![]() |
||
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien ik al 2 eerdere HBO opleidingen heb gevolgd, kan ik vergelijken en rustig stellen dat de kwaliteit van mijn opleiding door de strenge toelatingsprocedure juist erg hoog is. De instroom is niet groot, velen worden al afgeschrikt door het toelatingsexamen alleen al, maar ik zit nu wel met een zeer goed gemotiveerd stel mensen op mijn opleiding. Ik denk dat het instellen van een toelatingsopdracht en een intakgesprek meer oplevert dan het in stand houden van een loting. Bij een algemene loting weet de opleiding immers nog steeds niet wat de studenten in huis hebben en dan alsnog kan een "boerenlul" ingeloot worden. Jammer dat zo'n plaats op de opleiding ten koste gaat van een ander persoon die wel talent had, maar die niet door de loting kwam... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je toekomstperspectief meer naar de commerciele richting neigt wil niet zeggen dat je je ontdoet van alle creatieve disciplines. Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zit nu zelf in het 3e jaar, en de nadruk ligt misschien niet zo erg op creativiteit als bij bijvoorbeeld autonoom, maar dat komt omdat het een combinatie is van creativiteit en techniek. Je gebruikt techniek om je creatief te kunnen uiten, en waarom is flash opstarten en een animatie maken minder creatief dan een kwast of klei pakken en daar iets mee maken ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen die beweren dat dat niet creatief is zijn irritant, net als mensen die beweren dat diverse vormen van electronische muziek geen muziek zijn omdat het met de computer gemaakt is. Een computer kan evenwel de functie van muziekinstrument vervullen, evenals Flash de functie van medium kan vervullen voor visuele kunst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|