Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
je kan ze ook uploaden bij
http://picserver.student.utwente.nl/ alleen even aan melden, en je doet hetzelfde als wat je doet wanneer je ze in je fotoalbum zet.
||
Citaat:
't Moet ook niet gekker worden... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een sceptische reactie is niet per definitie zinloos dunkt me. ![]()
||
Citaat:
Een onrespectvolle reactie mag niet! Topicstarters voor lul zetten die toch al twijfelen of ze sommige dingen kunnen posten vanwege kwetsende reacties is ronduit zwak. Daar krijg je een waarschuwing (en uiteindelijk een ban) voor! ![]()
||
Citaat:
Algemeen aangenomen waarheden hoeven zelden tot nooit onderbouwd te worden met argumenten. Als je zegt dat het gras groen is hoef je dat ook niet te onderbouwen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat wil niet zeggen dat alles wat niet verklaard kan worden perse onzin is, maar dat men dan juist extra voorzichtig moet zijn met de conclusies die men daaruit kan trekken.
||
Citaat:
-Hypothese bedenken -Hypothese toesten aan de werkelijk met proeven -Hypothese aannemen als waar, of weerleggen? Het enige wat ik de sceptici hier ziet doen is haar proberen voor lul te zetten. Als je het niet gelooft wat ze vertel kan je ook om meer bewijs te vragen. Ik ben het met je eens, dat je niet alles gelijk moet aannemen. Maar een beetje beleeftheid is toch niet te moeilijk?
Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
Maar nogmaals dat wil niet per definitie zeggen dat het niet waar kan zijn! Ik ben toch uitermate beleefd geweest dacht ik zo ![]()
||
Citaat:
Ik geloof er ook geen ene flikker van, want is geen logische verklaring voor als je uitgaat van dr (zwets)verhaal en het is inderdaad beter te verklaren als ze het gewoon zelf heeft gedaan en een beetje aandachtsgeil is. Ik denk ik onderbouw het wel even voor je ![]()
||
Citaat:
dan besta jij ook niet ![]() alleen je lichaam zou dan bestaan.. en ja een lichaam zonder geest is als.......een kip zonder kop ? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Outer Saai Invaders #1828 Verwijderd | 500 | 19-05-2013 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
het spiegelmeisje light fighter | 13 | 05-12-2004 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
krassen in mijn hart Dinootje | 9 | 20-07-2004 13:18 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |