Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 10:15
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
mijn verhaal kan ongeloofwaardig overkomen maar het is gisteren allemaal waar gebeurd.

Toen ik opstond was er nog niets aan de hand maar tegen de middag begon me arm te jeuken en een beetje rood te worden. Rond een uur of drie begon ik opeens krassen te krijgen.

Van de ene kant tot de andere kant van me arm. Je kon ook zien hoe ze gemaakt werden e zag langzaam een sneedje komen. Net alsof ik het zelf deed maar dat was niet zo. Tegen de avond had zo'n 8 bloedende krassen op mijn arm.

Ik weet gelukkig wel hoe het komt.

Ik voel pijn aan van andere mensen en ik krijg het terug in een lichtere vorm.. en ik heb het alleen mensen die ik goed ken.

Deze krassen komen van een vriend van mij die in Groningen woont en hij heeft gisteren een zelfmoord poging gedaan en daabij zijn hele arm onder gekrast en daarna zen polsen doorgesneden

zijn er mensen die ook wel eens pijn van andere mensen hebben of wil je een mening geven..

kate
Oud 07-07-2005, 10:21
Vejji
Vejji is offline
ik geloof daar wel in,
in WO II hebben die smerige dokters veel onderzoek gedaan naar tweelingen, waarbij de een de ander zijn/haar pijn in lichtere vorm kon voelen.

ik zie niet in waarom dat ook niet met vrienden zou kunnen als je met diegene een speciale band hebt
Oud 07-07-2005, 11:41
Releric
Releric is offline
Vraagje: Kreeg je die krassen toen je al wist dat je vriend zelfmoord had proberen te plegen of toonden ze zich al toen je het nog niet wist?
Oud 07-07-2005, 12:07
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
neej ik wist het niet
pas in de avond tegen 6en kreeg ik het te horen terwijl de krassen rond 10en al begonnen te komen.
Oud 07-07-2005, 13:46
JCG
JCG is offline
klinkt misschien beetje vreemd. Maar heb je foto's van je arm?
Oud 07-07-2005, 14:35
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
ja, maar hoe kan ik die hier neerzetten ze staan niet online
en ze zijn te groot voor men foto boek

kate

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 14:44.
Oud 07-07-2005, 15:18
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Hey kate,

ikzelf heb het nog nooit gehad, maar wel enige voor gevoelens wat betreft dit soort dingen. bijv. voelen dat er iets met iemand anders gebeurt etc.

ik hoop niet dat het hele diepe sneeën zijn? dus dat je er littekens aan overhoud?

verder zou ik aan je vriend goed laten merken dat je er voor hem bent en dat ie van jou kant steun kan verwachten, tenslotte hebben jullie niet voor niets een band samen.

succes!
Oud 07-07-2005, 15:43
JCG
JCG is offline
Citaat:
kusjeskate schreef op 07-07-2005 @ 15:35 :
ja, maar hoe kan ik die hier neerzetten ze staan niet online
en ze zijn te groot voor men foto boek

kate
stuur ze naar jcgverboom at gmail dot com dan zet ik ze wel online voor je
Oud 07-07-2005, 16:49
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
je kan ze ook uploaden bij

http://picserver.student.utwente.nl/

alleen even aan melden, en je doet hetzelfde als wat je doet wanneer je ze in je fotoalbum zet.
Oud 07-07-2005, 18:04
Tranzzam
Tranzzam is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 07-07-2005 @ 11:21 :
ik geloof daar wel in,
in WO II hebben die smerige dokters veel onderzoek gedaan naar tweelingen, waarbij de een de ander zijn/haar pijn in lichtere vorm kon voelen.
Goh, wordt Mengele tegenwoordig al als een betrouwbare bron gebruikt?

't Moet ook niet gekker worden...
Oud 07-07-2005, 20:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat is naar als je zoiets meemaakt.
Gaan die krassen ook nog zo wonderbaarlijk weg als dat ze gekomen zijn? Of hou je er altijd littekens aan over?

Hoe gaat het trouwens met je vriend?
Oud 07-07-2005, 22:32
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Tranzzam schreef op 07-07-2005 @ 19:04 :
Goh, wordt Mengele tegenwoordig al als een betrouwbare bron gebruikt?

't Moet ook niet gekker worden...
hoho dat zeg ik niet, er zijn later ook dat soort test gedaan (in minder sadistische vorm natuurlijk) waar dat ook uit bleek
Oud 07-07-2005, 22:59
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
Ik weet niet of ik er littekens aan over hou, vorige keer was me blauwe plek binnen een kwartier weer weg...

maar ik denk dat ik hier wel littekens aan over hou

met stephan (zo heet die vriend) gaat het een heel stuk beter hij is nog wel in het ziekenhuis maar hij krijgt wel psychische hulp. en lichamelijk gaat het ook een stuk beter dan gisteren. hij is nu buiten levensgevaar.. wat hij eigelijk niet leuk vind .. ik wel

bedankt voor jullie reacties

kate
Oud 07-07-2005, 23:35
JCG
JCG is offline

Oud 08-07-2005, 01:07
PaPua
PaPua is offline
WOW sickness meid............

tja sorry voor je vriend
Oud 08-07-2005, 08:08
lady of the dark
lady of the dark is offline
Ik geloof je...
Oud 08-07-2005, 09:05
Fainne
Fainne is offline
Ik geloof je ook, maar ik vind wel dat het nodig is dat je je beter leert afsluiten voor zo'n dingen, zo is het echt niet gezond
Oud 08-07-2005, 09:29
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
bedackt jcg
voor het plaatsten van mijn foto's

kijk, de krassen zitten dus alleen op mijn linkeronderarm.
Ik ga binnenkort ook hulp krijgen van een medium...

gelukkig

kate
Oud 08-07-2005, 11:31
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
goed van je dat je hulp gaat zoeken kate, ziet er behoorlijk serieus uit..

veel succes erme, en laat je even weten wat het medium je vertelde?
Oud 08-07-2005, 14:08
justalone
justalone is offline
Woow echt scary dit, ik heb er nooit in gelooft vind het wel heel facinerend. Sterkte met je vriend en maar hopen dat het geen littekens worden.
Oud 08-07-2005, 14:51
Nijn*
Nijn* is offline
Wow, behoorlijk angstaanjagend dit.. Hoop dat dat medium je er ook goed mee om kan laten gaan enz. Sterkte ermee, ook met je vriend.
Oud 08-07-2005, 20:40
dead person
dead person is offline
wow

voel je ook de pijn als ze komen opzetten??
en zitten ze dan ook op je polsen, want hij heeft geprobeerd zn polsen door te snijden... sterkte aan hem ook

iig heel veel succes en probeer er zoveel mogelijk van af te staan
Oud 08-07-2005, 21:48
Verwijderd
Nja, scary is dit niet echt.

Mijn vriendin heeft dit ook, ze voelt pijn, gevoelens en toestanden van andere mensen en neemt deze soms over. Ook heeft zij een geest die gekoppeld zit aan haar aura die haar vaak pest, pijn doet, en laat voelen wat zij heeft gevoeld. Het komt vaker voor, medium kan helpen ja

Jezelf leren afsluiten.
Oud 08-07-2005, 23:52
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat je je inderdaar hier een beetje moet voor gaan afsluiten, want dit gaat duidelijk te ver. Al zou ik je gave niet helemaal verloren laten gaan.

Maar even een vraagje: hoe kan dat dan gebeuren? Ik bedoel, als iemand in je omgeving bijvoorbeeld hoofdpijn oid heeft kan ik het nog wel bevatten. Maar hoe kan het dat zoiets tastbaars verschijnt?
Oud 09-07-2005, 13:48
no.26
no.26 is offline
Nou dan ben ik blijkbaar de enige sceptische hier! Ik geloof zeker dat je de pijn van een ander kan voelen, maar dat je huid uit zichzelf open gaat......Ik geloof echt dat jij dat gelooft, maar of het ook echt zo is, is een tweede. Ik heb zelf in mijn omgeving ook zoiets dergelijks mee gemaakt. Was ook een meisje die zo maar uit het niets verwondingen in haar armen en benen kreeg, althans dat geloofde zij, maar wat bleek was dat zij zichzelf sneedt maar die momenten zover weg drukte dat ze zich dat dus niet kon herinneren en in haar optiek die verwondingen uitzich zelf kwamen.

Ik zeg niet dat dat bij jou ook het geval is, totaal niet, maar ik zeg alleen dat er meerder mogelijkheden kunnen zijn en dat het goed is dat je hierbij hulp krijgt. in ieder gevalsucces ermee!
Advertentie
Oud 09-07-2005, 14:26
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal ik heb aankomende dinsdag een afspraak met een medium en ik hoop dat zij me verder kan helpen en dingen uit kan leggen

jullie horne van me hoe het gegaan is...

en tegen no.26 wil ik zeggen dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dat het hier niet het geval is omdat dit niet de enige keer is dat ik zoiets heb.. ik heb ook wel een blauwe plekken vanuit het niets of opeens hoofdpijn terwijl er niets aan de hand is...

kusjeskate
Oud 12-07-2005, 02:22
Wammus
Wammus is offline
Whooo dit lijkt me niet heel erg gezond ofzo. Ik heb zelf wel vaak dat ik hetzelfde denk als een goede vriend van me. Maar of dat net zoiets is als dit zou ik echt niet weten.

Veel succes met die vriend van je.
Oud 15-07-2005, 09:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Even al die zinloze replies weggehaald.

Mensen: dit is mystiek! Bedoeld voor dingen die onverklaarbaar zijn. Toon een beetje RESPECT voor elkaar asjeblieft
Oud 15-07-2005, 10:55
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-07-2005 @ 10:52 :
Even al die zinloze replies weggehaald.
Goed idee, maar niet alle zinloze topics weghalen hier, want anders kan je net zo goed heel mystiek opdoeken.

Een sceptische reactie is niet per definitie zinloos dunkt me.
Oud 15-07-2005, 11:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 15-07-2005 @ 11:55 :
Goed idee, maar niet alle zinloze topics weghalen hier, want anders kan je net zo goed heel mystiek opdoeken.

Een sceptische reactie is niet per definitie zinloos dunkt me.
Een sceptische reactie mag, mits onderbouwd met argumenten.
Een onrespectvolle reactie mag niet! Topicstarters voor lul zetten die toch al twijfelen of ze sommige dingen kunnen posten vanwege kwetsende reacties is ronduit zwak. Daar krijg je een waarschuwing (en uiteindelijk een ban) voor!
Oud 15-07-2005, 11:49
El Chupacabras
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-07-2005 @ 12:17 :
Een sceptische reactie mag, mits onderbouwd met argumenten.
Een onrespectvolle reactie mag niet! Topicstarters voor lul zetten die toch al twijfelen of ze sommige dingen kunnen posten vanwege kwetsende reacties is ronduit zwak. Daar krijg je een waarschuwing (en uiteindelijk een ban) voor!
Nou ik ben dus een scepticus en ik lees hier wel eens van die topics. Heb je dat nuchter meegemaakt of heb je weer teveel aan de crackpijp geroken? Daarnaast hoeft een sceptische reactie niet eens voldoende beargumenteerd te zijn. Bijvoorbeeld als iemand zegt dat ie geesten kan zien en iemand zegt "Das vette onzin" hoef je geen enige vorm van onderbouwing te geven voor deze sceptische reactie als vrijwel het gros van de mensen als waarheid aanneemt dat geesten niet bestaan.

Algemeen aangenomen waarheden hoeven zelden tot nooit onderbouwd te worden met argumenten. Als je zegt dat het gras groen is hoef je dat ook niet te onderbouwen.
Oud 15-07-2005, 12:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 15-07-2005 @ 12:49 :
*knip*
Maar je snapt wat ik bedoel en dat is het belangrijkste
Oud 15-07-2005, 12:28
El Chupacabras
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-07-2005 @ 13:01 :
Maar je snapt wat ik bedoel en dat is het belangrijkste
Ja dat je alle die crackheads hier niet zo maar mag beledigen, dan wel de grond in boren, omdat ze onzin verpatsen?
Oud 15-07-2005, 13:28
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 15-07-2005 @ 13:28 :
Ja dat je alle die crackheads hier niet zo maar mag beledigen, dan wel de grond in boren, omdat ze onzin verpatsen?
nozem ga spammen in onzin
Oud 15-07-2005, 14:58
Dauron
Dauron is offline
ten eerste: ik wordt gek van al die scepsis, wat doen jullie hier?? gaat ergens anders spammen. hebben jullie niet door dat mensen zich gekwetst voelen!

ok nu weer ontopic:

kate ik denk dat je erg goed om je heen moet kijken want dit kan (met nadruk op kan) gevaarlijk worden, als iemand de verhalen van de vallende sluier weet, kent deze dit gevaar. maar wees niet bang, het komt vrijwel nooit voor dat iemand echt in gevaar is. ervaar het maar als lastig. ban het anders maar uit en als dat niet helpt zoek het internet af naar paranormale groepen, msn - lunaris is er een van, een aanrader.
Oud 15-07-2005, 15:18
Vejji
Vejji is offline
het klinkt wat dom miss, maar je moet er ook niet goed in worden zeg maar.
als je het vaker hebt zou ik toch echt ff hulp gaan zoeken oid want het lijkt me opzich wel een mooi iets (ik meen dat; dat je op zo'n sterke manier meevoelt met vrienden) maar als het doorslaat ben je wel het bokje denk ik
Oud 15-07-2005, 17:18
El Chupacabras
Citaat:
Dauron schreef op 15-07-2005 @ 15:58 :
ten eerste: ik wordt gek van al die scepsis, wat doen jullie hier?? gaat ergens anders spammen. hebben jullie niet door dat mensen zich gekwetst voelen!
Sceptici zorgen ervoor dat bepaalde dingen steeds op een enigszins wetenschappelijke wijze verantwoord dan wel benaderd wordt om zo te voorkomen dat bijgeloof of onjuistheden als waarheden gezien kunnen gaan worden.

Dat wil niet zeggen dat alles wat niet verklaard kan worden perse onzin is, maar dat men dan juist extra voorzichtig moet zijn met de conclusies die men daaruit kan trekken.
Oud 15-07-2005, 17:20
Loisjuh
Loisjuh is offline
heeft het medium al iets gezegd? Ik hoop echt dat ze je kan helpen.... En hoe is het nu met je vriend?

XXX en sterkte!
Oud 15-07-2005, 17:41
JCG
JCG is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 15-07-2005 @ 18:18 :
Sceptici zorgen ervoor dat bepaalde dingen steeds op een enigszins wetenschappelijke wijze verantwoord dan wel benaderd wordt om zo te voorkomen dat bijgeloof of onjuistheden als waarheden gezien kunnen gaan worden.

Dat wil niet zeggen dat alles wat niet verklaard kan worden perse onzin is, maar dat men dan juist extra voorzichtig moet zijn met de conclusies die men daaruit kan trekken.
DE wetenschappelijke manier is toch
-Hypothese bedenken
-Hypothese toesten aan de werkelijk met proeven
-Hypothese aannemen als waar, of weerleggen?

Het enige wat ik de sceptici hier ziet doen is haar proberen voor lul te zetten. Als je het niet gelooft wat ze vertel kan je ook om meer bewijs te vragen.

Ik ben het met je eens, dat je niet alles gelijk moet aannemen. Maar een beetje beleeftheid is toch niet te moeilijk?

Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 17:44.
Oud 15-07-2005, 17:47
El Chupacabras
Citaat:
JCG schreef op 15-07-2005 @ 18:41 :
DE wetenschappelijke manier is toch
-Hypothese bedenken
-Hypothese toesten aan de werkelijk met proeven
-Hypothese aannemen als waar, of weerleggen?

Het enige wat ik de sceptici hier ziet doen is haar proberen voor lul te zetten. Als je het niet gelooft wat ze vertel kan je ook om meer bewijs te vragen.

Ik ben het met je eens, dat je niet alles gelijk moet aannemen. Maar een beetje beleeftheid is toch niet te moeilijk?
de wetenschappelijke methode gaat voor vrijwel alle topics in mystiek niet op, omdat ze niet bewezen of niet te bewezen zijn. Om meer bewijs vragen lijkt me lastig aangezien je niet weet of die ander gewoon zit te zwetsen of de al dan niet vertroelde waarheid aan het vertellen is.

Maar nogmaals dat wil niet per definitie zeggen dat het niet waar kan zijn!

Ik ben toch uitermate beleefd geweest dacht ik zo
Oud 15-07-2005, 17:47
Vejji
Vejji is offline
ignore ze ipv erop in te gaan zo raken we tikkie offtopic
Oud 15-07-2005, 18:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Voer deze discussie eens ergens anders Desnoods ga je maar naar Meldpunt & Mededelingen.
Dit topic is van kusjeskate en gaat over het voelen van andermans pijn.

Vanaf nu daarover discussiëren astublieft
Alle andere reacties worden per direct verwijderd.
Oud 15-07-2005, 22:33
11568
11568 is offline
Ik geloof er geen flikker van en het kan net zo goed automulitatie zijn
Oud 16-07-2005, 09:53
El Chupacabras
Citaat:
11568 schreef op 15-07-2005 @ 23:33 :
Ik geloof er geen flikker van en het kan net zo goed automulitatie zijn
dat mag je dus blijkbaar helemaal neit zeggen, want das niet onderbouwd met argument.

Ik geloof er ook geen ene flikker van, want is geen logische verklaring voor als je uitgaat van dr (zwets)verhaal en het is inderdaad beter te verklaren als ze het gewoon zelf heeft gedaan en een beetje aandachtsgeil is.

Ik denk ik onderbouw het wel even voor je
Oud 16-07-2005, 13:40
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
Daar ben ik weer,
ik heb dus met een medium gesproken, en zij denkt dat het signalen zijn van mensen om wie ik veel geef, zodat ik ze dan kan helpen..

deze keer kwamen de krassen achteraf en kon ik er dus niets meer aan veranderen, maar omdat ik soms ook wel eens tekens van te voren krijg (opeens heel moe, hoofdpijn, misselijk) is het volgens het medium de bedoeling dat ik daar iets mee doe..

het is een beetje moelijk uit te leggen maar het is een soort hulp voor mij en andere mensen dat ik het van te voren weet..
want mijn moeder heeft bijvoorbeelde de ziekte van phyfer en het zou dus kunnen zijn dat als ik mijn 'gave' ga proberen te verbeteren en uitbreiden dan zou ik aan kunnen voelen (zonder dat ik er zelf iets aan over hou) wanneer ze weer een tegenval krijgt (dat ze heel erg moe is en bijv. niet kan lopen)

ik ben dus zeker ook van plan om te gaan trainen met mijn 'gave' en me afsluiten voor erge en rare dingen zoals die krassen, want dat wil ik namelijk niet meer meemaken..
voorlopig krijg ik ook hulp van het medium en zij gaat mij dan ook steunen en helpen het onder controle krijgen van men gevoelens.

verder wil ik nog even zeggen dat het met stephan weer een heel stuk beter gaat zijn wonden beginnen al een klein beetje te genezen, ze zijn in ieder geval weer allemaal dicht (ze bloeden niet meer enz.) ik ben woensdag bij hem langsgeweest en dat vond hij erg leuk, hij wist niet dat ik iets van zijn krassen had overgehouden daar was hij dus echt van geschrokken..
verder krijgt hij psychiche hulp om uit zen depressie te komen ik hoop voor hem dat het snel allemaal wat beter met hem gaat...

ik wil iedereen ook nog even bedanken voor de reacties die iedereen heeft gegeven, zelfs de stukjes die heel erg ontopic waren wil ik bedanken omdat ze dan tog hun mening hebben gegeven en laten zien hoe zij over dingen denken...

kusjeskate
Oud 16-07-2005, 16:25
Roos
Roos is offline
Wat vinden je ouders ervan?
Oud 16-07-2005, 18:04
Verwijderd
't is prettig als je anderen ergens mee kunt helpen ed, maar ik zou er wel mee uit kijken dat het niet ten koste gaat van jezelf. (Dan bedoel ik dus meer dan alleen dingen mbt het 'overnemen' van lichamelijke klachten van anderen.)

Over of ik er wel of niet in geloof ga ik me niet uit laten.
Oud 18-07-2005, 11:03
Fatal-Mind
Fatal-Mind is offline
wat mijn ouders er van vinden is verschillend,
de ene keer zijn ze het met me eens en geloven ze me de andere keer zeggen dat ik me aanstel en dat de hoofdpijn komt doordat ik me druk maar en de blauwe plekken gekomen zijn omdat ik me gestoten zal hebben..

maar over het algemeen steunen ze me wel, deze keer moesten ze me wel geloven want waarom in vredes naam zou ik in mezelf snijen en krassen komen niet van stress en ik kan ze ook niet op me werk opgelopen hebben..

kusjeskate
Oud 18-07-2005, 11:48
Raven
Raven is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 15-07-2005 @ 12:49 :
Nou ik ben dus een scepticus en ik lees hier wel eens van die topics. Heb je dat nuchter meegemaakt of heb je weer teveel aan de crackpijp geroken? Daarnaast hoeft een sceptische reactie niet eens voldoende beargumenteerd te zijn. Bijvoorbeeld als iemand zegt dat ie geesten kan zien en iemand zegt "Das vette onzin" hoef je geen enige vorm van onderbouwing te geven voor deze sceptische reactie als vrijwel het gros van de mensen als waarheid aanneemt dat geesten niet bestaan.

Algemeen aangenomen waarheden hoeven zelden tot nooit onderbouwd te worden met argumenten. Als je zegt dat het gras groen is hoef je dat ook niet te onderbouwen.
Dus.. geesten bestaan niet ?
dan besta jij ook niet

alleen je lichaam zou dan bestaan.. en ja een lichaam zonder geest is als.......een kip zonder kop ?
Oud 18-07-2005, 11:56
El Chupacabras
Citaat:
Raven schreef op 18-07-2005 @ 12:48 :
Dus.. geesten bestaan niet ?
dan besta jij ook niet

alleen je lichaam zou dan bestaan.. en ja een lichaam zonder geest is als.......een kip zonder kop ?
Mijn geest bestaat niet hoor! Alleen maar wat jij onder mijn lichaam verstaat en de geest is louter het produkt van de hersenen en biochemische processen.

Regels voor berichten