Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hoezo om mensen de grond in te trappen. ik geef een beeld dat ik van haar heb, met mijn advies. dan trapik niemand de grond in. ik kan me wel voor stellen dat ze het niet leuk vind om te horen, maarja, begin er dan ook niet over...
|
![]() |
laaat 1 ding duidelijk wezen..
ik heb geen foute vrienden!!! die muziek waar k van hou is geen kankerherrie.. ik bedoel ik hou dr van dus daar voel k me niet kut door.. ik bedoel ik vroeg om hulp en niet om afgezeken te wroden.. maar andere mensen iig dank je wel voor jullie hulp!
|
Wat lopen jullie nou te anen over negatief zijn! JULLIE maken het negatief, door te zeggen dat het negatief is! Jullie mogen neonazis niet, en daarom mag ik niemand een neonazi noemen, want dat zou beledigend zijn. Maar als die persoon nou echt een neo is, dan is het pas beledigend als ze hoort dat ik haar zo niet mag noemen omdat dat zo negatief is. En ik heb het haar nog niet zien ontkennen, terwijl ze wel een lijst van ontkenningen heeft gemaakt. Ik zat er dus niet ver naast!
En als je er zo openlijk voor uitkomt dat je zo bent, waarom mag niemand je daar dan op aanspreken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
voel me schuldig Cookie | 15 | 30-10-2004 18:20 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Psychologie |
Ik wis mijn recht op: ik voel me rot maf fluitketeltje | 10 | 22-10-2003 23:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me zo'n aansteller Zweefvliegtuig | 26 | 28-06-2003 17:49 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 | |
Psychologie |
ik voel niets meer. sorryffanoniem | 13 | 13-03-2002 16:57 |