Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2005, 12:40
Verwijderd
ik heb een plaats in Nijmegen voor psychologie, en nu wil ik alsnog naar Utrecht .. heb ik veel kans dat ik met iemand kan ruilen? En waar moet je dat dan doen?
(edit: ik zie dat 't via de ib-groep kan, maar aangezien er dit jaar geen loting plaatsvindt voor psychologie, hoe zit dat dan met de data?)

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 12:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2005, 12:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mag ik vragen waarom je toch naar Utrecht wilt en niet naar Nijmegen? Ben wel benieuwd nml.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-06-2005 @ 13:42 :
Mag ik vragen waarom je toch naar Utrecht wilt en niet naar Nijmegen? Ben wel benieuwd nml.
vanwege pianoles.
In Nijmegen wordt 't eigenlijk veel te duur, en is er verder niks, en daarom wil ik graag naar utrecht. En aangezien ik die leraar in Nijmegen vanmiddag op moet bellen moet ik 't ff weten :/
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:46
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
citroen schreef op 16-06-2005 @ 13:45 :
vanwege pianoles.
In Nijmegen wordt 't eigenlijk veel te duur, en is er verder niks, en daarom wil ik graag naar utrecht. En aangezien ik die leraar in Nijmegen vanmiddag op moet bellen moet ik 't ff weten :/
Wat bedoels je met "en is er verder niets"?
Bovendien zijn er in Nijmegen heus wel een aantal docenten te vinden...
Oud 16-06-2005, 16:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja, en je woont in de buurt van arnhem. Dat scheelt een stuk in reistijd als je naar nijmegen gaat ipv utrecht. Of wil je op kamers? En kan je niet bij je huidige pianoleraar blijven? En lijkt mij inderdaad sterk als er in nijmegen niets te vinden is.

Maar kan je het niet aan die docent in nijmegen vragen of je kan ruilen dan? Ik denk niet dat je 1,2,3 iemand tegenkomt die van utrecht naar nijmegen wil.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar als er geen loting is voor psychologie dit jaar, dan hoef je toch niet te ruilen, maar kun je alsnog gewoon overstappen door een wijzigingsformulier in te vullen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:31
Li
Li is offline
Zou naar Utrecht gaan, lijkt me een stuk gezelliger dan Nijmegen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Sparkle. schreef op 16-06-2005 @ 16:46 :
Wat bedoels je met "en is er verder niets"?
Bovendien zijn er in Nijmegen heus wel een aantal docenten te vinden...
ja.. 'k heb niet echt de indruk dat er veel te doen is op muziekgebied (tenminste wat ik wil).. in Utrecht iig veel meer (bij parnassos e.d.).. ik wil niet zomaar een docent maar een goede (wil misschien volgend jaar opnieuw toelating doen en zowiezo veel beter worden ) en misschien heb je gelijk maar op dit moment zie ik dat ff niet :/
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 16-06-2005 @ 17:25 :
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar als er geen loting is voor psychologie dit jaar, dan hoef je toch niet te ruilen, maar kun je alsnog gewoon overstappen door een wijzigingsformulier in te vullen?
nee.. want er is wel een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

oh, en ik kan best bij mijn huidige leraar blijven, maar ik wil een andere en graag betere
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 07:55
Verwijderd
Citaat:
citroen schreef op 16-06-2005 @ 17:39 :

oh, en ik kan best bij mijn huidige leraar blijven, maar ik wil een andere en graag betere
Is het dan niet duur omdat die leraar beter is?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2005 @ 08:55 :
Is het dan niet duur omdat die leraar beter is?
ja . Daar heb je idd een punt, maar bij bv. parnassos kost het je toch weer 6 euro minder per uur, ook van een conservatoriumdocent (want voor mij niet per se hoeft btw) of bij de muziekschool in enschede hebben ze ook zo iemand in dienst en heb je de (goedkopere) muziekschooltarieven

Maar ik heb die docent gister gebeld en 'k kan 'm altijd nog bellen als ik toch nog les wil (kan betalen) dus dat is mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten