Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Torma maakt net 0-2 (of 2-0, zo kunnen veel mensen het ook zien ) tegen VVV.
Wedstrijd lijkt beslist en dan zijn ze eindelijk kampioen en keren ze volgend jaar terug in de Eredivisie.

Den Haag, proficiat

BTW: MVV onterecht 2-1 achter
Oud 23-05-2003, 20:38
Mitros
Mitros is offline
Ze waren verreweg de beste, dus ze hebben het verdiend
feest in den Haag, de Knvb zal een stuk minder happy zijn
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:39
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Mitros schreef op 23-05-2003 @ 21:38:
Ze waren verreweg de beste, dus ze hebben het verdiend
feest in den Haag, de Knvb zal een stuk minder happy zijn
Wordt nog wat volgend jaar...
Oud 23-05-2003, 20:40
Verwijderd
Ajax - ADO, ADO - Ajax... Dat wordt rellen. Ik had gehoopt dat Sparta terug zou keren, maar dat zit er niet in dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:41
Verwijderd
idd ja, maar wel leuk dat Den Haag weer terug is.

GAE trouwes 9-0 voor tegen Cambuur
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Correctie: 10-0, ballonnenman.

Hoor net op de radio dat de supporters het veld hadden bestormd en de slotfase. Nou dan denk je echt: "Den Haag, welcome back." Gezien de actie van de supporters zie je zo weer dat ze terug zijn... maja dat hoort erbij. De scheidsrechter heeft maar meteen afgefloten

BTW: MVV 4-1 verloren Geflatteerd en onterecht zei men op de radio.

Zitterd ook gewonnen... 1-2.
Oud 23-05-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-05-2003 @ 21:56:

idd en 6x yildirim

Citaat:
Hoor net op de radio dat de supporters het veld hadden bestormd en de slotfase. Nou dan denk je echt: "Den Haag, welcome back." Gezien de actie van de supporters zie je zo weer dat ze terug zijn... maja dat hoort erbij. De scheidsrechter heeft maar meteen afgefloten

BTW: MVV 4-1 verloren Geflatteerd en onterecht zei men op de radio.

Zitterd ook gewonnen... 1-2.
jammer, maar ik denk dat het belangrijkste ff is dat MVV blijft bestaan nu. Vandaag iets van 60.000 gekregen ofzo he? Te hopen voor MVV en de supporters dat er nu meer mensen over de brug komen.

Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 23-05-2003 @ 22:04:
jammer, maar ik denk dat het belangrijkste ff is dat MVV blijft bestaan nu. Vandaag iets van 60.000 gekregen ofzo he? Te hopen voor MVV en de supporters dat er nu meer mensen over de brug komen.
Ja het overleven is de laatste weken echt het belangrijkste. Voetbal lijkt slechts afleiding.
Mijn ma was vanmiddag aan het werken in de kledingszaak en hoorde van een man dat MVV gered zou zijn. Weet het zelf eigenlijk nog niet, kan ook een gerucht zijn, maar die man zei dat de sponsors met MVV verder wilden en dat ze geld zouden geven. Nou, maar met 60.000 Euro komen we niet echt ver we motten anderhalf miljoen hebben! Maja, straks maar eens ff kijken naar SBS6 en op Teletekst of het echt waar is.
Oud 23-05-2003, 21:15
Verwijderd
tsja ut was 2 jaar terug in de totodivisie al vet rellen tegen hun... dat wordt wat dit jaar... wordt echt (sla, steek)wapens denk ik,..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
stond net op TT pagina 649 dat we inderdaad van een anonieme geldschieter 60.000 Euro krijgen.

Maja nu ff ontopic (A)
Oud 23-05-2003, 22:10
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ja die supporters die het veld op stormde geweldig
Oud 23-05-2003, 22:33
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ach als dat veld bestormen (wat overal gebeurt) staat in geen verhouding tot wat er volgend seizoen allemaal voor narigheid voortvloeit uit de promovatie van ADO
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:34
Kale
Kale is offline
[QUOTE]CokemanLalalala schreef op 23-05-2003 @ 23:33:
ach als dat veld bestormen (wat overal gebeurt) staat in geen verhouding tot wat er volgend seizoen allemaal voor narigheid voortvloeit uit de promovatie van ADO [/QUOTE

Ag man allemaal onzin,eens een naam altijd een naam.]
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:27
Some
Some is offline
Weer 34 risicowedstrijden erbij
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:28
number9
number9 is offline
We zijn weer waar we horen!!!!!
We worden de 4e club van Nederland!!1

ADO 4-evah!!!!!
Oud 24-05-2003, 10:36
AGH
AGH is offline
Ach welnee joh, zoveel gebeurd er niet met die Hagenezen.
In de tijd dat Den Haag haar status heeft opgebouwd bestonden er nog geen combi’s, stadionverboden, camera’s of celstraffen die niet in verhouding staan tot dezelfde delicten die buiten voetbal gebeuren.

Van de afgelopen jaren zou ik me geen incidenten met Hagenezen rondom het voetbal kunnen herinneren, op een akkefietje bij NAC achter het uitvak en dat hek na misschien.
Maar goed, daar waren ze ook met de combi en met de combi haal je niets tot weinig uit, behalve als malloten aan een hek trekken.
Natuurlijk is een club als Den Haag extremer als Veendam, maar echt niet gekker als Utrecht of Feyenoord.

De oude jongens, dat was tuig. Maar dat waren ook geen voetbalfans, dat waren sensatiezoekers die gewoon wilden rellen.
Als je nu wilt rellen ben je wel gek als je nog naar voetbal gaat!
Kortom, er zitten alleen fanatieke voetbalsupporters in het Zuiderpark.
De ouderen gaan niet meer, de jongeren teren al jaren op de verhalen van vroeger en missen de ervaring die ze op hadden kunnen bouwen in de Toto divisie.
Maar ja, als je jezelf 6 jaar lang niet laat zien (behalve in tijdschriften, tv. en andere zaken waarmee je naamsbekendheid kunt opbouwen) dan wordt het lastig natuurlijk.
Altijd maar roepen dat je de gekste bent, maar niet naar Deventer komen als je niet meer dan 40 man op de been kunt brengen en als ze kampioen kunnen worden ineens wél een groep van 100 man (+300 gewone supporters en andere teletoeters) hebben.
Wat mij betreft ben je dan een slapende middenklasser die langzaam haar ogen open doet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:40
pepijn 14
pepijn 14 is offline
fijn, krijgen we al die lieve supporters weer in de eredivisie
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:43
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-05-2003 @ 11:36:
In de tijd dat Den Haag haar status heeft opgebouwd bestonden er nog geen combi’s, stadionverboden, camera’s of celstraffen die niet in verhouding staan tot dezelfde delicten die buiten voetbal gebeuren.

Van de afgelopen jaren zou ik me geen incidenten met Hagenezen rondom het voetbal kunnen herinneren, op een akkefietje bij NAC achter het uitvak en dat hek na misschien.
Maar goed, daar waren ze ook met de combi en met de combi haal je niets tot weinig uit, behalve als malloten aan een hek trekken.
Natuurlijk is een club als Den Haag extremer als Veendam, maar echt niet gekker als Utrecht of Feyenoord.

De oude jongens, dat was tuig. Maar dat waren ook geen voetbalfans, dat waren sensatiezoekers die gewoon wilden rellen.
Als je nu wilt rellen ben je wel gek als je nog naar voetbal gaat!
Kortom, er zitten alleen fanatieke voetbalsupporters in het Zuiderpark.
De ouderen gaan niet meer, de jongeren teren al jaren op de verhalen van vroeger en missen de ervaring die ze op hadden kunnen bouwen in de Toto divisie.
Maar ja, als je jezelf 6 jaar lang niet laat zien (behalve in tijdschriften, tv. en andere zaken waarmee je naamsbekendheid kunt opbouwen) dan wordt het lastig natuurlijk.
Altijd maar roepen dat je de gekste bent, maar niet naar Deventer komen als je niet meer dan 40 man op de been kunt brengen en als ze kampioen kunnen worden ineens wél een groep van 100 man (+300 gewone supporters en andere teletoeters) hebben.
Wat mij betreft ben je dan een slapende middenklasser die langzaam haar ogen open doet.
Precies!
Maar ja, mensen willen niet horen dat het veranderd is in Den Haag, ze willen nog steeds de cowboy verhalen van de jaren tachtig. De verhalen van Midden Noord, Holland Spoor, en dat het een eitje was om bij de tegenstander te komen.
Dat de stadions beter beveiligd zijn, doet er niet toe. Dat 1.600 Feijenoorders zonder problemen naar Amsterdam gaan doet er ook niet toe. Want als er 800 van Den Haag komen, nou dan weet je het wel....
Toch Nederland?

Dus om Mart Smeets maar eens te citeren "Alle bezinepomphouders van Nederland, kijk uit! Den Haag is terug!"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 12:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-05-2003 @ 21:56:
Cambuur komt toch niet voor het voetbal.
Hihi....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 24-05-2003 @ 11:36:

Van de afgelopen jaren zou ik me geen incidenten met Hagenezen rondom het voetbal kunnen herinneren, op een akkefietje bij NAC achter het uitvak en dat hek na misschien .

Nou, AGH, ut was niet zomaar een akkefietje bij het uitvak van ons hoor... wij stonden lekker bij de Bea een colaatje () te drinken,... komen de ADO supportersbussen aanrijden.. opeens stoppen de bussen en komen er uit alle noodluiken ADO supporters gekropen en daarna op ons afgerend... en geloof me dat was niet alleen met een paar broekriemen...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Okay. Mooi... En nu voor de goede verstandhouding.

ADO Den Haag stijgt dus naar de hoogste afdeling.
Wie speelt er waarschijnlijk de einde rond? 8 clubs... 2 uit de ere, 6 uit de Gouden Gids Divisie. Of ben ik nu verkeerd?

Emmen, Helmond Sport, FC Den Bosch, FC Volendam, Go Ahead Eagles en Heracles Almelo? Of werkt het met periode kampioenen?
En dan ook nog FC Zwolle en Excelsior. Al moeten Vitesse en FC Groningen ook nog FF bibberen.

Hoe worden de poule ingedeelt? Door loting of door de eindstand?
Oud 24-05-2003, 13:41
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-05-2003 @ 13:32:
Nou, AGH, ut was niet zomaar een akkefietje bij het uitvak van ons hoor... wij stonden lekker bij de Bea een colaatje () te drinken,... komen de ADO supportersbussen aanrijden.. opeens stoppen de bussen en komen er uit alle noodluiken ADO supporters gekropen en daarna op ons afgerend... en geloof me dat was niet alleen met een paar broekriemen...
En allemaal oudere jongens die mee waren destijds, of niet?
Als ik het me goed kan herinneren was dat in het begin van de oprichting van de HJK en zijn ze vrij massaal vooruit gereisd toen, om de HJK klaar te stomen.
Na de wedstrijd was het een wedstrijdje prullenbakken gooien bij dat grote hek achter jullie uitvak, is het niet?
Buiten dat is het natuurlijk een incident als je de afgelopen 6 jaar bekijkt.

Ik bedoel, bij Den Haag is het ook altijd alles of niets.
Je zult ze niet met 20 man op eigen vervoer komen om gewoon voetbal te zien en als ze dan een pak slaag krijgen, tja geen schande want je bent met te weinig.
Nee, Den Haag gaat of met 60 man of met niets.

Ik heb Den Haag (en ook GAE) wel bezig gezien in ’92 en een oude bekerwedstrijd, maar toen was ik nog een klein ventje wat met zijn vader en de oom van een vriend van hem meeging. Sinds ik wat ouder ben, heb ik denk ik 7 ontmoetingen met Den Haag bewust meegemaakt en ik kan me alleen nog herinneren dat ze in ’97 met 20 auto’s op weg waren naar Deventer maar zijn teruggestuurd. Verder zijn ze nooit geweest, ook niet met de combi.
Elk jaar hadden ze een ander smoesje.
Of was het gewoon gebrek aan een groep?

Zelf zijn wij ook slechts één keer op eigen vervoer in Den Haag geweest (waar overigens helaas ook niet alleen de broeksriem aan te pas kwam) met een selecte, maar hele goede groep van 30 man.
Je weet gewoon dat Den Haag teveel is in eigen huis, dus dat kun je ook gewoon toegeven.
Den Haag, wij komen niet want jullie zijn te groot.
Zelf zijn ze alleen te arrogant om toe te geven dat ze niet altijd die grote club zijn en dat ze ook bepaalde momenten ook ontzettend zwak waren.
Wel met 60 man naar Mysteryland, maar niemand naar Veendam uit.

Voor mij is het al tekenend dat ik veel met de kern van Den Haag te maken heb gehad, maar dat het nooit bij voetbal van Den Haag zelf is geweest!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 14:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 24-05-2003 @ 14:36:
Okay. Mooi... En nu voor de goede verstandhouding.

ADO Den Haag stijgt dus naar de hoogste afdeling.
Wie speelt er waarschijnlijk de einde rond? 8 clubs... 2 uit de ere, 6 uit de Gouden Gids Divisie. Of ben ik nu verkeerd?

Emmen, Helmond Sport, FC Den Bosch, FC Volendam, Go Ahead Eagles en Heracles Almelo? Of werkt het met periode kampioenen?
En dan ook nog FC Zwolle en Excelsior. Al moeten Vitesse en FC Groningen ook nog FF bibberen.

Hoe worden de poule ingedeelt? Door loting of door de eindstand?
De nummer 16 en 17 spelen hier in Nederland wedstrijden in de nacompetitie met de vier periodewinnaars (nu drie periodewinnaars omdat ADO 1 periode heeft gewonnen) en de twee (nu dan drie) best geklasseerde ploegen in de Gouden Gids Divisie.
Emmen, Helmond Sport en FC Den Bosch hebben volgens mij naast ADO een periode gewonnen en komen dus in de nacompetitie. De andere drie ploegen in de nacompetitie zijn uiteraard de ploegen die geen periode hebben gewonnen maar het hoogst in de eindstand staan. Op dit moment zijn dat dus FC Volendam, Go Ahead Eagles en Heracles Almelo.
De nummer 16 komt bij 3 ploegen uit de Gouden Gids Divisie en de nummer 17 ook. Hoe de verdeling altijd gaat met die poules weet ik eigenlijk nooit. Of ze de periodekampioenen in 1 poule stoppen en de overige clubs in de andere poule... dat weet ik niet zo goed.
Enfin, ieder team speelt 2 keer tegen elkaar en degene die na 6 wedstrijden eerste staat in de poule promoveert / handhaaft zich in de eredivisie.
Snappez-vous?
Oud 24-05-2003, 15:11
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-05-2003 @ 15:57:
Op dit moment zijn dat dus FC Volendam, Go Ahead Eagles en Heracles Almelo.

Alle gouden gids divisie clubs staan al vast. Omdat die nooit meer in te halen zijn door Sparta of Top Oss.

De indeling is zo:

poule A:
nr. 16 eredivisie
nr. 3 eerste divisie
nr. 5 eerste divisie
nr. 7 eerste divisie

Poule B:
nr. 17 eredivisie
nr. 2 eerste divisie (is Emmen)
nr 4 eerste divisie
nr. 6 eerste divisie.

Alleen de plaats van Emmen staat al vast omdat die op de 2de plek blijven staan( ze kunnen geen 1ste en geen 3de meer worden)

Alle andere clubs kunnen nog van plaats op de ranglijst veranderen.
Oud 25-05-2003, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-05-2003 @ 16:11:
Alle gouden gids divisie clubs staan al vast. Omdat die nooit meer in te halen zijn door Sparta of Top Oss.

De indeling is zo:

poule A:
nr. 16 eredivisie
nr. 3 eerste divisie
nr. 5 eerste divisie
nr. 7 eerste divisie

Poule B:
nr. 17 eredivisie
nr. 2 eerste divisie (is Emmen)
nr 4 eerste divisie
nr. 6 eerste divisie.

Alleen de plaats van Emmen staat al vast omdat die op de 2de plek blijven staan( ze kunnen geen 1ste en geen 3de meer worden)

Alle andere clubs kunnen nog van plaats op de ranglijst veranderen.
Oke dank u. Geldt deze indeling eigenlijk voor elk seizoen?
Oud 25-05-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-05-2003 @ 22:28:
Oke dank u. Geldt deze indeling eigenlijk voor elk seizoen?
YEP

beter oplette Mr Oizo
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 25-05-2003 @ 22:45:
YEP

beter oplette Mr Oizo
Nou ja opletten... wist het gewoon niet maar goed nu hoef ik het niet meer aan het eind van elk seizoen te vragen
Oud 26-05-2003, 19:49
DjTiesto
DjTiesto is offline
heey, me is nieuw hier
k ben ook een fanatiek supporter van Heracles Almelo
En volgende week tegen de eagles. Word een mooie wedstrijd om de 6e plaats. Nog mensen die hier heen gaan??
Oud 26-05-2003, 20:29
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-05-2003 @ 20:49:
heey, me is nieuw hier
k ben ook een fanatiek supporter van Heracles Almelo
En volgende week tegen de eagles. Word een mooie wedstrijd om de 6e plaats. Nog mensen die hier heen gaan??
Wie weet....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:40
DjTiesto
DjTiesto is offline
jij komt dus uit deventer
Kom je ook?
met bus? Ik denk wel dat het matten word. In december was ik er ook bij tegen de eagles (GAE- Heracles) Toen hebben 'supporters' nog een spandoek van ons in de hens gestoken
Oud 26-05-2003, 20:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-05-2003 @ 21:40:
Kom je ook?
met bus? Ik denk wel dat het matten word. In december was ik er ook bij tegen de eagles (GAE- Heracles) Toen hebben 'supporters' nog een spandoek van ons in de hens gestoken
Ik denk eigenlijk niet dat AGH met de bus gaat komen
Oud 26-05-2003, 20:47
DjTiesto
DjTiesto is offline
Met de auto?
Dan heb je een kans dat er na de wedstrijd geen ruiten meer inzitten...
Nee, maar serieus. Kom je ook en met wie en waar?
Oud 26-05-2003, 21:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Mooi uitgelegd jongens Ik snap hem volledig

In BE is het dus wat anders Maar boeit zoveel niet
Oud 26-05-2003, 21:32
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-05-2003 @ 21:40:
Kom je ook?
Het tuig! Zeker die belhamels van vak YD geweest!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:37
AGH
AGH is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-05-2003 @ 21:43:
Ik denk eigenlijk niet dat AGH met de bus gaat komen
Jewel! Ik ga met de bus. Mijn vriendin heeft al boterhammen met pindakaas gesmeerd en een wollen trui voor mij gebreid. Ik had eerst een spandoek gemaakt met de tekst: 'Fuck Heracles tot 30 mei' maar in verband met de auteursrechten heb ik dit spandoek moeten afstaan aan de leden van vak J die er eerder patent op aan hadden gevraagd.
Ik verheug me nu al op mijn pakje Wicky Aardbei in de rust!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 10:55
DjTiesto
DjTiesto is offline
Ha, toevallig. Wij hadden ook een spandpek waarop stond: FUCK GAE. Tot 30 mei. Maar ja, gemeente doet weer moeilijk, omdat er op 30 mei de nacht van Almelo is, dus moet het maar op 28 mei worden gespeeld. Vak J is tegenwoordig iets minder met sfeer. Je kunt het beter over vak Q hebben. We zitten vlak naast het uitvak
Iig veel succes morgen en laten we hopen dat het een sportieve wedstrijd wordt, zowel op als om het veld
Oud 27-05-2003, 16:53
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 27-05-2003 @ 11:55:
Ha, toevallig. Wij hadden ook een spandpek waarop stond: FUCK GAE. Tot 30 mei.
O…!!??!!
Citaat:
DjTiesto schreef op 27-05-2003 @ 11:55:
Maar ja, gemeente doet weer moeilijk, omdat er op 30 mei de nacht van Almelo is, dus moet het maar op 28 mei worden gespeeld. Vak J is tegenwoordig iets minder met sfeer. Je kunt het beter over vak Q hebben. We zitten vlak naast het uitvak
Iig veel succes morgen en laten we hopen dat het een sportieve wedstrijd wordt, zowel op als om het veld
Ik hoop het ook!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 17:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 26-05-2003 @ 20:49:
Nog mensen die hier heen gaan??
Nopez, ik ga naar de Geusslt, naar waarschijnlijk onze laatste (!!!!!!!!!!!!!!!!) wedstrijd ever...
Maja, net zoals jullie een derby. Laten we hopen dat we nog 1x winnen, hebben we ook nog uitzicht op een paar plaatsjes te stijgen. Laten we nog 1x knallen, ook al gaan we kapot!!!
Oud 28-05-2003, 21:39
DjTiesto
DjTiesto is offline
Zo, net ff een mooie pot gezien ( Heracles- GAE) Uiteraard heeft Heracles gewonne (4-1)
Waren weer is rellen met de 'aanhang' van GAE. Die waren zo laf om naar ons stamcafe te gaan en daar is een paar fietsjes om te trappen. Jaja de eagles kunnen er wat van.
En nu maar hopen dat de nacompetitie netzo verloopt als de laatste 2 wedstrijden
Oud 29-05-2003, 01:38
AGH
AGH is offline
Vaag zeg....
Heb jij zeker een andere aanhang van GAE gezien, we zijn de auto's niet uitgeweest toen we voor jullie stamkroeg stonden hoor. Afspraken van niks de hele avond.
Wat voor een stamkroeg is dat trouwens?
Waar de plaatselijke jeugd ook haar eerste biertjes komt drinken?
Schoolvakanties in Almelo en je bent meteen je middenstip kwijt.
Duur geintje, helemaal op de scooter naar Deventer!

Heel raar....
Wie liepen er voor het stadion?
Van wie zitten er nu nog bijna 20 man vast in een celletje in Almelo?
En wie heeft er vier uur lang rustig in Almelo kunnen zitten?

Weet je wat ik laf vind?
Op de trappen blijven staan als wij voor het hek staan bij jullie vak. En ze stonden er allemaal.
Bokke Leo, Anne Diks, Trappen Harry, Kees Kwaks, Cor Varkevisser!
Ik vetrouw het niks.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:00
DjTiesto
DjTiesto is offline
Mooie middenstip. Die lui die dat gedaan hebben waren écht geen 16 jaar hoor. Jullie waren wel stil na de 75e wedstrijd. En voor de wedstrijd. Waar wáren jullie?? niet in de stad.. Maja jullie zijn zo laf om een stuk of 20 'supporters' buiten te laten en die zo alles kapot kunnen maken. Dat is natuurlijk een héle kunst he als iedereen binnen in het stadion zit. En de lui die op de trap stonden waren allemaal wel boven de 20 jaar hoor.

Kun je nagaan. Hat is een derby en tog is het uitvak niet vol, terwijl heracles geeneens zo'n groot uitvak heeft. Maja misschien zien we elkaar volgend jaar weer..
Oud 29-05-2003, 10:03
AGH
AGH is offline
Mwah, ik weet niet hoe integer jullie contact personen waren maar het echte verhaal is heel anders. Gisteren aan het begin van de avond verzamelde een groep van zo’n 60 man zich in Deventer om per auto richting Almelo te vertrekken. 14 auto’s als ik me niet vergis.
Aangezien er spotters vooruit gestuurd werden wisten we dat de uitvalswegen vanaf de snelweg waren afgezet door politie, dus zijn we helemaal binnendoor gegaan.
Vandaar ook onze kleine vertraging, waar jullie vanaf wisten.

Als de wedstrijd zo’n 10 minuten aan de gang is komen we aan bij het stadion en zetten we de auto’s daar neer. Lopend gaan we verder richting het stadion waar vrijwel direct het thuisvak werd aangevallen. Dat waren geen ‘20’ supporters, maar een goede groep van 60 man die een goede actie heeft neergezet. Er werd geprobeerd het hek open te breken, er werden flessen en stenen gegooid maar Heracles bleef op veilige afstand staan.
Uit ervaring kan ik spreken dat wanneer twee partijen aan een hek gaan trekken het hek er eerder uit ligt, helaas…
Ging wel even heftig, het optreden van politie en ME was trouwens ook niet misselijk!
Nadat onze groep uit elkaar was gevallen door politiecharges werd het heel even wat minder.
Een x aantal auto’s werd opgepakt, er moesten wat jongens zich in het ziekenhuis laten behandelen en andere jongens hadden zich verscholen in het moeras achter de Gamma.
De politie had namelijk de parkeerplaats waar onze auto’s stonden hermetisch afgesloten en niemand kon er dus uit zonder opgepakt te worden.
Na een tijdje hield de politie het voor gezien en konden ook de laatste auto’s veilig weggaan en werd besloten om het oude stadion op te zoeken om even gezellig te Chinesen.
Telefonisch werd de 1e afspraak gemaakt, Heracles zou naar de Bornestraat komen.
Niet veel later delen ze mede dat dit niet mogelijk is.
Dan volgt de tweede afspraak op een parkeerplaatsje buiten het centrum.
Laten we het houden op jonge onervarenheid, maar alles en iedereen die langs kwam fietsen wist dat er heibel zou komen. En public werden stoeptegels uit de grond gehaald, kwam vuurwerk tevoorschijn en stond iedereen klaar voor de confrontatie.
Wederom kon Heracles niet komen, wat misschien maar beter was ook want de hele buurt had ons al gezien en waarschijnlijk ook de politie gealarmeerd.
Vervolgens word de gang ingezet richting café de Rembrandt.
De groep is al gehalveerd en met zo’n 30 man reden we langs het café. Toen we dreigden te stoppen vlogen de flessen en stenen langs de auto’s, iets wat niet fijn is als je een auto van de zaak hebt. We reden weg om de auto elders neer te zetten, toen we echter waren gekeerd stond de ME ons al op te wachten en stond het voor jullie café ook aardig blauw.
Na de wedstrijd stond er trouwens wel een leuke groep van jullie, maar daar stonden ook een heleboel Turken en uitgaanspubliek bij.

Jammer dat het niet tot een treffen is gekomen, maar we waren er wel.
Met een hele goeie, jonge groep geflankeerd door een groep ouderen.
Feit is dat wij er weer waren.
Laatste keer, dacht dat wij ons nu wel bewezen hadden.
Wat deden die Twentenaren trouwens op jullie station?

Oja, en het uitvak was ‘uitverkocht’.
Het bestuur wilde niet meer dan drie bussen hebben, bovendien is drie keer 50 toch 150?
Dacht dat er maar 168 man in het uitvak konden?

Misschien tot in de nacompetitie!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:30
DjTiesto
DjTiesto is offline
Dat over die turken slaat nergens op want ook allochtonen kunnen voor een Nederlandse voetbalclub zijn.
En over het uitvak: er kunnen 184 mensen in. Dat is dus ong. 3,5 bus, maar maak je geen zorgen. Volgend jaar word het uitvak verplaatst naar de overkant. Het aantal zal dan ong. op 300 á 350 komen te liggen.
Oud 29-05-2003, 17:57
Verwijderd
Go Ahead komt bij Zwolle en Emmen bij Excelsior.
Da's het enige wat tot nu toe zeker is.
Morgen weten we meer.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:46
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 29-05-2003 @ 13:30:
Dat over die turken slaat nergens op want ook allochtonen kunnen voor een Nederlandse voetbalclub zijn.
En over het uitvak: er kunnen 184 mensen in. Dat is dus ong. 3,5 bus, maar maak je geen zorgen. Volgend jaar word het uitvak verplaatst naar de overkant. Het aantal zal dan ong. op 300 á 350 komen te liggen.
Haha, dat kan ja...
Maar niet als het een grote groep betreft.
Een enkele Turk zou inderdaad supporter van Heracles kunnen zijn, maar een groep van 20 man komt echt niet voor de club….!
Bovendien waren we eerst van plan de auto’s in dat rare rotwijkje achter het stadion neer te zetten, maar ook elke Turk in die wijk wist dat Go Ahead zou komen.
Zijn er pamfletjes uitgedeeld ofzo?
Ervaring heeft me geleerd dat Turken er meestal niets van snappen en al helemaal niet dat er ook nog ‘gekke’ Nederlanders bestaan, maar deze wisten gewoon dat we zouden komen.

En wat het uitvak betreft.
Ik ben elk jaar nog in Almelo geweest en sinds het nieuwe stadion slechts één keer binnen geweest, maar ik ben blij dat er eindelijk eens een normaal vak komt.
Hoop volgend jaar trouwens niet naar Almelo te hoeven.
Zwolle we komen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:48
AGH
AGH is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 29-05-2003 @ 18:57:
Go Ahead komt bij Zwolle en Emmen bij Excelsior.
Da's het enige wat tot nu toe zeker is.
Morgen weten we meer.
Volgens mij treffen we op dit moment Zwolle, Helmond en Volendam.
Van de laatst genoemde ploegen kan één van deze twee wisselen met Den Bosch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten