op deze manier een beetje je vriendin onderuit probeert te halen. Je doet alsof ze gek is, want jij snapt haar niet en dan kan niemand haar toch snappen? Meid... leer eens dat niet iedereen is zoals jij.

(ps. sorry voor de rekenfout van mijn vorige bericht)
Oud 29-09-2003, 13:27
Verwijderd
Ik sliep vroeger ook altijd samen met mijn vriend toen we nog geen seks hadden hoor! En nu soms nog..Ik was er gewoon nog niet aan toe, en we wilden wel samen de nacht doorbrengen, lekker knuffelen, het gevoel hebben dat je niet alleen bent en dat er iemand is die om je geeft etc.
Nu hebben we wel seks, maar ook niet altijd als we samen slapen hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 29-09-2003 @ 00:43:
Misschien dringt het nog niet helemaal tot je door, maar weet je dat meiden hier HEEL erg op afknappen?
Gelukkig weet hij het niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:40
Justice
Justice is offline
Nu heb ik ook wel eens met meisjes op de kamer. En dan bedoel ik niet DE vriendin. Dat zijn gewoon goede vriendinnen waar ik goed mee overweg kan.

Slapen is slapen, een benodigdheid om de volgende dag weer te kunnen functioneren. Dat dat naast een meisje gebeurt doet daar geen afbreuk aan. Behalve als er spanning is... (zoals bij de vriendin..., maar ook dan slaap je zonder eerst sex te hebben)
Oud 29-09-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-09-2003 @ 14:15:
Er zijn ook mensen die wat minder dicht bij de dieren staan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:56
Verwijderd
Ik heb maandenlang bijna elke week wel een nachtje met mijn ex-vriend in 1 bed geslapen zonder seks te hebben (nouja, wel met manuele sex, maar zelfs dat niet altijd), omdat hij er gewoon nog niet aan toe was.
Ook komt het wel eens voor dat ik niet genoeg energie heb voor seks, dus dan ga ik slapen (al gebeurt er vaak dan de volgende ochtend wel wat). Ik bedoel, als ik al geen energie meer heb voor seks, dan heb ik nergens meer energie voor hoor .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:23
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
bij elkaar slapen en seks zijn twee verschillende en totaal van elkaar losstaande dingen. Tuurlijk kan je bij elkaar blijven slapen zonder seks te heben; net zo goed als dat je seks kan hebben zonder bij elkaar te slapen.
Ik blijf slapen omdat ik het lekker vind om knuffelend in slaap te vallen en als eerste hem te zien als ik wakker wordt en dan weer knuffelend wakker te worden. Toegegeven, dit loopt vaak uit op seks, maar lang niet altijd.
Oud 29-09-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2003 @ 14:41:
Er zijn ook mensen die wat minder dicht bij de dieren staan.
Dit wou ik eerst eigenlijk ook posten...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:13
LM
LM is offline
lijkt me juist spannend
maar is me nog nooit voorgekomen idd
Oud 29-09-2003, 19:27
Slettelina *
Slettelina * is offline
I agree

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:41
Qimm
Qimm is offline
als je heel gek bent op die persoon waar je naast ligt kan ik me slecht voorstellen dat je van elkaar af kan blijven.

Regels voor berichten