Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 15:35
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
waarom zijn er weet ik hoeveel topics over snijden ensow terwijl ze bijna allemaal hetzelfde zijn....Ik Wil niet zeiken ofsow...maar misschien kun je eerst effuh kijken of er al een topic is die over zulke dingen gaat en of je daar misschien je probleem bij kan pleueren...want zow word dit forum echt zwaar verneukt....
Jah nu krijg ik zekers allemaalcommentaar ensow...maar ik zeg ut alleen maar...missien dat we met zun allen efffuh kunnen zorgen dat er niet om elk klein dingetje een topic word gemaakt...

Advertentie
Oud 08-06-2002, 16:00
Miracle
Miracle is offline
Misschien heb je gelijk...

Helaas open je hiervoor wel helemaal een nieuwe topic en dat vindt ik een beetje overdreven
Oud 08-06-2002, 16:00
Frida
Frida is offline
Citaat:
~LiEf MeisJuh~ schreef:
dat er niet om elk klein dingetje een topic word gemaakt...
Snijden/automulatie is nu niet meteen een klein dingetje he
Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb er een eigen mening over maar die uit ik liever niet op het forum zelf

Als mensen hun verhaal kwijt willen kan dit op dit foum in principe... Of een topic al dan niet gesloten moet worden is zo eigenlijk een beetje ook de beslissing van de forumbazen he
Oud 08-06-2002, 16:20
Verwijderd
goh heb je dat helemaal zelf bedacht?

< Dit is dus al heel vaak aan de orde geweest>
Oud 08-06-2002, 16:26
tacidvs
tacidvs is offline
En hier de prijs voor de mij tot grootste wanhoop drijvende typestijl.
Oud 08-06-2002, 16:51
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Ik zeg het alleen maar>>>> omdat ik het super irritant vind>>>>dus! maarja>>>ik ben schijnbaar een van de weinigen!
Oud 08-06-2002, 18:30
*Little heaven
*Little heaven is offline
idd
Oud 08-06-2002, 19:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
~LiEf MeisJuh~ schreef:
waarom zijn er weet ik hoeveel topics over snijden ensow terwijl ze bijna allemaal hetzelfde zijn....Ik Wil niet zeiken ofsow...maar misschien kun je eerst effuh kijken of er al een topic is die over zulke dingen gaat en of je daar misschien je probleem bij kan pleueren...want zow word dit forum echt zwaar verneukt....
Jah nu krijg ik zekers allemaalcommentaar ensow...maar ik zeg ut alleen maar...missien dat we met zun allen efffuh kunnen zorgen dat er niet om elk klein dingetje een topic word gemaakt...

En over je schrijfstijl: de titel van een topic (en de inhoud) moeten in normale, kleine letters GeScHrEvEn WoRdEn.
'EffuH een MedEdeLinG!'
Oud 08-06-2002, 19:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
*heeft geen persoon met sluit-recht online*
Oud 08-06-2002, 19:06
Mef
Mef is offline
Leer Nederlands.
Oud 08-06-2002, 19:15
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Dat hier vaak een topic over wordt geopend bewijst alleen maar dat er dus veel mensen zijn die hier wat over kwijt willen. Op zich heb je wel gelijk... Maar ik snap 'die mensen' ook wel... het is toch niet zo fijn om je verhaal bij iemand anders in het topic te zetten, bovendien staat er al in een ander topic dat het niet gewenst is om je levensverhaal bij een verhaal van iemand te zetten... Dus ja op een gegeven moment blijft er dan niets over... en kunnen we het totale forum sluiten...

Groetjes!!

ps... over het onderwerp 'waarom zijn er zoveel topics over snijden' zijn ondertussen ook al 25 topics geplaatst...
Oud 08-06-2002, 19:17
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Citaat:
Frida schreef:

Snijden/automulatie is nu niet meteen een klein dingetje he
Maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb er een eigen mening over maar die uit ik liever niet op het forum zelf

Als mensen hun verhaal kwijt willen kan dit op dit foum in principe... Of een topic al dan niet gesloten moet worden is zo eigenlijk een beetje ook de beslissing van de forumbazen he
Ik ben toch wel benieuwd naar je mening ...
Oud 08-06-2002, 19:42
Verwijderd
"EffuH een MedEdeLinG!" .. *hoofdpijn*
Oud 08-06-2002, 19:43
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Citaat:
******** schreef:
"EffuH een MedEdeLinG!" .. *hoofdpijn*
Oud 08-06-2002, 20:54
Doc
Doc is offline