Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() al 2 leraren geschorst op mijn scholen wegens relatie met een leerling |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Engerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben 16 en ik zit op het vwo. Ik zou niet weten wat r niet normaal aan is |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De leraren kijken wel uit, er is het afgelopen jaar nogal wat te doen geweest om een leraar die is aangeklaagd omdattie sex had gehad met een leerlinge, die hem vervolgens heeft aangegeven! Of haar vander dan. Een gewaarschuwd man...
||
![]() |
Citaat:
Ik zit eigenlijk best vaak met mijn lerares alleen in een lokaal. Doorgaans is zij degene die de deur dan sluit. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben ook 16en zit op het vwo, en als een leraar mij zou "knuffelen" nou he, dan was hij echt nog niet klaar geweest met mij en mijn ouders. Hij is wel een leraar, of lerares in jouw geval he! Dat mag ook echt niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Okay, je moet niet gaan overdrijven en er zeker niet voor zorgen dat de relatie te afstandelijk wordt, maar toch.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor mn pw had ik gewoon een 4 en ik werd er ook uit gestuurd toen ik een propje door de klas gooide. Na de les zoek ik haar weleens op en dan hebben we het niet over wat r in de klas gebeurd net zoals dat we het in de klas niet hebben over wat er na de les gebeurd |
![]() |
||
Citaat:
En ik blijf het vreemd vinden, maar wie ben ik? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik moet zeggen dat als ik een hand op haar hand leg of op haar schouder ofzo dat ze dat niet afweert. Hoewel ze wel afstandelijk doet als r andere docenten bij zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zit nu ook al vijf jaar op dezelfde school, en ik heb ook met verschillende leraren een soortement relatie opgebouwd, daar iso ook niets mis mee. En als ik moet huilen in de klas (wat niet voorkomt, maar goed) of als ik iets erg goed gedaan heb, okay, dan is een aanraking niet verkeerd. Toch wordt ik liever niet aangeraakt door leraren, gewoon omdat dat niet juist voelt. Of ze nou aardig zijn of niet, dat doet er niet toe. Gewoon omdat ik het risico niet wil nemen, omdat het teveel gezeik en ellende met zich meebrengt. Echt, ik ben niet preuts ofzo, en ik ben zeker niet bang voor lichamelijk contact, maar ik ben gewoon voorzichtig. Waarom moeilijkheden opzoeken als ze ook zo makkelijk ontweken kunnen worden?
||
Citaat:
Als een leraar je per ongeluk op een 'vreemde' plek aanraakt, maar je verder helemaal geen speciale aandacht geeft, dan zal dit minder erg zijn dan een leraar die je 'vies' loopt aan te staren en rare opmerkingen maakt, ook al raakt hij je misschien niet aan. Het gaat om het algehele gedrag. Ik heb ook vaak zat problemen gehad met van die gluiperige leraren, die me heel vies aanstaarden en vieze opmerkingen maakten en die dan gingen vragen of ik na wilde blijven. Ik heb dit iedere keer geweigerd, of gewoon een vriendin van me meegenomen. Dan werd ik de klas uitgestuurd, moest ik naar de rector. En wat me dan opvalt is dat mensen je niet serieus nemen als je zegt dat je je niet fijn voelt bij bepaalde leraren. Want een gevoel zegt niets, volgens hen. Daarmee ben ik het dus niet eens. Ik denk dat mensen heel goed voor zichzelf kunnen uitmaken wat wel en wat niet goed voelt. Anderzijds heb ik ook vaak zat leraren bij wie ik het helemaal geen probleem vind om alleen in een klas te zitten, dan voelt het gewoon vertrouwd. Leraren die mij bijles gaven en die me nooit met een vinger 'verkeerd' hebben aangeraakt, die nooit rare opmerkingen hebben gemaakt. Van die leraren maken kleine aanrakingen (schouderklopje, knuffel, aai) helemaal niet uit. Nogmaals, het gaat niet om de aanrakingen alleen, het gaat om het algehele gedrag en het gevoel dat leraren jou daardoor geven. Leraren zijn gewoon mensen en die behandel ik gewoon hetzelfde. In het dagelijks leven kom ik ook mensen tegen bij wie ik liever uit de buurt blijf. Dat zal ik bij leraren ook doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lerarenliefde deel 2 Sander Gessel | 43 | 18-06-2005 21:36 |