Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik geen concrete tips voor je die ik al niet over MSN gegeven heb of hier al staan. *Stevig Knuffelt* En als je iets kwijt moet oid, je weet me te vinden! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meen me daar iets van te herinneren van 2 jaar, maar correct me if I'm wrong.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk altijd dat je je moet afvragen hoe je zou reageren als hij het nu zou uitmaken. Zou je dan stiekem opgelucht zijn, of zou je alles willen doen om m terug te krijgen? Als het eerste het geval is: uitmaken. Bij het tweede: bij hem blijven en proberen het vuur terug te brengen. Het helpt wel als je iets doet wat jullie normaal nooit doen. Dus als je normaal bij hem thuis afspreekt, spreek ns in de stad af. Zoiets. Succes!
||
Citaat:
![]() Is dat slecht? [Edit: afgelopen donderdag waren we trouwens een jaar samen.]
||
Citaat:
Of straks is je gevoel zo laag, en dan kom je iemand tegen die je vuur weer "aanwakkert"...dan gaat het toch wel uit. Kijk het nog even een paar weken aan, volg mijn advies op en als het niet werkt: sterkte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, Kruimel, je moet echt met hem praten. En hem dwingen terug te praten, duidelijk maken dat hij je anders kwijtraakt. Je moet weten hoe hij erover denkt en het is niet eerlijk om hem niet te vertellen hoe jij erover denkt. En als er dan niks meer is wat je boeit of waarvoor je wilt blijven, dan is het zo, en dan heb je dat te accepteren. Maar ik geloof dat je er nog wel moeite voor wilt doen en dat betekent dat hij je heus niet onverschillig laat, denk ik. Maar ik denk dat ik weet hoe moeilijk het is en het is ook heel rot. Maar soms... Laat ik het zo zeggen: denk niet te lichtvaardig over het met hem uitmaken, maar laat je ook niet door gewoonte en sleur en praktische zaken tegenhouden. Als het dan echt moet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: -ik heb heel globaal reacties gelezen-... Kan het niet gewoon even een dipje zijn? Je geeft zelf aan dat je je vriend weinig ziet. Ik heb dat nu ook; ik zie mijn vriend weinig, en tsjaa dan voelt dat toch ineens anders. Kijk, als je je vriend dan ziet en je hebt weinig zin in iets, omdat je te moe bent ofzo, dan is meteen alles saai. Als je net die ene dag geen zin in seks hebt, heb je meteen een slecht seks leven... Elkaar zo weinig zien in een relatie vind ik niet echt op schieten. Verder wat je in je begin topic schrijft, dan je nergens meer zin in hebt met hem, dan denk ik hmmz. Maar hoe komt dat dan? Ik bedoel al is de begin liefde eraf; het kan dan toch nog wel gewoon een leuke jongen zijn met wie je gezellige dingen kan doen?! Is het niet gewoon dat je even minder in je vel zit (druk, stress, weet ik veel), en dat het daarom wat minder loopt tussen jullie... En zoals gezegd gewoon praten met hem. Dat hij weinig tegengas geeft, en weinig met eigen oplossingen komt, dan ken ik wel ![]() Sterkte ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*Dikke Knuf* en je weet mijn nummer! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 deel 2 Verwijderd | 500 | 02-06-2009 20:51 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 fizzle-fluffy | 500 | 20-05-2009 17:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |