Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb me nu ingeschreven voor een mbo-opleiding (SPW4). Veel mensen reageren niet zo positief. Ze denken dat ik het niet aankan (denk ik). Maar goed, voor mijn gevoel maak ik de juiste keuze en ik sta er ook achter. Ik had eerst plannen om toch weer vwo te gaan proberen, maar ik moest mezelf bewijzen door 2 vakken te volgen... en dan doe ik er misschien nóg 3 jaar over. Bovendien wil ik geen wetenschappelijk onderwijs of een hbo-opleiding gaan volgen... dat is dan net weer té hoog gegrepen (ik ben toch veranderd door alle psychische problemen, ben veel minder geconcentreerd enzo). Daarnaast ben ik misschien zwanger. En dat is geheel mijn eigen schuld.. ik heb onveilig gevreeën... ppff.. ik had wél condooms in huis en gebruikt, maar omdat mijn vriend bij me sliep gebeurde 'het' meerdere malen.. en dus ook zonder... Ik heb mezelf gewogen in de sportschool... met kleren aan... en ik woog 56kg (bij een lengte van 1.70m dus een BMI van 19). Ik blijk een gezond gewicht te hebben en dit wist ik ook wel, maar ik snap het niet... ik voel me mega dik! Pfff... ik wil ook minstens 53kg wegen... en ik weet van mezelf liever nog minder... Ik eet vanalles, dus echt lijnen doe ik nou ook weer niet... dat lukt niet echt, omdat ik ergens bang ben om (weer) door te slaan... Maar ik heb afgesproken met een vriendin. Zij heeft nu nog anorexia... en ze weet dat ik het heb gehad ... maar ik voel me nu zo dik met dit gewicht.. dat ik me vreselijk schaam... ik heb d'r ook een tijd niet gezien, omdat ik het moeilijk vond.. Ik ga proberen om de dingen die niet zo goed gaan te bespreken tijdens zo'n gezinsgesprek (eerst volgende is 24 juni). Het is alleen moeilijker dan het lijkt... soms wil ik beginnen over het onderwerp 'eten' en het 'dik-zijn-gevoel', maar ook dan schaam ik me... grrr...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |