Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 15:25
Tom Violence
Tom Violence is offline
hou jij van akkefietjes? kan je je slecht inhouden als je je ergens aan ergert? zwaai je met je vuistje naar asociale mensen in het verkeer en maak je ruzie in de supermarkt?

ik ben dol op akkefietjes.
ik maak ruzie met stomme GVB werknemers en ik maak Chantals bij het GWK chagrijnig omdat ik niet van ze mag bellen als ik pin. verder scheld ik in het verkeer als asociale automobilisten niet uitkijken en als mensen op het fietspad lopen zodat ik er niet langs kan. verder hou ik van tsss-en in de supermarkt en duw ik mensen opzij als ik haast heb.

omdat ik gothic ben sluit dit perfect aan bij mijn lifestyle

Laatst gewijzigd op 10-06-2005 om 15:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 15:26
vixen
vixen is offline
Met onbekende mensen niet zo, ik ben een beetje verlegen. Maar op school moeten mensen naar me luisteren en anders word ik boos. En als ze niet luisteren en het gaat verkeerd dan zeg ik 'zie je nou wel'.
Oud 10-06-2005, 15:29
Metal
Metal is offline
heel erg.
Oud 10-06-2005, 15:30
innogen
innogen is offline
Toen ik laatst boodschappen ging doen werd ik gebeld en ik was nog steeds aan het bellen bij de kassa en een oude mevrouw achter mij in de rij vond mij maar stom en dat kon me niks schelen
Voor de rest ben ik eigenlijk best beleefd tegen vreemden, maar als ik me erger aan mn vrienden dan zeg ik dat wel gewoon. Oja ik hou er ook van om 'zie je nou wel' tegen mensen te zeggen want dat vinden zij maar irritant en dat is leuk.
Oud 10-06-2005, 15:31
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik hou er wel van, het is een manier om af te reageren als ik gefrustreerd ben. Ik heb wel eens ruzie gehad op straat met mensen omdat ze gewoon oversteken terwijl er geen zebrapad is en ik ze aanrijdt (dat doe ik expres). Behalve als t oude omaatjes zijn die ervan schrikken enzo dan stop ik wel. Maar vaak lopen mensen gewoon door zo van: poeh je durft het toch niet.
Nou wel dus.

En ik schop altijd (of probeer het) auto's als ze me keihard afsnijden en ik scheld veel en ik kan niet tegen onrechtvaardigheid. Ik heb ook een keer iemand verrot gescholden omdat ie zn hond sloeg. Toen werd ik helemaal gek

Ik hou van ruzie maken, t voelt goed
Oud 10-06-2005, 15:31
Miles
Miles is offline
ik word nooit zo snel boos, maar in het verkeer, als er bijvoorbeeld een vmbo-loser in z'n lelijk getunede VW Golf al luisterend naar K-Liber mij bijna snijdt, roep ik vaak wel iets van: 'KIJK UIT, DOMME LEPRALIJER!' waarop de geirriteerde bijrijder reageert met zijn middelvinger.
Oud 10-06-2005, 15:34
Otis
Otis is offline
gelijk krijgen als je gefrustreerd bent en ruzie hebt is als klaarkomen.

ik ben snel agressief vooral tegen meisjes die me zonder reden boos aankijken, ouderen die verwaand kijken want ''wij hebben altijd voorrang bij alles'', chagerijnige winkelmedewerkers HALLO KLANT IS KONING BIATCH , IK WIL EEN GLIMLACH en mensen die voorkruipen.

en ik heb nu een AKKEFIETJE met een vriendin van mij die stom doet en geen tijd vrij wil maken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 15:36
Broeder
Broeder is offline
Ja, ik ben er dol op, want net als Tommie Violence ben ik ook erg gothic. Ik ben ook een fervent vloeker, maar natuurlijk wel achter de rug om van mensen en niet recht in hun gezicht, zo ben ik ook wel weer. Ik werp ook graag boze blikken toe, maar dat valt nooit zo op, want ik kijk sowieso altijd wel boos op straat. Verder ben ik ook gek op 'internetfights' en vooral met dyslectische mensen en vieze gothics want die doen mijn tenen krommen en dat is niet zo goed voor het kraakbeen he. NOU IK BEN MIJN EI WEER KWIJT HOOR
Oud 10-06-2005, 15:38
Broeder
Broeder is offline
Verder loop ik wel vaak op het fietspad en ga ik demonstratief kuchen als ik bijna aangereden word want ik doe graag net alsof ik in mijn recht sta
Oud 10-06-2005, 15:40
Tom Violence
Tom Violence is offline
demonstratief kuchen <3 dat is een geweldig alternatief als je fietsbel het niet doet
Oud 10-06-2005, 15:42
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-06-2005 @ 16:40 :
demonstratief kuchen <3 dat is een geweldig alternatief als je fietsbel het niet doet
Kom je me een keertje aanrijden, Tommie? <3
Oud 10-06-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-06-2005 @ 16:25 :
hou jij van akkefietjes? kan je je slecht inhouden als je je ergens aan ergert? zwaai je met je vuistje naar asociale mensen in het verkeer en maak je ruzie in de supermarkt?

ik ben dol op akkefietjes.
ik maak ruzie met stomme GVB werknemers en ik maak Chantals bij het GWK chagrijnig omdat ik niet van ze mag bellen als ik pin. verder scheld ik in het verkeer als asociale automobilisten niet uitkijken en als mensen op het fietspad lopen zodat ik er niet langs kan. verder hou ik van tsss-en in de supermarkt en duw ik mensen opzij als ik haast heb.

omdat ik gothic ben sluit dit perfect aan bij mijn lifestyle
omg je bent mij
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 15:47
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben erg rustig als ik nuchter ben.

Als ik drink stel ik wel eens voor om met iemand op een vierkante meter te praten maar dat heb ik volgens mij nog nooit doorgezet, erg verstandig.
Oud 10-06-2005, 15:50
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 10-06-2005 @ 16:42 :
Kom je me een keertje aanrijden, Tommie? <3
jaaa lekker HARD

Citaat:
Hermione schreef op 10-06-2005 @ 16:45 :
omg je bent mij
m'n ware soulmates zitten gewoon op s.com
Oud 10-06-2005, 16:01
ZerO
ZerO is offline
Ooh ja heerlijk
In het verkeer vooral kijk ik mensen vies aan als ze zich niet aan verkeerregels houden en ik roep ook heel hard HALLooooooo aan de kant als stomme rot kinderen op het fietspad aan het spelen zijn en ik niet langs kan.
Ik zucht ook NET iets te hard zodat degene doorheeft dat ik me aan hem/haar erger !
Toen ik aan het puberen was stak ik regelmatig mijn middelvinger naar auto's die mij half aanreden
Oud 10-06-2005, 16:07
Verwijderd
bij asociaal winkelpersoneel ben ik altijd overdreven neplief en in het verkeer een driftkikker.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:08
Tom Violence
Tom Violence is offline
oeh ja bij chagrijnige kassa meisjes doe ik ook altijd poeslief. de volgende keer ga ik bemoedigend knipogen
Oud 10-06-2005, 16:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik kan heel boos kijken en als er voor me mensen asociaal breed op het fietspad rijden zoat ik er niet langs kan dan ga ik heel dicht inhalen en ze dan afsnijden. en ik moet ook altijd over een fietspad voor een stoplicht en daar staan oms auto's op het fietspad en dan ga ik heel boos kijken en dan heel dicht voor de auto langs fietsen. zowiezo kijk ik altijd heel gemeen alsmensen iets stoms doen. maar ik heb nooit echt ruzie ofzo.
Oud 10-06-2005, 16:13
poepdrol
poepdrol is offline
Ik haat driftkikkers, ik sla ze altijd keihard neer

Geen grote bek tegen mij aub
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:18
Tom Violence
Tom Violence is offline
o ja een keer kon een fietser niet langs mij en hij ging schreeuwen maar ik had muziek op dus ik hoorde het niet. toen schreeuwde hij keihard in mijn oor 'BEN JE DOOF OFZO'. echt zo'n agressief lulletje en toen heb ik door lopen schelden tot hij allang en breed weg was want ik schrok me kapot
Oud 10-06-2005, 16:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 10-06-2005 @ 17:13 :
Ik haat driftkikkers, ik sla ze altijd keihard neer

Geen grote bek tegen mij aub
Oud 10-06-2005, 16:23
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-06-2005 @ 17:20 :
Ik meen het

Ik kan er zo slecht tegen als andere mensen een fout maken... bijvoorbeeld door rood rijden en dan op mij gaan kankeren

Ik zeik nooit.... Waarom zou je?

Of ze doen het expres en dan helpt het niet

Of ze doen het niet expres en dan erger je iemand alleen die het toch niet expres deed (en het dus niet kan helpen)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:29
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 10-06-2005 @ 17:23 :
Ik zeik nooit.... Waarom zou je?
Omdat zeiken leuk is natuurlijk
Oud 10-06-2005, 16:30
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Broeder schreef op 10-06-2005 @ 17:29 :
Omdat zeiken leuk is natuurlijk
Hee niet zo uit zijn verband rukken, ik zeik wel maar niet in dat soort situaties

En haal niet mijn argumentatie weg pecker
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:30
Otis
Otis is offline
ik liep gister over een zebrapad en t was groen voor mij en er reed n fiets heel hard met een sjonnie en anita er op en hij riep heel hard tegen mij KIJK UIT KANKERMONGOOL terwijl ik gewoon liep terwijl t mocht dus toen schoot ik uit mn spreekwoordelijke slof en heb ik zn huid volgescholden. En die teef achterop ging nog mee doen ook. Ik wou ze echt achterna rennen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 16:33
cha0s
cha0s is offline
Yeah... gewoon kankeren en doen <3 Ruzie is fijn.
Oud 10-06-2005, 16:39
Fog
Fog is offline
ik negeer altijd alles, vind het leuker om andere mensen agresief te zien worden
Oud 10-06-2005, 16:40
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 10-06-2005 @ 17:30 :
Hee niet zo uit zijn verband rukken, ik zeik wel maar niet in dat soort situaties

En haal niet mijn argumentatie weg pecker
Ik beantwoord gewoon je vraag.
Oud 10-06-2005, 16:41
Verwijderd
ja ik hou van akkefietjes, niets is lekkerder dan schelden met ziektes, mensen afkraken en weer terug op aarde te brengen.

wanneer ik in engeland fuck zeg en er een oud vrouwtje met een opvoedkundig vingertje me streng toespreekt met: bad language, bad language , is het nog wel leuk.

echter heb ik wel een hekel wanneer mensen zeggen: KAN HET NIET WAT STILLERRRRRR, of chagrijnig winkelpersoneel. Hallo goedemiddag, ik kom even jouw zielig nettosalarisje hier uitgeven kan er asjeblieft een glimlach van af?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:42
Broeder
Broeder is offline
Wat is trouwens een pecker?
Oud 10-06-2005, 16:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fog schreef op 10-06-2005 @ 17:39 :
ik negeer altijd alles, vind het leuker om andere mensen agresief te zien worden
weigeren boos te worden als de ander dat wel doet is ook vet ja.. en dan heel vrolijk blijven lachen.
Oud 10-06-2005, 16:51
Verwijderd
Ik zucht en tss heel vaak naar mensen in winkels die voor dringen of domme dingen vragen en ik rol ook vaak met mn ogen als ik mensen irritant vind. In het verkeer irriteer ik me aan turkenauto's met alleeejjjaaaheeajjaa muziek en dan kijk ik altijd vet chagerijnig naar de bestuurder.

En ik heb nu ook een akkefietje met een vriendin , omdat ik haar altijd zie met haar vriendje erbij en ik wil der ook wel es gewoon een keer "in het wild" zien dus ja.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:08
Verwijderd
Ik werd een keer op de fiets in een tiet geknepen door een klein jongetje en toen ben ik omgekeerd en heb ik hem een klap voor zn hoofd verkocht. Ook ben ik een keer een vrouw in een electische rolstoel nagerede omdat ze zich in het verkeer gedroeg alsof ze overal voorang had waardoor ze bijna twee keer achter elkaar bijna overreden werd. Toen ben ik boos op dr geworden en toen stapte ze dr rolstoel uit en deed ze alsof ik dr reddende engel was . Verder irriteer ik me snel aan irritante oma's op mn werk, vooral als ze diabetes hebben en perse altijd jam op hun brood willen en er maar over door blijven zeiken nadat ik heb gezegd dat het geen goed idee is. Als ze dan toch hun zin doordrammen krijgen ze per ongeluk geen koekje bij de koffie. Echt lekker viswijven doe ik alleen met mn ouders/broertje/zus.

Laatst gewijzigd op 10-06-2005 om 17:14.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:12
qghp
qghp is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 10-06-2005 @ 16:31 :
Ik heb wel eens ruzie gehad op straat met mensen omdat ze gewoon oversteken terwijl er geen zebrapad is en ik ze aanrijdt (dat doe ik expres). Behalve als t oude omaatjes zijn die ervan schrikken enzo dan stop ik wel. Maar vaak lopen mensen gewoon door zo van: poeh je durft het toch niet.
Nou wel dus.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:19
Otis
Otis is offline
ik had net weer ruzie, ik ben agressief vandaag.
Ik zat in t computerlokaal en er zaten 2 irritanten vadsige amerikaanse sletten achter me te OMG-I-WAS-LIKE-SOOOOOOO-IRRITATED-en en toen ben ik tegen ze uitgevallen en riep ik met overslaande stem: COULD YOU TRY TO KEEP IT DOWN A BIT
????????

Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:42
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 10-06-2005 @ 17:11 :
ik kan heel boos kijken en als er voor me mensen asociaal breed op het fietspad rijden zoat ik er niet langs kan dan ga ik heel dicht inhalen en ze dan afsnijden.
ja doe ik ook,en verder zuchten en kwaad kijken

ik erger me helaas snel en ik verberg dat helaas niet zo makkelijk
Oud 10-06-2005, 18:01
Boas
Boas is offline
Over het algemeen ben ik te lui om over zulke dingen mij druk te gaan lopen maken.. maar als ik al chagerijnig ben en ik mij aan iemand erger laat ik dat ook duidelijk merken. Vooral op school wil dat nog wel eens gebeuren. Oww. en bij de Ib-groep laat ik mij zo nu en dan wel eens gaan, maar daar heb ik ook wel gegronde redenen voor.
Oud 10-06-2005, 18:12
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Jaa ik erger me ook best snel.Soms probeer ik het in te houden maar dan wil het niet en ga ik toch zuchten of boos kijken of weet ik het.. Waar ik vooral niet tegen kan zijn mensen die voordringen (dan prop ik me er gewoon weer tussen) en idd chagerijnig winkelpersoneel die het irritant vinden als je wat vraagt (dan vraag ik vaak expres nog wat andere dingen)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-06-2005 @ 18:08 :
Ik werd een keer op de fiets in een tiet geknepen door een klein jongetje en toen ben ik omgekeerd en heb ik hem een klap voor zn hoofd verkocht.
haha

ik kan ook wel snel kwaad worden
Oud 10-06-2005, 18:20
Verwijderd
ik scheld iedereen uit die in de weg loopt/zit/rijd of dingest
en als mensen zitte kankeren kunnen ze helemaal de volle laag krijgen

maar ik hoor nooit iets want ik heb altijd met mn mp3 speler aan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:23
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
mensen vallen me niet zo op, en ik word bijna nooit kwaad, echt.
Oud 10-06-2005, 18:32
schimmel
schimmel is offline
ligt aan mn humeur. als ik een slecht humeur heb en er gebeurt iets in het verkeer ofzo steek ik mn middelvinger op of als het geen automobilist is scheld ik hem/haar uit.
maar als ik geen slecht humeur heb denk ik van boeiend.
mensen die in de supermarkt voor mn voeten lopen wandel ik snel voorbij als dat kan en dan zeggen de meeste sorry maar dan hebben ze het al gedaan natuurlijk hè.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:53
Kaps
Kaps is offline
Men doet nooit asociaal tegen mij
Oud 10-06-2005, 19:49
Verwijderd
ik werd laatst afgesneden bij paradiso bij dat KUThoekje bij die kutbageltent en toen schreeuwde ik als een viswijf van 'DIT IS EEN FIETSPAD KLOOTZAK' en toen riep hij vanuit de auto 'HOUD JE BEK TRUT' en toen riep ik 'GODVERDOMME' en ik was nog steeds aan het vloeken toen ik al bij weteringcircuit was

en laatst botste er een leipe mocro tegen me aan op de stoep voor mijn huis en toen zei ik "DOE EENS NORMAAL" en toen zei hij "KIJK DAN UIT KANKERHOER" en toen stond ik trillend van woede in de gang en besloot de fiets van mijn bovenbuurman op straat te zetten en een boos briefje op te hangen

i seriously need counselling

ohja dit is geen opschepperij maar ik schaam me er juist voor
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 19:54
sorry
sorry is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 10-06-2005 @ 19:23 :
mensen vallen me niet zo op, en ik word bijna nooit kwaad, echt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 19:58
Verwijderd
Als mensen in mercedessen of bmws bij me in de buurt rijden ga ik altijd vervelend doen. Best erg.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:05
FayLa32
FayLa32 is offline
Nee, ik ben een watje

Ik word wel heel snel boos en kijk ook boos naar mensen, vooral die bastardautomobilisten die alvast gaan doorrrijden terwijl je nog halverwege op 't zebrapad staat. Verder scheld en vloek ik heel erg veel en krop ik alles op.

Ik ruzie eigenlijk alleen met vrienden omdat ik dan weet dat het toch goed komt, ik wil geen ruzie met vreemden, ook niet op 't internet, iedereen moet mij gewoon aardig vinden.
Alleen als iemand 't echt uitlokt dan ben ik bereid tot ruzie, en dan vind ik 't heerlijk <3 ik wil ook eigenlijk dat mensen mij opzettelijk gaan irriteren, want dan sta ik in m'n recht als ik boos word. Maar dan moeten ze wel dom zijn want dan kan ik ze uitlullen.

Maar over het algemeen blijft het dus bij boos kijken, maar dat kan ik erg goed
Oud 10-06-2005, 20:06
655321
655321 is offline
Ik vind echt super veel mensen op straat achterlijk, vooral als ze me afsnijden maar ook als ze dr stom uitzien of het over boodschappen doen hebben.Volgens mij is het niet echt aan me te merken dat ik ze stom vind maar ik kijk dan wel heel afkeurend naar ze en ik TSSS veel.
Ik scheld wel op auto's als ze me afsnijden maar niemand scheld ooit terug.
Oud 10-06-2005, 20:37
Freggol
Freggol is offline
Ik hou van bitchen op alles zelfs op schattige lieve konijntjes
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:49
]{ing
]{ing is offline
hehe soms
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren