Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 18:21
Verwijderd
Wat doe jij voor dat je gaat slapen?
Poets je altijd je tanden en smeer je je grondig in met Zwitsal?
Kijk je naar het late nieuws?
Lees je een boek, of kijk je liever naar de herhaling van oprah?

En als je niet kunt slapen, wat doe je dan?
Neem je dan een warme kop melk?
Of ga je uit bed en eet je je helemaal vol?

TS begint:
Nou ja ik poets dus altijd mijn tanden, was mijn gezicht, verwijder make up, smeer met zwitsal, neem mn medicijnen in, en doe oogzalf in.

En ik kijk vaak naar Oprah, Will & Grace, Friends, Sixpack of zielige rtl4 films. En daarna lees ik, en ga ik meestal nog even naar de wc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 18:24
Apomes
Apomes is offline
Ik poets mijn tanden 3 x, ik reinig mijn gezicht en ga in een heerlijk warm bad. Daarna smeer ik mijn gezicht nog wat vol en kijk ik nog wat DVD's zoals Charmed, W&G, Geslacht de pauw,...Dan lees ik nog een boek of een magazine. Na dit alles stuur ik nog een sms'je, en dan kan ik beginnen aan mijn REM slaap Dan is het meestal 1 uur ofzo
Oud 13-06-2005, 18:25
Verwijderd
ik kleed me uit, poets mijn tanden, check mijn mail, sms wat en ga dan in diepe rust
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:28
Otis
Otis is offline
ik kijk netwerk , ik msn tot laat , ik poets mn tanden, ik trek iets comfortabels aan, ik lees nog wat en ik val in slaap.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:30
qghp
qghp is offline
Ik doe mn lensen uit, ik poets mn tanden, ik ontdoe me van mijn kleren en ik ga tv kijken alvorens ik in ene diepe rust wegzak
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:30
Maharani
Maharani is offline
Ik ga MSN-en, douchen, tanden poetsen, haren kammen en dan pitten.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:31
Otis
Otis is offline
ohja de pil en lenzen horen ook bij t ritueel.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:00
Verwijderd
ik haal make-up eraf, wassen, insmeren met zwitsal, lenzen uitdoen, bril op, pil en pufjes nemen.

dan tv kijken of muziek luisteren, en slapen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:33
Lady Jane
Lady Jane is offline
Poets tanden, make-up eraf, plassen en daarna omkleden.

In bed nog even muziek luisteren, lezen en dan slapen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:38
Roos
Roos is offline
Tandenpoetsen, lenzen uitdoen, slapen.
Oud 13-06-2005, 19:41
11568
11568 is offline
Ik rook een sigaret, haal mijn make up eraf, smeer mijn nachtcreme op, doe mijn haar in een staart, poets mijn tanden en ga internetten tot de nachtcreme is ingetrokken want anders heb ik het idee dat mijn kussen al dat spul ingesmeerd krijgt. Daarna ga ik in bed liggen en werk ik mijn post its bij op mijn nachtkastje met dingen die ik moet doen/kopen/bellen. Ik kijk ook altijd nog een minuut of tien in een van de spiegels naast bed
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:53
FayLa32
FayLa32 is offline
Toevallig zeg ik altijd "nighty night" tegen m'n mams, rook een peuk, ga naar de wc, poets m'n tanden, maak m'n gezicht soort van schoon, trek m'n kleding uit, haar meestal in een vlecht, smeer een crémespulletje op, ga nog wat tv kijken, zet de wekker, en dan luister ik muziek totda ik duf word en ik slaap val.

Als ik niet in slaap val dan ga ik nog wat roken en luister ik nog wat muziek.
Oud 13-06-2005, 20:13
Miles
Miles is offline
voordat ik ga slapen poets ik mn tanden, leg ik kleren klaar voor de volgende dag, sluit ik mn mobieltje aan op de oplaadkabel en stel ik de wekker van mn mobieltje aan. daarna kijk ik nog een clip op mtv en rond elven ga ik jazz luisteren op duitse radiostations.
Oud 13-06-2005, 20:19
Verwijderd
kneukelen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:21
Verwijderd
Ik poets mijn tandjes . Haal make up eraf .

Ga in bed liggen , meestal nog een sigaretje erbij . Vaak uren wakker liggen . Tv kijken , dvd's , muziek luisteren , boeken lezen , dansen (want niemand die het ziet) Tegenwoordig met het katje spelen .
Meestal drink ik terwijl ik in bed lig ook nog wel wat , maar dat ligt eraan hoe lang ik wakker lig . En meestal word mijn pakje sigaretten steeds leger naarmate ik langer in bed lig .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:26
woezel
woezel is offline
ik poets mn tanden, ga in bed liggen, lezen en slapen.
Oud 13-06-2005, 20:30
stephan85
stephan85 is offline
Citaat:
Zaara schreef op 13-06-2005 @ 19:30 :
Ik ga MSN-en, douchen, tanden poetsen, haren kammen en dan pitten.
haren kammen voordat je gaat slapen, ik doe dat eigenlijk meestal 's ochtends.

of is het voor vrouwen normaal om voor het slapen gaan ff de haren netjes te doen? ik kan me er niets bij voorstellen...

ontopix: kleding uit, wekker zetten, nog ff tv kijken.... en pitten maar. en als ik niet kan slapen, dan kijk ik gewoon nog wat langer tv.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:08
Verwijderd
wisselt nogal, maar meestal msn ik nog veel te lang, rook tot ik er echt genoeg van heb, maak ruzie of doe gezellig met mijn huisgenoten, poets mn tanden, lees en ga dan slapen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:21
JJ13
JJ13 is offline
soms msnen, kleren uit, pyama aan, gezicht schoonmaken (of ik moet me al gedoucht hebben), tanden poetsen, in bed liggen lezen, slapen
Oud 13-06-2005, 21:33
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
stephan85 schreef op 13-06-2005 @ 21:30 :
haren kammen voordat je gaat slapen, ik doe dat eigenlijk meestal 's ochtends.

of is het voor vrouwen normaal om voor het slapen gaan ff de haren netjes te doen? ik kan me er niets bij voorstellen...
Het is een tic
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:37
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Beetje zappen, omkleden, tandenpoetsen, video spelletje spelen, mijn bed uit om het licht uit te doen, mijn bed weer in, vervolgens er toch maar weer uit, licht aan, batterijen en telefoon opladen, mijn bed weer in, slapen
Oud 13-06-2005, 21:39
Susanne
Susanne is offline
meestal lig ik nog heel lang wakker door school, dan ben ik bang dat ik iets vergeten ben ofzo, en dan word ik weer wakker en ga ik alles controleren... maar daar ben ik nu gelukkig een tijdje vanaf
verder kijk ik idd nog oprah in bed als ik het smiddags gemist heb, of het nieuws
Oud 13-06-2005, 22:23
schimmel
schimmel is offline
dat is elke avond eigenlijk weer anders.
maar meestal houdt het make-up afhalen, tandjes poetsen, nivea opsmeren, handen wassen, tas inpakken en lezen in.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:32
Kaps
Kaps is offline
Ik vreet me gek aan B-merk sultana's, liga's en kitkat's
Een occasioneel kopje warme choco-amaretto
En dan een boek lezen totdat ik in slaap donder met het licht aan.
En dat met een behoorlijke regelmaat.
Oud 13-06-2005, 22:52
Verwijderd
Meestal zit ik tot laat wat te internetten. Ik neem mezelf altijd voor om voor het slapen gaan nog lekker te ontspannen, maar ik doe het nooit.

Rond een uurtje of 1 ga ik eens tandenpoetsen, makeup afhalen, cremetjes smeren, pyjama aandoen, soms nieuwe liedjes op mijn mp3 speler zetten.

Dan ga ik vaak nog in bed naar muziek luisteren op m'n mp3 speler, omdat ik toch niet meteen kan slapen. En muziek luisteren in bed is zo fijnnn <3.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 23:14
Verwijderd
Ik rook een joint en poets mijn tanden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 23:20
Waltz
Waltz is offline
Ik ga heel lang achter de computer over de zin van het leven nadenken en melancholisch naar het beeldscherm staren. En naar muziek luisteren maar dan moet de megabass uit omdat iedereen in huis al slaapt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 23:27
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Mijn slapengaan ritueel:

- (optioneel) Poezen voeren
- Buiten sjekje roken (mag niet in huis ) en boek lezen
- Mijn poes mee naar boven sjouwen en op de slaapkamer dumpen
- Tanden poetsen (wil ik nog wel eens vergeten btw )
- Kleren uit trekken
- In bed gaan liggen
- Vriendinnetje lastig vallen met vervelende vragen
- Proberen eigenwijze poes (die op de bank ligt) te lokken met lieve woordjes
- Schelden omdat de eigenwijze poes niet wil komen
- (optioneel) Verder lezen
- In slaap vallen (al dan niet met boek)
Oud 13-06-2005, 23:58
bamiPoep
bamiPoep is offline
tv webgirls kijken en/of masturberen
Oud 14-06-2005, 08:21
George
George is offline
Ik poets m'n tanden, kleed me uit, douche me, doe m'n lenzen uit, lees een boek en ga slapen.
Oud 14-06-2005, 13:28
Verwijderd
tandepoetsen douchen mario-en en dan gaan pitten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:46
ZerO
ZerO is offline
ik poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf, was mijn gezicht, trek mijn kleren uit ga in bed liggen en dan kijk ik tv of een een film meestal val ik tijdens de film in slaap

oh en als ik uit ben geweest en heeeeeel gaar ben poets ik alleen nog mijn tanden en half slapend trek ik mijn kleren uit
Oud 14-06-2005, 13:52
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
tanden poetsen. lenzen inlaten ( i know...)
Oud 14-06-2005, 14:09
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-06-2005 @ 14:46 :
ik poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf, was mijn gezicht, trek mijn kleren uit ga in bed liggen en dan kijk ik tv of een een film meestal val ik tijdens de film in slaap

Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:58
Verwijderd
ik vraag me af waarom iemand in godsnaam fucking 3 keer zijn/haar tanden poetst

zoiets noemen we obsessive compulsive disorder. (wat is het nederlandse woord ook alweer?)

hoe dan ook, ik ben erg blij met het avondprogramma van net5: will&grace, oude friends afleveringen waarbij je al weet wat ze over 2 minuten gaan zeggen omdat je ze inmiddels ook al 6 keer heb gezien, en soms nova/netwerk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:06
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
ERICx schreef op 14-06-2005 @ 15:58 :

zoiets noemen we obsessive compulsive disorder. (wat is het nederlandse woord ook alweer?)
Voor een frisse adem.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:07
tuttebel
tuttebel is offline
vlak voor slapen nog even msnen of nog gauw een opdracht voor de volgende dag uitprinten.
met de radio aan tanden poetsen, als mn haar erg klitterig is even uitkammen, buitenbeugel in (hihi), mn makeup doe ik meestal pas smorgens eraf..lui
pyama aan, bbb-oefeningen doen (a), en nog wat lezen/leren en muziek luisteren.
Oud 14-06-2005, 18:23
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ERICx schreef op 14-06-2005 @ 15:58 :
Ik poets ze altijd eerst met een tandpasta voor zuivere tanden, dan gebruik ik de elektrische tandenborstel met tandpasta voor witte tanden en daarna terug de gewone met tandcreme voor anti-vlekken. En dat tot 3 keer dag! Ahoi glazuurlaag (elke keer 5 tal minuten, dus het valt reuze mee)
Oud 14-06-2005, 18:46
innogen
innogen is offline
Ik haal mn make up eraf als ik dat opheb, poets m'n tanden, trek mn pyjama aan, en lees nog wat. Dat is het wel eigenlijk.
Oud 14-06-2005, 19:18
Lugosi
Lugosi is offline
douchen, haren wassen, make-up eraf halen, tanden poetsen, pyjama aantrekken, wekker zetten en slaaaaaaapen.
als ik niet kan slapen, dan ga ik urenlang liggen woelen en naar enge geluiden luisteren en mezelf daarmee bang maken. als het te bont wordt, ga ik beneden computeren of tv-kijken.

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:24
Jolene
Jolene is offline
Ik rol meestal zo mijn bed in
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:38
Olijf
Olijf is offline
Ik moet me altijd wel een beetje aan m'n rituelen houden anders kom ik niet snel in slaap. Dan kan het meer dan een half uur duren! Ik moet altijd lezen en ik lees dan gewoon tot mijn ogen dicht vallen. Werkt prima. Anders ga ik eerst nog mijn hele dag doornemen en dat helpt me niet in slaap te komen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:42
klittie
klittie is offline
Citaat:
testout.com schreef op 13-06-2005 @ 21:21 :
En meestal word mijn pakje sigaretten steeds leger naarmate ik langer in bed lig .
Ja bij mij ook
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 19:23 :
Ik poets ze altijd eerst met een tandpasta voor zuivere tanden, dan gebruik ik de elektrische tandenborstel met tandpasta voor witte tanden en daarna terug de gewone met tandcreme voor anti-vlekken. En dat tot 3 keer dag! Ahoi glazuurlaag (elke keer 5 tal minuten, dus het valt reuze mee)
bedoel je dat je 3 keer per dag 3 keer 5 minuten poetst?

ik poets 2 tot 3 keer per dag. iedere poetsbeurt is ongeveer 2 minuten.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:50
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ERICx schreef op 14-06-2005 @ 20:48 :
bedoel je dat je 3 keer per dag 3 keer 5 minuten poetst?

ik poets 2 tot 3 keer per dag. iedere poetsbeurt is ongeveer 2 minuten.
hah, nee 3 keer per dag 5-6 minuten. Anders had ik nu helemaal geen tandglazuur meer
Oud 14-06-2005, 20:03
Verwijderd
oh mkay dude.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 19:23 :

hahaha geniaal, weet je hoelang je daar wel niet mee bezig bent. dan zou ik al een kwartier aan mn tanden moeten besteden.

wat ik doe: ik geniet meestal van een glasje wijn, was gezicht, smeer creme op gezicht en als ik niet lui ben ook de rest. en dan tanden poetsen, pyjama aan, eventueel een warme kruik want dat is lekker.
tv kijken, boek lezen. mischien nog een glas wijn
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 14-06-2005 @ 22:42 :
hahaha geniaal, weet je hoelang je daar wel niet mee bezig bent. dan zou ik al een kwartier aan mn tanden moeten besteden.

wat ik doe: ik geniet meestal van een glasje wijn, was gezicht, smeer creme op gezicht en als ik niet lui ben ook de rest. en dan tanden poetsen, pyjama aan, eventueel een warme kruik want dat is lekker.
tv kijken, boek lezen. mischien nog een glas wijn
mijn huisgenoot vindt het raar als ik meer dan 1 glas per dag drink als ik niet uitga ofzo. maar een glas wijn voor het slapen gaan is lekker
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:04
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik msn + forum en dan ga ik me uitkleden, tanden + haar ff wassen.

dan nog ff tv kijken friends enzo dan hoop ik in slaap te zijn gevallen en anders zet ik me pc weer aan en ga muziek downen en forummen.
Oud 14-06-2005, 22:14
Never gone
Never gone is offline
Ik poets mijn tanden niet altijd en soms haal ik ook mijn oogmake-up er niet af. Het is heel slecht, ik weet het, maar lui he.
Dan ga ik bijvoorbeeld met een lekker drankje in bed liggen en een beetje tv kijken en dan heb ik geen zin meer om eruit te gaan (lekker warm haha!)
Maar het moet zo zijn: oogmake-up verwijderen, gezicht en oksels schoonmaken, tanden poetsen, haar comfortabel doen, naar de wc, handen wassen, in bed, wekker afstellen, gsm op stil zetten (geen gesprekken voor mij 's nachts ).
Vlak voor het slapen gaan kijk ik vaak nog even de lokale omroep of Rtl 4 (Oprah/Film). Er is (bijna altijd) niets op tv.
Of je moet van die belachelijke sex-reclames houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten